30. rész - Szerelmesek városa -

Pár nap múlva Franciaország fele repültünk. Már nagyon izgatott voltam. Párizs egyik előkelő szállodájában tanyáztunk le. Itt már 3 nap helyett 5 napot maradtunk. A megérkezés napján semmi program nem volt a naptárban. Úgy döntöttünk, hogy felfedezzük a szállodát. Aztán, még vacsora előtt a szobába mentünk. Iszonyatosan meleg volt. Nem csak a szállodában, a levegő maga is... Vagy lehet, azért mert a vérem csak úgy tüzelt, mikor Justin a meztelen felsőtestével átölelt. Rajtam csak egy egyszerű fekete topp és cicanaci volt. De ebben is majd megfőttem. Átkarolta a derekam és lassan az ágy irányába vettük az irányt, miközben  a csókjai alig hagytak levegőhöz jutni. Kezével felhúzta a toppom és a hátam simogatta. A hideg rázott. Aztán egy óvatlan pillanatomban felkapott és az ágyra dobott. Nem tétovázott. Azonnal rám mászott. Levette a toppom és már azon volt, hogy a nadrágom is levegye, de ekkor kopogás zavart meg minket:
-Ki az?! -nézett az ajtóra Justin-
-Meghoztam a vacsorát.
-Egy pillanat. -ugrott le rólam Justin, majd én berohantam a fürdőbe felöltözni- Hozza be. -nyitotta ki az ajtót-
-Elnézést a zavarásért. Itt a vacsora. -szólt a szálloda alkalmazottja- Jó étvágyat, nem is zavarok tovább. Ha szükségük lenne valamire csak szóljanak.
-Jó rendben. Viszlát. -mondta Justin-
Mikor elment az alkalmazott akkor bújtam elő a fürdőből.
-Ohhh! Nem kellett volna felöltöznöd. Kezdhetek mindent előröl. -mondta nevetve- Kérsz vacsit?
-Mi az?
-Hát, ha jól látom egy kis sült csirke rizzsel.
-Oh, azt imádom. Kérek.
Ültünk le az asztalhoz és nekiláttunk. Csupán ketten voltunk a lakosztályon. Pattie elment városnézésre. A többiek pedig más szállodában kaptak helyet. Így tették nehezebbé a rajongók számára, hogy megtalálják, hol van Justin. Vacsi után kicsit elszórakoztunk Justin-nal. Tucatnyi képet csináltunk. Elvégre még egy normális közös képünk se volt. Aztán a sok közül kiválasztottunk egyet. Gépen kicsit megszerkesztetem és Justin így tette fel a Twitter-re, az alábbi szöveggel:
"Párizs... Nem hiába a szerelmesek városa. Mindenkiből ezt hozza ki?! ;) Imádom a várost és ŐT is."

Pár percen belül már szinte az összes Belieber tudta, hogy Justin velem van. Csak azt nem tudták, hogy hol... Szerencsére! Nemsokára Pattie is megérkezett. Így hát hamar ágyba bújtunk. Másnap este egy koncert várt az én szőke hercegemre. De ezen még nem léptem fel, mivel anyáék a holnaputáni koncertre jönnek el. Kicsit furcsa volt, hogy Párizsban vagyok, de anyáékkal még nem találkoztam. Mondjuk állandóan testőrök és rajondók vettek körül.


Az első párizsi koncertet követő napon Justin egy erkélyen köszöntötte a rajongóit. Akkora volt a hangzavar, hogy nem értettem semmit abból, ami odafenet folyik. Még mielőtt kiment volna az erkélyre adott egy csókot. A megafont majdnem elfelejtette annyira izgult szegénykém. Amint kilépett, és megpillantották a rajongók akkora hangzavar lett, hogy csoda, hogy nem szakadt be a dobhártyám. Nem értem Justin ezt hogyan bírja.


Őrült nagy volt a hangzavar. Szinte ott álltam Justin mögött, épp, hogy nem láttak a rajongók, de én se értettem, hogy mit mond. Csak néztem Pattie-re aki ezen már meg se lepődött. Csak mosolygott.
Miután vége lett az őrületnek egy kisebb díjátadóra voltunk hivatalosak. Egy internet klub díjátadójára mentünk. Úgy döntöttünk, hogy itt fogunk először együtt mutatkozni a média előtt. Mikor az autóban ültünk és a helyszín fele hajtottunk, már nagyon izgultam. Justin igaz, hogy mondta, minden rendben lesz. Csak reménykedni tudtam, hogy a rajongók nem szedik szét és engem se.
Aztán megállt az autó. Lassan nyílt ki az ajtaja. Justin gyorsan kiugrott és visszanyújtotta a kezét nekem. Reszketett minden végtagom. Jól jött a támasza. Mosolyogni próbáltam, hogy leplezzem az érzéseimet. Amint kiléptem az autóból, mintha milliónyi vakú vett volna körül. Justin átkarolt és a hozzá jellemző higgadtsággal sétált végig a vörös szőnyegen. A szívem majd kiugrott a helyéről. 


Justin aztán rám nézett. Gondolom látta az ismeretlentől való félelmemet és adott egy puszit az arcomra. Ez részben megnyugtatott. Több ezer rajongó vett körül. Mindenki Justin-t akarta látni, akár egy percre is. Büszkévé tett az az érzés, hogy Justin az enyém és senki másé. Lehet, hogy ez nagyképűség, de a szerelem már csak ilyen...


Aztán besétáltunk az épületbe, ahol a díjátadó zajlott. A 10 díj közül Justin hármat vitt el. A félév legjobb férfi előadója, a félév legjobb videoklipje a Boyfriend személyében és a félév legjobb albuma a Believe személyében. A ceremónia után visszamentünk a szállodába és már készültem is a másnapi 'fellépésemre'... A szobában egy tükör előtt próbálgattam a lépéseket. Ekkor Justin toppant be:
-Mit csinálsz szívem? 
-Próbálok a holnapra. Már nagyon izgulok.
-A végén megint kimerülsz. Pihenj egy kicsit. -karolt át-
-Vajon mit szólnak majd anyák. Tetszeni fog majd nekik?
-Biztosan... Amúgy megkapták már a jegyeket?
-Igen. Anya felhívott és megköszönte. Nem hitte, hogy VIP jegyek lesznek.
-A barátnőm szüleinek ez jár.
-Te nem izgulsz?
-Talán egy kicsit. De te mondtad, hogy nem harapnak. -kacsintott-
Kicsit még beszélgettünk, aztán lezuhanyoztam és bebújtam Justin mellé, a takaró alá. Szorosan magához húzott. Így aludtunk el.

2 megjegyzés:

  1. majd csak holnap :) ami már elég pikáns lesz, remélem az is elnyeri majd a tetszéseteket. :)

    VálaszTörlés