8. rész - A forgatás -

-Áhh. Sophie! Már vártalak. -szólt Sebastian -
-Jöttem amint tudtam.
-Ülj le kérlek.
-Miről van szó? -kérdeztem lihegve -
-Mint tudod 2 hete volt egy maghallgatás Justin Bieber részéről.
-Persze, hogy tudom. Mi van vele?
-Engedd, hogy be fejezem... Szóval. Mostanra kiderült, hogy kik szerepelnek a videóban. Sokat beszélgettünk erről Justin-nal. Végül úgy döntöttünk, hogy te is utazol a forgatás helyszínére, mert szerepet kaptál a videóban.
-Tényleg? Ez most komoly? El se hiszem. Valóra válik az álmom.
-2 hét múlva a többi emberrel együtt elutazol 2 napra, hogy felvegyék az anyagot.
-Oh, annyira hálás vagyok. Nagyon szépen köszönöm. -hálálkodtam Sebastian-nak -
Ki tudtam volna ugrani a bőrömből, annyira boldog voltam.
Hazafele fogtam magam és kimentem a parkba, naplemente volt.
A következő 2 hét olyan gyorsan eltelt, hogy észre se vettem. Tucatnyi táncos ment a forgatásra a stúdióból.
Estére értünk oda. Justin már gőzerővel dolgozott. Minket, táncosokat egy szálloda legfelső lakosztályába kísértek. Hamar álomba merültem, fáradt voltam. Előző nap a koreográfiát táncoltuk amíg volt bennünk szusz.
Reggel van. Az egyik asszisztens ébresztett minket. Smink, haj elkészítése után mentünk is a forgatás helyszínére. Egész nap táncoltunk. Egész nap Justin nevét hallottam mindenhol, egész nap a Boyfriend szólt minden hangfalból. Estére szinte már mindennel végeztünk. Még az utolsó képkockákat rögzítették.
Mindenki hulla fáradtan ment a saját ágyához. Éjszaka alig aludtam. Csupán hajnali 4-kor jött az álom a szememre. Ennek ellenére 8 órakor már ébren voltam. Nem tudtam aludni. Én voltam az első ébredő. Készítettem egy meleg teát magamnak. A nappaliban az ablak mellé ültem egy asztalhoz. Félig kómásan néztem a várost. Akkor kelt fel a nap. Csodálatos volt ahogy a sugarai a bőrömet simogatják.

Arra eszmélek, hogy a lift ajtaja lassan kinyílik. Ki jött volna más, mint Justin. Nagy mosolya az arcán csak úgy ragyogott. Felém közeledett, majd leült velem szembe. 
-Szia. Hogy aludtál? -kérdezte vidáman-
-Ha aludtam volna, akkor se jól. -válaszoltam miközben rá se néztem-
-Jól látom, hogy nem szimpatizálsz velem?
-Nagyon jól. Igen.
-Elmondod, hogy miért? -kérdezte, de választ nem kapott, nem volt kedvem vele beszélni- Beszélni se akarsz? Inkább bámulunk ki üresen a fejünkből?
-Miről akarsz beszélni? -kérdeztem miközben felé fordultam -
-Mikor kezdtél el táncolni?
-Ohh. Ez a történet nem olyan kerek, mint ahogy azt hinnéd.
-Meséld el. Érdekel.
-Az egész 10 éves koromban kezdődött. -és elkezdtem mesélni neki az én történetem, amit Ti már ismertek-  Te az énekléssel fejezed ki az érzéseidet. Én a tánccal. Így már tudod, hogy mit jelent számomra a tánc. Te, hogy állsz a tánccal?
-Ohh. Én is elég rég táncolok. De számomra mindig csak a 2. Az éneklés mindenek előtt.

-Ahhoz képest elég jól táncolsz. Van egy mozdulatod, amit egyszerűen nem tudok megtanulni. Tegnap is a forgatáson próbáltam ellesni a dolgot. Hogyan csinálod? -kérdeztem, már nem törődve azzal, hogy vele beszélek, kezdtem megnyílni neki és úgy éreztem ő is nekem-





-Gyere segítek. Hátha sikerül megtanulnod. -mondta, miközben felállt az asztaltól és elkezdte oktatni a lépést-
Rögtönzött táncóránkat Katy zavarta meg. Ő is a stúdióból jött. Scooter is előkerült, aki Justin után jött. Menni kellett egy fotózásra.
Pár perc után csak Katy és én voltunk a nappaliban.
-Tetszel neki. -mondta Katy -
-Te miről beszélsz?
-Láttam, hogy néz rád. Hallottam, hogy beszél veled. Selenával se beszél így.
-Jó vicc. Kösz a felvilágosítást. -mondtam és a szobámba mentem-
Még aznap délután visszamentünk New York-ba.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Csak annyit tudok mondani hogy imàdom
    Mar igy az elejen total elvaràzsolt :) mondjuk epp ez a lenyeg h az elején megfogott a történet
    Megyek is tovabb olvasni
    Szia

    VálaszTörlés