24. rész - A hír -

Reggel arra kelek, hogy Justin az arcom simogatja és a nap a szemembe süt. Annyira idegesített a fény, el kellett forduljak.


Amint kimásztam a takaró alul Justin egy óriási mosollyal és egy csókkal várt rám az ágyon ülve. Jól esett az ébresztő csókja. Mindig finom és meleg az ajka. De most édes és puha volt. Mindig tartogat valami meglepetést a csókja. Imádtam. Sose tudtam, hogy mire számíthatok, hogy mi lesz. De mindig imádtam, nem akartam, hogy ez valaki más is tudja rajtam kívül. Csak az enyémek voltak. Csak az enyém...


Justin elment reggelit készíteni. Ez már meglepett. Bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam. Már elő volt készítve a törölköző. Megpróbáltam a ruhám hátán lévő cipzárt felhúzni, de nem ment. Így félig felöltözve jelentem meg a konyhában, ahol Justin készítette a reggelit. Pirítós.
 -Segítesz nekem?
-Persze... Mi a gond?
-Felhúznád a cipzárt? -fordítottam hátat neki-
-Már a fél hajadat becsípte... Le kell vágnom... Várj! Itt az olló.
-Te normális vagy?! Meg nem próbáld... -fordultam meg hirtelen-
-Nyugi szerelmem... Csak viccelek. Semmi pénzért le nem vágnám a szép barna hajad. Na, gyere ide. Nem csinálnék ilyet. -ölelt magához- Be se csípte a hajad.
És egy mozdulattal fel is húzta. Pár perc múlva kész is volt a reggeli. Ahhoz képes, hogy pirítós volt, nagyon finom volt.
-Mikor indulunk? -kérdeztem Justin szobája fele véve az irányt-
-Anya hamarosan megérkezik. Elviszi Jaxon-ékat és akkor.
-Biztos, hogy jó ötlet azok után, amiket tegnap mondott Pattie, azok után itt találjon? Hogy itt aludtam? -néztem Justin-ra kérdően-
-Ebben igazad van.... Tudod mit... Szólok a takarítónőnek, hogy amíg anya nem jön meg addig vigyázzon rájuk. Megmondom, hogy nekem hirtelen el kellett mennem. Így jó lesz szerelmem? -ölelt meg-
-Tökéletes.... Szeretlek.
-Én is téged. -csókoltuk meg egymást-
A szobába érve egy SMS jött. Justin a fürdőbe ment, én leültem az ágyra és megnéztem, hogy Nathasa mit küldött.
"Szia csajszi! Ezt látnod kell! Nem hittem a szememnek mikor megláttam... Igaz? Link"
Megnyitottam a Linket és egy Justin-nal  kapcsolatos cikk töltődött be, ami így szólt:
Justin túl van Selena Gomez-en?! Pár hete szakított Hollywood tini álompárja, mikor Justin egy idegen lánynak adott forró csókot. Érthető volt hát a szakítás, de a napokban egy lesifotós lencsevégre kapta, ahogy azzal a bizonyos lánnyal New York partjain csókolózik! Vajon már túl van a Selena-val való kapcsolatán? Vagy abból a kapcsolatból egy másikba menekült? És ehhez vajon mit szól, majd Selena. Justin egyelőre nem nyilatkozott ezzel kapcsolatban.
Leesett az állam... Justin mikor kijött a fürdőből, azt hitte valami óriási baj van. Hát ezt mondhatom annak. Hetekig próbáltuk titokban tartani, de a mai napon ennek vége... Kezdtem félni, hogy mi fog rám várni. Justin egy szót se szólt arról, hogy mire is számíthatok. Mire kell felkészülnöm... Justin reakciója teljesen más volt, mint az enyém.
-Hihetetlen, hogy csak most jöttek rá.
-Micsoda?! Te ennek örülsz?! A TMZ tette közzé. Ezek után az összes újság ezzel lesz tele. Én még nem vagyok arra felkészülve, hogy tucatnyi ember kövesse minden lépésem. -akadtam ki-  
-Semmi baj Sophie. Majd kitalálunk valamit. -szorított magához-
-Remélem igazad van.
Negyed óra múlva már az autóban ültünk és hazafele tartottunk. Állandóan azt figyeltem, hogy hol találok egy lesifotóst vagy egy TV stábját. De nem láttam sehol senkit. Hazaérve Justin az ajtóig kísért.
-Vigyázz magadra... Jó?
-Te is. -csókoltam meg- Nagyon jó volt az este. Meg ismételhetnénk még egyszer.
-Ebben egyet értek.
-Mikor találkozunk legközelebb?
-Nem tudom. Lehet, hogy holnap benézek pár perce.
-Jó lesz. -csókoltam meg-
-Na megyek. És akkor beszélek a stúdióval és kitalálok valamit. Remélem a fotósok még nem kattantak rád. -kacsintott és beült az autóba-
Amint elhajtott bemenetem a házba. Emily ugrott elém tiszta idegesen:
-Na, végre, hogy hazaértél. Figyelj. Nekem mennem kell dolgozni. Már így is késésben vagyok. Ne feledd elvinni Jazmy-t a napközibe és 4-kor hazahozni. Szeretlek. Szia. -rohant ki az ajtón-
Elmentem átöltözni. Jazmy a szobában játszott. Arra leszek figyelmes, hogy valaki kopog. Kinyitom és Nathasa áll ott:
-Szia!! Gyere be.
-Szia. Na mizu csajszi?
-El se hiszed, hogy mik történtek velem a napokban...
-Mindent hallani akarok!
És elkezdtem neki mesélni. A parton a randit, hogy bemutatott a szüleinek és, hogy nála aludtam. De azért minden apró részletet nem árultam el. Legyen már valami csak az enyém és Justin-é.
10 óra körül elvittük Jazmy-t a napközibe. Utána pedig taxi-val elmentünk a központba vásárolgatni. Amint az utcán sétálni kezdtünk, hirtelen tucatnyi ember vett körül...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése