4. rész - New York -

Hosszas és fárasztó utazás után végre megérkeztem a reptérre. Nagyon fáradt voltam. Izgultam, hogy mi vár rám, itt ebben a nagy városban. Több ezer utas lézengett a várakozóban. Sehol se láttam Peter-t. Kimentem a parkolóba, háta ott találom.
Hideg volt és esett. A bőröndöm egy pad mellé tettem. Elővettem az esernyőm és tágra nyílt szemekkel Peter tekinteték kerestem. Sehol nem találtam.


Elindultam, hátha a odébb van. Siettem, mert már nagyon fáztam. Egy rövid naci és egy fekete póló volt csak rajtam. A sarokhoz érve persze sehol nem volt. Visszaindultam a bőröndöm irányába. Egy férfi épp egy autóba pakolta be őket. Megijedtem! Ez most kirabol!? Elkezdtem felé futni, miközben őt szólítom:
-Hé maga! Nem hall?! Hagyja abba, azok az enyémek!!
-Igen?! -szól hozzám miközben lassan megfordul -
-Héé!! Szia! -öleltem meg -
-Szia. Te velem kiabálsz? -kérdezte mosolyogva Peter -
-Igen! Azt hittem valaki ki akar rabolni. Nem találtalak sehol, hol voltál?
-Vettem hamburgert. Tudom, hogy szereted. Gondoltam éhes lehetsz. Nem valami finom a repülő kaja.
-Hát azt jól tudod, isten vagy. -mondtam majd beültünk az autójába -
Kellemes illat uralkodott, vanília és csoki illata keveredett. Meghozta az ember étvágyát. Nekiálltam elfogyasztani a hamburgert, ami isteni volt.
-Honnan tudtad, hogy azok az én bőröndjeim? -kérdeztem ketchup-el teli szájal-
-Láttam mikor otthagytad őket. 
Fél órás út után megálltunk egy zsúfolt utcában. Nagy nehezen találtunk parkolót. Nem értettem, hogy mit keresünk mi ott. Emily-ék egy csendes utcában laknak. Kérdően néztem Peter-re, mire intette, hogy üljünk le oda. Egy kültéri étteremben foglaltunk helyet. 


Később megtudtam, hogy Emily itt a főnök helyettese. Őrá vártunk, hogy fejezze be a munkáját. Olyan vidáman jött ki az épületből. Jó volt látni 4 hónap után. Szorosan átölelt és már mentünk is az autóhoz. Beszálltunk és már mentünk is hozzájuk. Mondanám, hogy haza, de csak 2 hónapig az.
Egész úton arról faggatott, hogy hogyan kerültem be a DAW-be. Így hát elmeséltem neki mindent...


1 megjegyzés: