12. rész - Anya szavai -

Reggel 9 óra van. A szobámban ébredek. Olyan jó volt újra itthon lenni.
A konyhába érve mindenki a reggeliét fogyasztja az asztalnál. Csatlakoztam a vidám társasághoz. Élmények és vicces történetek hangzanak el. Jó volt újra együtt látni a családot. Anya állandóan Jazmy-t kérdezgette. Nem tudta megszokni, hogy már tud beszélni. Apa Peter-t faggatta, hogy mit tervez a jövőben... Lesz-e kis tesója Jazmy-nek? Emily & én csak nevetve néztük a történéseket.
Délután Peter és a nővérem a barátaihoz mentek látogatóba. Jazmy fáradt volt és elaludt, ott ahol tegnap éjjel. Apa elment golfozni. Ez az új hobbia.
Anya és én maradtunk otthon. Megragadtam az alkalmat és tanácsot kértem tőle is. Úgy keztem ahogy apánál is.
-Sophie! Kislányom, nem igazán tudom, hogy mit mondjak. Azt hittem ez a téma kicsit később köszönt ránk. -kezdi anya mondandóját -
-Te mit tennél anya?
-Hogy én?! Jó kérdés. Ahogy apád is mondta ő egy tiltott gyümölcs. Van már párja, aki minden bizonnyal szereti. Ne legyél te az aki ezt a kapcsolatot elrontja.
-Ezzel azt akarod mondani, hogy felejtsem el? Ne találkozzak vele többet? -néztem rá kérdően és elszomorodva -
-Nem. Én azt mondom, hogy találkozhatsz vele. De ne úgy bánj vele, mint eddig. Kezeld úgy mint egy barátot. Semmi több.
-De ha ő nem úgy tesz velem akkor nem tudok mit csinálni.
-Akkor ezt meg kell beszélned vele.
-Szóval állítsam döntés elé? Én vagy Selena?!
-Selena? Csak nem Selena Gomez? -nézett rám anya kíváncsian -
-De.
-Akkor itt Justin Bieber-ről van szó?! Oh, kislányom. Ő csak játszik veled. Miért foglalkozna veled pont ő, akiért milliónyi lány rajong?
-Én is ezt kérdeztem magamtól.
-Erre már nem tudom mit mondjak...
Anya otthon volt a sztárvilágban. Tudta, hogy ki az a Justin Bieber. Szinte többet tudott róla mint én. 
Apa is hazaért. Azon járt az agyam, hogy most beszéljem meg a stúdiós dolgot anyáékkal. Végül is csak 3-an vagyunk otthon, ja és Jazmy. De végül úgy döntöttem, hogy majd holnap. Akkor lesz a Boyfriend premierje és akkor lesz rá bizonyítékom is, hogy miért kell folytatnom a táncot.
Lassan Peter & Emily is hazajött. Délután, este fele pár régi barátom kopogott az ajtón.  A szokásos programra próbáltak elhívni. Nem kellet sok győzködés. Felmentem a szobámba és kiválasztottam valami jó kis szerelést. Egy egyszerű farmer csőnaci, egy fekete topp és rajta egy kicsit túlméretezett szürkés izompulcsi. Egy telitalpú szandál és már kész is voltam. A hajamba helyeztem egy fekete rózsa csatot és rohantam is le az előszobába.4-en voltunk. Átkaroltuk egymás karját és mentünk a kedvenc helyünkre. Egy úgynevezett TiniCentrum klubba. Minden van ott. Netbár, CafféBár, GameBár... Ott töltöttük az egész estét. Mindent tudni akartak a barátaim. Nem sokat beszéltünk az eltelt 2 hónap alatt. Jó volt újra együtt a csapattal.


2 megjegyzés:

  1. huhh egyszerűen huu nem jutok szavakhoz :$
    nagyon jól írsz.!
    nagyon várom a folytatást.! :$ :)

    VálaszTörlés
  2. jaj köszi... nagyon örülök neki, hogy tetszik
    a következő rész is hamarosan jön (holnap)
    :D
    minden nap megpróbálok újabb és újabb részekkel jönni
    köszi h olvasod

    VálaszTörlés