1. rész -Visszatekintés-

Helyszín: Franciaország, Párizs

Kicsi koromban nem szerettem táncolni. Hallani se akartam róla, hogy a szüleim beírattak egy tánciskolába. Tisztán emlékszem az első táncórákra, nem voltam hajlandó táncolni. A 3-4. órán jöttem rá, hogy a többiek milyen jól érzik maguk tánc közben. Nem akartam kimaradni a jóból, beálltam táncolni.
Becsuktam a szemem, féltem...mi lesz ha kinevetnek? De nem így történt. Összeszorított fogakkal elkezdtem forogni a terem közepén, kicsit olyan érzés volt mintha repülnék....beleszerettem a táncba.
Ez volt 10 éves koromban, ma már 17 vagyok és mindenem a tánc. Bármilyen is a kedvem csak berakok egy CD-t a lejátszóba, és becsukott szemmel táncolok a szobám közepén. Minden nap megköszönöm anyáéknak, hogy anno beírattak a tánciskolába.

Magántanuló vagyok, de nem igazán foglalkoztat a tanulás. Jelenleg minden erőmet arra fektetem, hogy egy híres amerikai tánc-stúdióba felvegyenek. Minden vágyam az, hogy egy világsztár videoklipjében háttértáncosként szerepeljek. Erre pedig a legtöbb esély ott van, a Dance Again a World (DAW) táncstúdió falai között. Minden évben egyszer meghallgatást tartanak, a világ minden tájáról várják a táncolni vágyó fiatalok jelentkezését. Válogatás során csupán 20 ember kerül a DAW-be a több 10 ezer jelentkező közül.
Mindent megtettem, hogy bekerüljek, minden vágyam ez volt. Gyakoroltam éjjel-nappal. Videókat készítettem, amiket elküldtem a stúdió igazgatójának. Tényleg mindent megtettem..legalább is úgy éreztem.
De volt egy apró gond.Ha valakit kiválasztanak akkor ő ki kell költözzön az Amerikai Egyesült Államokba, a székhelyre. Anyáék nem akarták, hogy benne legyek a 20-ban és elköltözzek:
- Mit kezdesz te ott?! Nem ismersz senkit. Teljesen idegen lenne az a város számodra! - mondta anya & apa -
- De ott van Emily és a családja! Ők biztos, hogy megengedik, hogy náluk lakjak. Terhükre se lennék - mondtam én -
Emily a nővérem, akit a szerelem költöztettet ki New York-ba. 24 éves, ahogy a férje is. Van egy zabálni való, 1 éves kislányuk. Imádom amikor hazautaznak pár napra és én vigyázok a kis Jazmy-re.







1 megjegyzés: