6. rész - A meghallgatás -

Már 3 hete, hogy szinte nap mint nap a stúdió falain belül a határaimat próbálom feszegetni. Csak a hétvégéim szabadok, akkor szünetel a stúdió. Apropó stúdió, ott ismertem meg Nathasa-t, aki a legjobb barátnőm lett. Minden őrültséget vele csinálok. "Az ikrek" Így nevez minket Peter.
Peter minden reggel 7-kor visz be a stúdióba és általában ő is visz haza. Ez attól függ, hogy meddig maradok a stúdióban, vagy ő meddig marad a cégnél. Van olyan, hogy taxival megyek haza, vagy Nathasa szülei visznek haza. Hisz ő szinte a szomszédom. Egy utcában lakunk, 2 háznyira.
Mint már említettem 3 hete vagyok a stúdiónál. Egyik nap Nathasa egy szokatlan információt közöl velem:
-Hallod... Mondanom kell valamit.- kezdi a mondandóját -
-Mondd! Mi az?
-Szóval felirtalak egy meghallgatásra, ami holnapután lesz.
-Mi van? És miért csináltad? -kérdeztem kicsit idegesen -
-Figyel, higgadj le és ülj le! -válaszolta Nathasa kicsit idegesen -
-Mégis kinek a meghallgatása? -a meghallgatás azt jelenti itt a stúdióban, hogy egy bizonyos ember meghallgatást tart egy videoklipjével vagy egy koncertjével kapcsolatban, ahová táncosokat keres -
-Ne haragudj, de azt nem mondom meg.
-És egyáltalán miért?! Tudod, hogy nem állok még készen erre.
-Ezzel csak te vagy így. Sosem leszel elégedett a táncoddal, miközben szuperül táncolsz. Tisztában vagyok azzal, hogy mi az álmod... Megtettem én azt a bizonyos lépést helyetted, amire te nem voltál hajlandó.
-Mivel nem vagyok még felkészülve. -vágtam közbe -
-Egyet ígérj meg nekem... Elmész a meghallgatásra és megpróbálod.
-Jó. De csak mert te kéred.- adtam be végül a derekam-

|~|~|~|~|~|

Eljött a nap. Már nagyon izgultam. Ezúttal Nathasa szüleivel mentem a stúdióba. Megígérte, hogy a terem előtt fog rám várni. A szívverésem 120-nál is többet ütött percenként. Nem tudtam mi vár rám az ajtó mögött. Kinek a meghallgatására is megyek egyáltalán, lesz-e valami esélyem is? Csak kérdések bolyongtak a fejembe, míg lassan kinyílt a nagy barna ajtó. Egy szőke nő jött ki: Sophie Jordan. Te következel. Lassan bementem a terembe. 4 ember ült egy asztalsornál. Pár lépést téve megláttam a 3 tánctanárt a stúdióból és... Justin Bieber-t. Amint megpillantottam sarkon fordultam és kimentem a teremből.
-Hé! Te mit csinálsz?! Táncolnod kellene. -mondta Nathasa -
-Justin Bieber-nek?! Ki nem állhatom azt a gyereket. Tudod jól. -válaszoltam idegesen -
-Tudom. Ezért nem mondtam el. Tudtam, ha elmondom be se mész.
-Én oda vissza nem megyek!
-Figyelj rám! Bemész, elindul a zene. Nem foglalkozol azzal, hogy kinek táncolsz. Csak az járjon a fejedben, hogy az álmaid fele táncolsz. Mindegy, hogy kinek. Az a fontos, hogy magad miatt csinálod.
-Jól van. Bemegyek.
Válaszoltam Nathasa-nak. Vettem egy nagy levegőt és újra bementem. Szinte nem változott semmi. Csupán annyi, hogy Justin értetlenül nézett maga elé, miközben a tanárok sustorogtak. Nem szóltam semmit. Vártam, hogy elinduljon a zene.
Pár másodperc után meghallottam az első akkordot. Becsuktam a szemem. Ahogy Nathasa mondta, nem érdekelt, hogy ki ül az asztalnál. Csak arra gondoltam, hogy az álmaim fele vezető úton egy újabb lépést teszek meg. Táncoltam, ahogy még soha.



Körülbelül a zene felénél az egyik tanár leállította a zenét. Váratlanul ért, épp egy forgás közepén voltam. Elestem. Justin azonnal felugrott és odasietett:
-Jól vagy? Nem esett bajod? -bombázott a kérdéseivel miközben segített felállni -
-Igen. Jól vagyok. Köszi.
Válaszoltam, mire ő rám mosolygott és a helyére ment. Értetlenül néztem a tanárra, mire így válaszolt:
-Köszönjük Sophie. Majd értesíteni fogjuk az eredményről.
-De, miért állította le a zenét? -kérdeztem kíváncsian és feszülten-
-Mint már mondtam, értesíteni fogjuk az eredményről! Köszönjük.
Kicsit csalódottan mentem ki a teremből. Nathasa már izgatottan várt. Ő is a kérdéseivel kezdett bombázni:
-Na? Milyen volt? Hogy sikerült? Benne leszel a videóban?
-Nem tudom. -mondtam csalódottan -
-Mi az? Mi történt?
-A tanár leállította a zenét a közepénél. És nem tudom, hogy miért.
-Megkérdezted?
-Persze, de a válasza annyi volt, hogy értesíteni fogjuk az eredményről.
Hazafele indultunk Nathasa szüleivel. Felhők takarták el a napot. Fújt a szél, de azért elég meleg volt. A házuknál kiszálltam az autóból és csalódottan hazaballagtam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése