31. rész. - A nagy találkozás -

A délelőttöm unalmas volt, viszonylag. Próba és próba. Aztán eljött az este. 9 körül kezdődött a koncert, de már dél körül kezdtek özönleni a rajongók. Aztán elkezdődött a show. Mindössze 5 dalos volt. A sort a Baby-vel kezdte. Mikor kimentem a színpadra azt hittem, ott abban a pillanatban elájulok. Több tízezer sikoltozó, főként lány, Justin nevét kórusban ordibálta. Aztán elindult a zene és én csak táncoltam és táncoltam. A sort a Boyfriend zárta. Lihegve mentünk le a színpadról. Justin még a lépcsőn átkarolt. Így léptünk be a VIP részlegbe. Anya & apa már izgatottan vártak rám. Amint megpillantottam őket azonnal átkaroltam mind a kettőjüket. Könnyekkel telt meg mindkét szemem:
-Annyira hiányoztatok...
-Te is kislányom. -szólalt meg anya-
-Be kell mutatnom valakit. -léptem Justin mellé- Anya, apa ő itt Justin, a barátom. (Mom, dad he is Justin, my boyfriend)
-Áhhh. Justin. Már nagyon sokat hallottam rólad. -fogott kezet apa vele-
-Nagyon örülök, hogy végre megismerhetlek titeket. Sophie sokat mesélt rólatok.
-Én is örülök, hogy megismerhetlek Justin. -mosolygott anya-
-Menjünk be az öltözőmbe. Ott nyugisabb... Sophie! Te tudod, hogy hol van. Menjetek előre. Én is azonnal megyek csak a VIP rajongók még hátra vannak.
-Rendben.
És elindultunk Justin öltözőjébe. Kenny is jött velem, elvégre ő volt a testőröm. Justin is jött nemsokára. Negyed óráig beszélgettünk. Nagyon jól kijöttek anyáék Justin-nal. Látszólag Justin nem is izgult. Köszönésnél anya meghívta Justin a másnapi vacsorára.
-Sajnos este egy TV show-ban lépek fel. -válaszolta Justin-
-De az ebédnél szabad vagy... Mi lenne, ha ebédre mennénk el? -néztem Justin-ra majd anyára-
-Végül is az is megfelel. -egyezett bele anya-
-Akkor holnap ebédnél találkozunk. -csókolt kezet Justin anyának-
-Természetesen. -ment ki anya a szobából-
-Akkor holnap. -fogott kezet apa Justin-nal-
-Szia apa. -öleltem meg-
-Szia Sophie! Ügyes voltál.
Mondta és ő is elment. Becsukódott az ajtó és én azonnal Justin nyakába ugrottam.
-Naa?! Jó voltam? -nézett rám Justin büszkén-
-A kézcsók már túlzás volt, de igen. Jó volt. Már csak a holnapi ebéd van hátra...
A koncert helyszínéről az utat egyenesen a szállodába vettük. Egy kis kaja után Pattie elment Scoo-val megbeszélni pár dolgot. Kenny már rég a szunyát nyomta. Justin és én a szobában egy filmet kezdtünk el nézni. A TV fénye beragyogta az egész szobát. Tök hangulatos világítás volt a szobában. Talán ennek is köszönhető, hogy egyszerűen nem bírtam parancsolni a hormonjaimnak. És ahogy észrevettem Justin se.


Kicsit se ellenkezett, mikor levettem a nadrágját. Ahogy én se, mikor a melltartómra került a sor. Lassan, de biztosan haladtunk a mezítelenségig. Justin fölém hajolt és a takarót magunkra húzta, hogy ami az alatt történik az ott is maradjon... Nagyon jó volt ennyire közel kerülni hozzá. Minden egyes testrészem részesült forró és érzékien gyengéd csókjaiból. Minden egyes érintésénél a hideg rázta a testem, de csókjai felpezsdítették később azt. Testem minden egyes porcikája Justin-t akarta. Már nem tudtam parancsolni magamnak. Minden szívverésem Justin miatt vert. Ami másodpercek alatt olyan gyorsan kezdett el verni, mintha ki akarna ugrani a helyéről.... Aztán megtörtén, aminek meg kellett történnie. A szerelmesek városában megtörtént az első együttlétünk...
Reggel arra ébredünk, hogy Justin telefonja cseng.
-Igen? -szólt bele kómás hangon- ... -Már annyi az idő?! ... -Azonnal indulunk. Szia!
-Ki volt az?
-Scoo! -ugrott ki az ágyból és öltözni kezdett-
-Mit akart? -kezdtem én is az öltözést-
-Késésben vagyunk. Siess! Az autóban mindent elmondok.
-Oké! Mehetünk. -ugrottam fel az ágyból-
Megfésülködni se volt időm. A kezemmel próbáltam kiszedni a hajcsomókat. Bekaptam két orbit-ot fogmosás céljából. A kocsiban Justin elmondta, hogy egy délelőtti koncertre megyünk. Már a színpadon kellene lennie. Mikor megérkeztünk Justin szó nélkül odarohant Scoo-hoz, kikapta a mikrofont a kezéből és már a színpadon is volt. Mindenféle bemelegítés nélkül nekilátott énekelni. Fél óra múlva már a színfalak mögött voltunk.
-Ezt nem értem... Hogy a fenébe tudtatok elkésni? -értetlenkedett Scoo-
-Nem értem, hogy miért nem szólt a telefonom. -érkezett Justin válasza. persze tudtam, hogy nem is volt beállítva, az este elfelejtette azt-
-Jó! Végül is nem volt olyan vészes a dolog. Csupán Bluey tovább volt a színpadon.
Bluey Robinson Justin elő'zenekara'. Ő indítja be a bulit Justin előtt. A koncert után autóba szálltunk és anyáék fele mentünk. Útközben Justin vett egy óriási csokor virágot és egy bórkülönlegességet.
Az utcába érve láttam, ahogy szinte már minden falevél lehullott. Csupán 1-2 falevél csüngött az ágakon. Pár ember a lehullott leveleket söpörte össze, mindhiába. A szél felkapta őket és szétfújta. Olyan volt, mintha táncolna a szél a levelekkel. A ház elé érve Justin leparkolt az autófeljárón. Apa nyitott ajtót...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése