35. rész - Karácsony -

A Karácsony közeledtével Justin-nal úgy beszéltük meg, hogy 23-án, délelőtt Emily-éknél leszünk. Délután pedig a New York-i lakásán Pattie-vel & Jeremy-vel...
23-án reggel már alig vártam, hogy megérkezzen Justin. Már nagyon rég nem találkoztunk. Hisz az ünnepek közeledtével nagyon sok felkérése volt. Órákat töltöttem azzal, hogy kiválasszam a ruhám. Mivel semmi hasznosat nem találtam, így elmentem és vettem egyet, még tegnap. Nem tudtam eldönteni, hogy nagyon sexy vagy kevésbé sexy legyek. Végül egy rikiító piros ruha mellett döntöttem, amihez egy fekete magassarkút vettem fel.



A cipőt is tegnap vettem. Amint megláttam beleszerettem. Imádom a magassarkúkat. Minden ruhámhoz van hozzá tartozó cipő. Ha veszek egy ruhát, akkor cipőt is hozzá. Cipőmániás voltam...
Már lassan ideje volt, hogy Justin is megérkezzen. Iszonyatosan izgultam. Vártam, hogy mit fog szólni a ruhámhoz. Aztán végre megérkezett a Fisker-rel. Meglepit akartam. Emily-vel megbeszéltük, hogy a szobámban várok, míg bejön. Aztán előjövök.
-Szia Justin. Gyere be! -köszöntötte Peter-
-Boldog Karácsonyt. -hallottam az én hercegem hangját. szívem szerint azonnal kirohannék és megölelném, de nem- Sophie hol van?
-Azonnal jön. Még készülődik. -válaszolta Emily-
-Justin!! -hallottam Jazmy hangját-
-Szia hercegnő! Hát, te, hogy vagy?!
-Justin még elejtesz. Tegyél le. -nevetett Jazmy. gondolom a szokásához híven felkapta és forgott vele-
-Héé! Ő az én pasim. -bújtam elő a szobából-
Elég fura helyzet alakult ki. Senki se látta még a ruhát. Csupán Emily, de nem rajtam. Amint megpillantottak síri csend lett. Mindenkinek az álla esett le. Csak Jazmy rohant oda hozzám:
-Sophie! Olyan szép a ruhád.
-Nem csak a ruha. Aki viseli az is szép. A legszebb. -lépett oda hozzám Justin- Gyönyörű vagy. Bárcsak kettesben lennénk most. -suttogta, miközben átölelt-
-Ne túlozz.
-Istenien nézel ki. -szólalt meg Peter-
-Kell ez a ruha. -tette hozzá Emily-
-Na, jó. Nem én akarok lenni a középpontban... -ekkor Emily & Peter & Jazmy kiment az ebédlőbe- Nagyon hiányoztál. Alig vártam, hogy lássalak. -szóltam Justin-hoz-
-Te is hiányoztál szívem. Nagyon. Alig vártam, hogy az ajkaidat érezzem. -csókolt meg-
-Olyan jó, hogy itt vagy.
-Szeretlek. Nagyon, nagyon szeretlek.
-Hidd el, én is.
-Elhiszem. -csókolt meg újra-
Aztán mi is kimentünk az ebédlőbe. Egy finom, ünnepi zabálás után, és nem túlzok. Iszonyatos, hogy mennyi kaja volt. Hihetetlen. Szóval... Egy finom, ünnepi zabálás után átadtuk az ajándékokat. Bevallom, szégyen nem szégyen fogalmam nincs arról, hogy ki kinek mit adott. Az is elég, hogy én tudom, hogy mit adtam. Justin ajándékát most nem adtam oda. Majd, ha kettesben leszünk. Ez nagyon személyes ajándék, szerintem. Ráadásul olyan képek is voltak benne, amiket jó, ha nem lát más. Itt nem mezítelen képekre gondolok. Csupán arra, hogy ez egy intim szféra, amibe csak azok kaphatnak betekintést, akik egy párt alkotnak. Gondolom nektek is vannak olyan képeitek a párotokkal, amit jobb ha nem lát senki más, rajtatok kívül... Emily & Peter nagyon örült az ajándékomnak, Jazmy annál jobban.
Már délután volt, mikor mindennel végeztünk. Gyorsan átöltöztem, hisz ebben a ruhában mégse állíthatok Pattie-ék elé. Egy lila ruhát vettem fel, ami combközépig ért. Ehhez is egy fekete magassarkú. A hajam ugyan úgy volt, mint eddig, Lágyan hullámos és a hajlaktól fénylő.
Ehhez a szetthez felkaptam egy kardigánt és már mentünk is, miután elköszöntünk Emily-től & Peter-től & Jazmy-től. Vártam, hogy találkozzak Pattie-vel. A turné óta nem találkoztunk. Jeremy-t is már látni akartam. Fura, de eddig egyetlen egy barátom szüleivel nem jöttem ki olyan jól, mint velük. Szinte már barátokként kezeltük egymást... 
Megérkeztünk. Justin segített kiszállni az autóból. Megragadta a kezem, adott egy arcra puszit és már mentünk is be a lakásba. A szülök majd később jönnek. Megragadtam az alkalmat és a magammal hozott táskából elővettem Justin ajándékát. Nagyon izgultam, hogy vajon tetszeni fog-e neki. Lassan kicsomagolta és még ki se nyitotta, de már köszöntgette. A borítón egy kép volt rólunk. Az első közös képünk, amit a Twitter-re is feltöltött. Egy szív alakú keretben volt, azzal a felirattal, hogy I Lover With You. Vagyis, Szerelmes veled. Lassan végignézegettük a képeket. Mikor arra került volna a sor, hogy ő is átadja az ajándékát, akkor megjöttek a szülők. Már ott volt az idő, hogy az ebédet már vacsorának is mondhattuk volna. Nem hittem, hogy ennyi kaja belém fér. Már teljesen tele voltam, mikor Justin közli, hogy még hátra van a főfogás. Nem hittem a fülemnek. 
-Én nem bírok többet enni. Tele vagyok. -tettem le a villát-
-Ugyan Sophie. Hisz még a jó hátra van. -szólalt meg Jeremy-
-Én aztán nem bánom. Nem akarok kilyukadni. Egy falat se megy le a torkomon.
-Hát ha nem, hát nem.
-Amúgy is, ez is sok volt. Lesz mit ledolgozzak.
-Jaj szívem. Te tökéletes vagy. Nem kell ide fogyókúra. Tökéletes az alakod. -puszilt meg Justin-
-A nők sose lesznek elégedettek az alakjukkal. Állandóan találnak valami rosszat. -helyeselte Jeremy a fia szavát-
Később már mennem kellett. Elköszöntem szerelmem szüleitől. Justin vitt haza. Nem akart bejönni a házba. Sietnie kellett vissza a szüleihez.
-Mikor látlak még? -szólalt meg, mikor megállt a ház előtt-
-Fogalmam sincs. Remélem minél hamarabb.
-Aranyos vagy... Olyan szép ez a Karácsony. De te gyönyörűbb vagy, mindenkinél. Nagyon szeretlek.
-Tudom... Én is szívem. -csókoltuk meg egymást- Na, megyek. Vigyázz magadra. Puszi.
-Te is. Szia. Csók.
-Neked is. Szia.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése