40. rész - Új Év éjszakája -

Autóba szálltunk. Justin elővette a telefonját és egy számot bepötyögött.
-Szia. Mizu haver? ... -Most jövünk el Chaz-től. És te? ... -Oké. Azért hívtalak, hogy Boldog Új Évet kívánjak. ... -Majd még beszélünk. Szia.
-Kivel beszéltél? -néztem Justin-ra-
-Ohh! Csak Rayen-nel.
-Értem.
-Indulhatunk?
-Persze.
És már hajtottunk is a mamákhoz. Valahogy arra gondoltam, hogy Justin hazudott. Hogy nem Rayen-nel beszélt. Elég zavarban volt, mikor rákérdeztem. De a gondoltaim elszálltak, mikor Justin a kezével a lábamat kezdte el simogatni. Aztán pár perc múlva már meg is érkeztünk a 'kuckóhoz'. Justin segített kiszállni az autóból. Erre mindig figyel. :) Aztán megfogta a kezem és bekísért a házba. Lassan nyitotta ki az ajtót. De amint kinyílt, nem hittem a szememnek... Mindent rózsaszirom borított és gyertyák fénye világított be. Egyszerűen elakadt a lélegzetem. Annyira gyönyörű volt.


-Levehetem a kabátodat? -törte meg a csendet Justin-
-Persze. Megköszönném... Ezt, hogy csináltad?
-Micsodát?
-Nem is Rayen-t hívtad fel az autóból...
-Hát, nem. -ölelt át hátulról-
Ekkor Justin elindította a zenelejátszót. Egy kellemes és romantikus zene szólalt fel a háttérből. Annyira szép és romantikus volt ez a pillanat. Nem hittem el, hogy ez mind velem történik.



Justin odalépett elém és gyengéden átkarolta a derekam. Én a nyakánál átkaroltam és a homlokom az övéhez tapasztottam. Mélyen néztünk egymás szemébe, miközben Eros Ramazzotti hangja szólt a háttérben.
-Ezt miért csináltad? -szólaltam meg a gyönyörből felébredve-
-Hogy miért..? Mer iszonyatosan szeretlek. Nem tudok nélküled egy percet se eltölteni. Ha nem vagy ott mellettem, mintha a halálomon lennék. Nem tudok másra gondolni csak rád. Ha nem vagy ott velem mindenhol téged kereslek, az bőröd illatára vágyom. És a puha ajkaidra, hogy érezzem, ahogy az enyémeket csókolja... Egy lány nem fogott meg annyira mint te... Veled akarok lenni mindig. Veled akarom leélni életem minden percét. Ezért csináltam, hogy tudd nagyon szeretlek Sophie.
-... Ezt olyan szépen mondtad. Tényleg így érzel?
-Minden porcikám ezt érzi.
-Az enyémek is. Ha ott vagy velem a hormonjaim tombolnak bennem. A gyomrom bizsereg és szívem gyorsan ver. Alig kapok levegőt, annyira vágyom már csókjaidra. Vágyom arra, hogy mindig ott légy velem. Én is szeretlek Justin. -és csókolózni kezdtünk- Gyere. 
Mondtam és a szoba irányába mentem. Átléptem a küszöbön,  és megpróbálkoztam a ruhám hátán végigfutó cipzárt lehúzni, de nem ment. Ekkor Justin lépett mögém és puha ujjaival a hajam a jobb vállamra helyezte. Aztán lassan lehúzta a cipzárt és levette rólam a ruhát. Megcsókolta a meztelen vállam, majd a nyakam. Óvatosan megfordultam és miközben a szerelmem ajkait csókoltam levettem róla a pólót. Lassan haladtam lefele, kicsit elbíbelődtem a nadrágja gombjával, de végül sikerült kigombolnom. Felálltam és Justin ajkaira tapadtam. Ekkor megragadta a két combom és felkapott. Lábammal körbeöleltem a derekát és kezemmel a hajába túrtam. Alig kaptam levegőt forró csókjaitól. Lassan az ágy irányába kezdtünk haladni. Ott óvatosan az ágyon pihenő rózsaszirmok közé helyezett. Körbeölelt mindent a vörös szirom. Vanília illat uralkodott a szobában, a kedvenc illatom. Kicsit később Justin a puha kezével végigsimogatta a hátam és kikapcsolta a melltartóm csatját, majd levette rólam és félredobta. Ezt követően a bugyim is követte azt. Majd levette az alsónadrágját és az is követte az előző holmikat. Óvatosan fölém hajolt, megcsókolt. Suttogva mondta, hogy szeretlek és újra megtörtént az, ami Párizsban. Végigkarmoltam Justin hátát, mire ő kiszívta a nyakam. Tudtam, hogy ennek holnap meglesz a nyoma, de nem zavart. A szerelmem csinálta, Justin! Az esemény végén a fejem Justin mellkasára helyeztem, ő pedig átkarolta a vállam. Még csak fél 12 volt. Még mindig nem hittem el, hogy ez velem történik. 4 hónapja vagyunk együtt, de még mindig álomszerű ez az egész. Justin a kezével a meztelen vállam simogatja és a fejemre párszor ad 1-2 cuppanósat.
-Mikor beszélsz a szüleiddel? -törte meg a csendet-
-Nem tudom.
-Miért nem most? És akkor köszönthetnéd is őket...
-Hát. Ha jó a te laptopod... Az enyém az lemerült.
Magamra tekertem egy lepedőt és elmentem felöltözni. Egy egyszerű fehér izompulcsit és egy fekete cicanacit kaptam magamra. Még így is melegem volt. Bár, nem is csodálkozom rajta. Az előbb történtek után kinek ne lenne melege... Majd visszamentem a hálószobába. Justin már be is kapcsolta a gépet. Én írtam anyának egy üzit, hogy lépjenek fel Skype-ra. Beszélni szeretnék velük. Mire én is felléptem már ők is elérhetőek voltak. Fel is hívtam őket...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése