16. rész - Következmény -

-Hát az igazat megvallva nem tudom, hogy mit csinált, de azt tudom, hogy mit akart...
-Mire gondolsz azzal az örült fejeddel?
-Mind a három alkalommal az ajtótok előtt állt meg... De fura módon nem csinált semmit csak bámulta a kilincset. Szerintem téged keresett Sophie!
-Miért keresett volna? Tudta, hogy Franciaországban vagyok... -mondtam teljesen összezavarodva -
-De várj! Ez nem minden. Amikor már harmadszor láttam itt, akkor odamentem hozzá és megkérdeztem, hogy mit keres itt.
-És... Mit mondott?
-Semmit. Fogta magát és szó nélkül beült az autóba és elhajtott.
-Ez fura. Valami baj lehetett... Milyen volt az arckifejezése?
-Nem néztem meg mint ahogy te szoktad. -mondta nevetve. talán egy kicsit el is vörösödött az arcom az igazság hallatán- De az nagyon szembe tűnő volt, hogy a tekintetében valami szomorú volt.
-Nem tudom, hogy mi baja lehetett. 3 napja nem is jelentkezett. Azt se tudom, hogy mi van vele.
1 hét azzal telt el, hogy táncstúdió & haza Jazmy-re vigyázni. Ez idő alatt Justin semmi jelet nem adott magáról. Egyszer egy szombat délután Emily-ék elmentek otthonról. Jazmy is velük ment. Nem tudtam, hogy mit csináljak. Egy válogatott CD-t tettem be a lejátszóba és gyakoroltam. Egyik pillanatban halk kopogás hallatszott az ajtón. Kinyitom és ott állt Justin!
-Szia! -mondtam meglepődve-
-Szia Sophie! Hogy vagy?
-Köszi jól. Gyere be.
-Nem akarok zavarni.. Hallom, hogy gyakoroltál. Majd visszajövök máskor.
-Nem zavarsz. Gyere be! -mondtam és berángattam a karjánál fogva -
-Ha már kérdezted én is jól vagyok. Köszi.
-Jaj bocs. Teljesen szét vagyok szórva... Szóval... Hogy vagy Justin? Rég hallottam felőled, rég találkoztunk.-utalva arra, hogy azért írhatott volna legalább Twitter-en, hogy nem ér rá-
-Jaj igen. Tudod alig vot időm. Állandóan táncpróbákon voltam.
-Ja értem. Megyek kikapcsolom a zenét. -mondtam, miközben a szobámba mentem -
-Nem kell! Hagyd csak úgy. -válaszolta Justin utánam jöve- Erre szoktál gyakorolni?
-Általában igen. -ültem le Justin mellé- Kérdezhetek valamit?
-Persze. Mondd!
-Mi a baj? Miért vagy szomorú? Nagyon más vagy mint eddig.
-Nincs semmi. Jól vagyok. Nincs gond.
-Nekem ne mondd, hogy nincs baj. Látom a szemedben, hogy valami nincs rendben. És amúgy is... Nathasa, a barátnőm mondta, hogy mielőtt visszajöttem volna, azelőtt 2 nappal itt jártál. És nem festettél valami jól.
-Te jó ég! Te még nem is tudod.
-Mit? Most már mondd el, hogy mi van. -mondtam már idegesen-
-Minden egyes újság címlapján ez van... Te nem olvasol újságot? Nem használsz netet?!
-Na jó, most már tiszta ideg vagyok.. Elmondod végre?
-Te tényleg nem tudod... Na jó figyel, elmondom. Selena szakított velem... Tudod amikor elmentél akkor egy lesifotós lencsevégre kapta a csókunkat... Másnap minden újság erről írt. Persze ezt Selena is megtudta és azonnal szakított.
-Te jó ég..! Anya pont ezt mondta, hogy ez lesz. Hogy nem kellene beleavatkoznom. Ne én legyek az aki tönkretesz egy boldog párkapcsolatot. Én nem ilyen vagyok... Magamra se ismerek. Nagyon sajnálom Justin, nem akartam, hogy ez legyen.- mondtam szomorúan, miközben felálltam az ágyról és fel-alá járkáltam a szobában-
-Várj! Nyugi! Ezzel csak segítettél nekem. -mondta miközben ő is felállt és megfogta a két karom-
-Ezt nem értem.
-Elmondok egy titkot, de ezt senkinek nem mondhatod el. Olyan titkos, hogy a naplódba se írhatod bele. -mondta miközben kacsintott-
-Nem is vezetek naplót...

3 megjegyzés:

  1. bocsi hogy eddig nem jelentkeztem csak frissített a gépem és minden adatot törölt így új profilt kellett csinálnom mert nem emlékeztem a jelszómra és az email címemre sem :D :S
    de a blogod folyton olvastam és nagyon jó lett nekem tetszenek nagyon és a legjobb résznél hagyod abba ez nem ér :D siess a kövivel lécci.!! :$ megesz a kíváncsiság :D
    holnap még délután fent tudok lenni de utána megyek el nyaralni így maximum elolvasni tudom majd a bogodat hozzászólni nem :S bocsi :S de ígérem amint visszajöttem írok majd kommentet (:
    nagyon ügyes vagy.!!! (:

    VálaszTörlés
  2. ááh,, nagyon jó lett várom a fejleményeket am meg csókoloztak már én vagyok ilyen hülye, hogy nem emlékszem rá??? :OOO na mind1 a lényeg az, hogy összejöjjenek Végre :DDD nem áll senkise az útjába kivéve amit az anyuja mindit :// nem tom mi lesz de siess mert minden nap felnézek ide és elkell szomorodnom mert nincs meg a rész :// ugyhogy siess :DDD

    VálaszTörlés
  3. jó látni, hogy ennyire tetszik...am még nem csókolóztak, csak pár csók csattant el...nem baj Melii...tudom, hogy olvasod, majd utólag bepótolod, de ha tudsz akk Chat-en írj :)

    VálaszTörlés