Üdv újra!

Huu..Nagyon furcsa és egyben rémisztő újra itt lenni. Csodálatos látni, hogy a mai napig vannak akik látogatják a blogot. Köszönöm! Tudom, nem volt hiába való a munkám, mert nagyon sokan szerettétek és szeretitek máig.
Felmerül a kérdés, miért vagyok itt, gondolom... Egyenes választ nem tudok adni. Lehet, hogy csak nosztalgiázok, vagy csak tudatni akartam, nem felejtettelek el titeket és a kis történetem.

Elgondolkodtam azon, mi lenne egy másik blogba bele kezdeni. De ez egy csomó kérdést felvetett: miről szóljon, milyen korosztályt célzok meg vele, lenne értelme?!
Azért már én se vagyok 16-18 éves friss csirke ☺️
Mondhatnám, azért vagyok itt mert kíváncsi vagyok Nektek mi a véleményetek. Olvasnátok tőlem új sztorikat, ha igen miket? Őszintén? Tippeket várok, úgymond feladatokat Tőletek nekem.

Szóval ha szerinted is lenne értelme, akkor jelezd nekem akár a bejegyzés alján található reakció gombokkal, akár hozzászólásban. Ígérem számításba veszem a véleményeteket.

Na puszi fiúk/lányok
Zsófi voltam


1 megjegyzés:

  1. Én ezt a történetedet nagyon szeretem és a mái napig is az egyik kedvencem.Én olvasnák még tőled írásokat szívesen :)

    VálaszTörlés