95. rész - Diamond -

Csak céltalanul haladtam előre az utcán. Egyszerűen nem bírta befogadni az agyam, hogy a legjobb barátnőm ezt művelte. Én az ő titkait nem mondom el Justin-nak. Ő miért teszi meg ezt Greg-gel?! Annyira mérges voltam. Csal azt nem tudtam, hogy kire. Szép lassan telt az idő én meg csak töretlenül haladtam előre. Végül egy csendes kis parkban kötöttem ki. Leültem az egyik padra, Angel-t magam mellé tettem és megpróbáltam lenyugodni. Nem akartam, hogy a dühöm olyan emberen csattanjon, akinek semmi köze hozzá. Elővettem a lila IPhone-omat, füles a fülbe és elindítottam a legelső zeneszámot.


Pont az egyik kedvencem indult el, Rihanna- Diamonds. Valahogy ez a dal tökre megfogott, mikor az egyik zenecsatornán ment. Olyan... olyan Rihanna-s. Tökre azt érzem, mikor ezt a zenét hallgatom, hogy erős vagyok. A hangja valami olyan hatással van rám, mint még semmi... Egyszerűen tökéletes ez a szám.


Vége a dalnak. Megtöröltem a nedves szemeim és elindultam Angel-el a kezemben az úthoz. Ott fogadtam egy taxit és az irányt Justin táncpróbája fele vettem. Úgy 10 perc alatt oda is értem.
-Hello!
Léptem be a zenétől hangos terembe. Épp a Beauty And A Beat számra próbáltak. Annyira hangos volt a zene, hogy észre se vettek. Még jó, hogy Angel-t kint hagytam. Állatkínzás lett volna ide behozni... Élveztem nézni, ahogy a srácok nyakorolnak. Legszívesebben én is beálltam volna közéjük, de nem akartam hazavágni a próbát. Justin valami elképesztő volt. Ahogy mozog... Wao! Úgy éreztem, hogy újra beleszerettem. Egyszerűen hihetetlen, hogy ennyi idő után is képes vagyok úgy ránézni, hogy ő nem az enyém. Ő nem lehet az enyém. Ez jár a fejembe, mikor így látom. Félig kívülállóként. Elképesztő, hogy Pattie képes volt kihordani egy félistent. Lehet, hogy ez most túl sok volt, de részben igaz. Az a szempár, azok az ajkak nem lehetnek emberé. És ne is beszéljünk a szinte már tökéletes testéről. A terem fényei megvilágították a félig mezítelen Justin-t, akinek a bőre csillogott, mint egy diamond (=gyémánt). Ezek után higgyem azt, hogy ez mind az enyém?! Annyi idő telt el... Mennyi minden történt azóta, mióta megláttuk egymást a DAW-ben. Akkor ki nem állhattam, most meg... Most meg az enyém.
-Végre ennek is vége. -állt le a zene- 5 perc szünetet kérek! Kifáradtam. -jelentette ki Justin-
-Egyet értek. Nagy show lesz! -mondta az egyik táncos-
-Amúgy mi van az új tetkóddal haver? Látta már Sophie? -kérdezte egy másik-
Még nem vettek észre. A sarokban az egyik kis széken húzódtam meg, még a dal alatt. Véletlenül se akartam megzavarni a nagy munkát.
-Nem. Még nem látta. Ma mutatom meg neki. Elvileg ma benéz... Remélem tetszeni fog neki.
-Tuti haver.
-Halihó! -léptem elő- Megjöttem!
-Sophie! -lepődött meg Justin- Mikor érkeztél meg? -jött oda és megölelt-
-Nem rég... Hiányoztál. -csókoltam meg-
-Te is szívem. Jó, hogy itt vagy... Gyere bemutatlak a csapatnak. Jött pár új gyerek. -fogta meg a kezem és feléjük fordultunk- Srácok! Tudom, hogy sokan már találkoztatok Sophie-val, de vannak páran, akik még nem. Szóval ő itt Sophie, a barátnőm.
-Hello! -jött pár köszönés a tömegből-
-Sziasztok. Nagyon jól nyomjátok. Bárcsak én is ott állhatnék már köztetek.
-Majd fogsz. -jött oda Justin tánctanára- Haver. Nyugodtan menjetek el. Majd holnap itt folytatjuk. Te már úgy is jól csinálod. A csapat meg.. Van még mit gyakorolni.
-Okay. Akkor holnap. Sziasztok! -pacsizott le pár táncossal és már kint is voltunk a teremből-
Egyenesen az öltözőhöz mentünk. Justin gyorsan letusolt és átöltözött. Addig én Angel-el játszottam.
-Az mi? -mutattam Justin bokájára-
-Ja igen... Tudod, hogy a rózsa nagyon fontos szerepet tölt be a kapcsolatunkban. -ült le mellém- Szóval arra gondoltam, hogy csináltatok egy új tetkót, neked.
-Wao. Jól néz ki...
-Akkor tetszik?
-Naná. Nagyon. Imádom, és téged is. -bújtam hozzá-
-Én is imádlak!
-Csináljunk egy képet róla. -vettem elő az IPhone-mat-
Míg Justin az utolsó simításokat csinálta a haján én feltöltöttem a Twitter-re a képet.

"Az én mackóm lába & a legújabb tetkója! Annyira szeretlek @justinbieber... És pont a rózsa, ami a legfontosabb! Egyszerűen imádom!"
Mikor végeztünk tanácstalanul ültünk az öltözőben, hogy hová is menjünk. Még volt két és fél óránk, mire Katy után kellene menni. Aztán hirtelen eszembe jutott, hogy mit is csináljunk.
-Justin, megvan!
-Micsoda?
-Hol van a legközelebbi tetováló szalon?
-Úgy 10 percnyire, azt hiszem. De miért? -válaszolta zavarodottan-
-Majd meglátod. Gyere!
......
Mikor a szalonba beléptünk az egyik ott dolgozó jött oda hozzánk.
-Sziasztok. Miben segíthetek?
-Hát magam sem tudom. A barátnőm vonszolt ide. -nevetett Justin-
-Értem.
-Hát, ami azt illeti egy tetoválást szeretnék csináltatni.
-Értem. És mit, hová?
-Egy rózsára gondoltam a vállamra.
-Aha. És színes vagy fekete-fehér?
-Az utóbbi.
Még beszélgettünk pár percet és utána Megan, a tetováló lány, az egyik rajzpulthoz ment. Gyorsan lerajzolt egy rózsát. Nagyon tetszett.
-Nos. Hogy tetszik? -emelte fel a papírlapot-
-Jól néz ki, de ha lenne szára...
-Megnézzük. -mikor hozzárajzolta a rózsa tövises szárát.. tökéletes volt-
-Szuper.
-De tudod, hogy mit mondok? Jobban nézne ki a hátadon...
-Komolyan?
-Aha.
-Justin? Te mit csinálnál?
-Én ott leragadtam, hogy tetkót csináltatsz....
-Okay. Akkor csináljuk meg a hátamra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése