34. rész - USA -

Japán után Ausztráliába mentünk. Csodálatos volt a szállásunk. Tengerpartra néző szobánk volt. Minden reggel a tenger zúgására ébredtem fel. Csak az volt a gond, hogy szinte minden egyes reggelen Justin nélkül ébredtem. Rengeteg felkérésnek akart megfelelni.
Szinte minden egyes fellépésén ott voltam. Figyeltem a színfalak mögött. Abban reménykedtem, hogy talán majd a következő koncerten én is felléphetek. De sose engedte meg. Állandóan azt hajtogatta, hogy pihennem kell. Pedig erőm teljében voltam. Táncolni tudtam volna egy éjszakán át...
Lassan a vége fele járt a másfél hónap. Apával nem beszéltem annak ellenére, hogy anya & Justin is azt szerette volna. Még volt 1 hét a szerződésből. Ekkor tértünk vissza az államokba. Alig vártam, hogy találkozzak Natasha-val. Már nagyon hiányzott. Első dolgunk az volt, hogy elmentünk vásárolni. Mivel a városba mentünk, így Kenny is velünk jött. Jó kis mulatság volt női ruhákba felöltöztetni. A turné alatt nagyon jóba lettünk. Úgy kezeltem mint a barátomat, nem mint a testőrömet...
Lassan már a stúdióba is be kell mennem és újra nekilátni a munkának. Már hiányzott, alig vártam, hogy újra táncoljak.
Emily & Peter esküvőjének a szervezése is megkezdődött. Mivel nagyon sok mindet kell elintézni, így én is segítettem Emily-nek. Én lettem a jobb keze. Úgy tervezték, hogy itt, New York-ban lesz a polgári esküvő. Így Emily megkapja az amerikai állampolgárságot. A lagzit pedig, majd otthon, Párizsban fogják tartani. De ennek ellenére itt is szerettek volna egy kisebb bulit. Nagyon sok mindent kell elintézni: a menyasszonnyi csokor, a ruha, a vendéglista, a díszítés, a helyszín és még sorolhatnám napestig. Peter engem kért meg, hogy segítsek gyűrűt választani. Számos ékszerész boltba elmentünk, hogy megtaláljuk a legjobbat. Körülbelül már az 5. üzletnél jártunk, mikor egy gyönyörűségen akadt meg a tekintetem. Azonnal szóltam Peter-nek, hogy ez lesz a legjobb. Iszonyatosan szép volt. Pont Emily stílusa. Peter is szinte azonnal beleszeretett. Az eladónak átadott egy papírdarabot, amin az a szöveg állt, amit a gyűrű belsejébe belevésetett. Babona miatt azt csak a pár tudhatja, hogy mit rejt a gyűrű.
Nem volt elég, hogy a gyűrűt is én választottam, még a ruhában is segítenem kellet. De végül még is Emily választása bizonyult a legjobbak. Cserébe én választottam ki Jazmy és az én ruhámat. Az enyém egy kék ruha volt. Azonnal beleszerettem, amint megláttam. Jazmy ruhája kicsit lilás árnyalatú lett. Nagyon cuki volt benne. A ruhák kész voltak. Már a díszítés és a vendéglista volt hátra...
Emily ruhája!
Az én ruhám!
... Már tél volt. Közelegtek az ünnepek. A stúdió ekkor szünetre megy. A Karácsony és az Új Év köszöntése munka nélkül telt el. Már az ajándékokon kezdett el kattogni az agyam.. Kinek mit vegyek?! Napokat gondolkodtam, faggatóztam, hogy kinek mi a szíve vágya. Aztán végül megvettem mindent! Emily & Peter egy welness hétvégét kap. Iszonyatosan sokat dolgoznak. Jár ez nekik... Jazmy egy DisneyLand utazást kap. Imádja Miki egeret. Így vettem egy 'jegycsomagot'. Anyának postán elküldtem az ajándékát. Imádja a divatot. Így neki egy divathétvégére szóló jegyet vettem Párizsba. Igaz, hogy apával most nem volt olyan jó a viszonyom, de őt se hagytam ki az ajándékozásból. Az új hobby-ára fektettem a hangsúlyt. Egy évre szóló bérletet vettem neki a golfhoz. Nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy annak az embernek, akinek mindene megvan, mit lehet adni... Eleinte fogalmam se volt arról, hogy Justin-nak mit adjak. Végül egy saját kezűleg készített ajándék mellett döntöttem. Egy fényképalbumot. Az eltelt 4 hónap alatt összegyűlt közös képeinkkel. Szinte minden szabad percemet abba fektettem, hogy minél tökéletesebb legyen... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése