94. rész - Érdekes fordulatok -

Reggel mikor felébredtem Justin még ott szuszogott mellettem. Szép óvatosan kikeltem az ágyból és felébresztettem Katy-t. Aztán rácsörögtem Kenny-re, hogy jöhet értünk. Gyorsan megreggeliztünk Katy-vel  & Angel-el és már mentünk is felöltözni. Magamra kaptam egy rózsaszín izompólót, egy farmert és egy rózsaszín edző cipőt. Hozzá kiegészítők és én már kész is voltam.




Angel-t beletettem a kutyahordozóba és ő már kész is volt. Katy-re egy egyszerű kis ruhát adtam fel és hozzá egy fehér pulcsit. Nagyon csini volt benne. A haját szépen kifésültük és már kész is voltunk. Az az napi háziját kézbe vettük, pont mikor Kenny megérkezett.


Írtam gyorsan egy üzenetet Justin-nak és már mentünk is. Úgy fél óra múlva már az oviban is voltunk. Onnan már egyenes út vezetett Emily-ékhez. Kenny ott kirakott és aznapra útjára is bocsájtottam. Nagy levegőt vettem a ház előtt és bementem a tegnap vásárolt ruhákkal a kezembe. Azonnal Katy szobájába mentem és letettem őket az ágyra. Aztán ledobtam a cipőm és a táskám. Azonnal neki is láttam a takarításnak. Először a medencét vettem célba. Amennyire csak tudtam kipucoltam és még a kertben is összeszedtem azt a kevés szemetet. Ezt követően a házat vettem célba. Mindenhol letöröltem a por, felporszívóztam és a konyhában fel is felmostam. Rég dolgoztam már ennyit. Mondjuk közben még zene is ment, szóval így gyorsabban ment minden, miközben forogtam párat. Végül Katy most vásárolt ruháit kivettem a tasakokból és szépen az ágyán kiterítettem őket. Mire mindennel végeztem már ott volt az ideje, hogy menjek Natasha-hoz. Hívtam egy taxit, ami 5 perc múlva meg is érkezett. Úgy fél óra múlva már a kávézóban voltam. Natasha még sehol nem volt. Rendeltem két forró kávét és mire kihozták Natasha is megérkezett:
-Hello. Bocs, hogy késtem. -huppant le mellém-
-Szia! Semmi baj. Hogy vagy?
-Jaj, nagyon jól.
-Na, mesélj!
-Hát.. Hol is kezdjem...
-Hát valahol kezd el... Amúgy neked is rendeltem.
-Jaj, köszi. Szóval. Az életem most nagyon sínen van. A magánéletem és a karrierem is. Gerg valami fantasztikus ember. Annyira imádom, hogy az valami hihetetlen. És a stúdió is most egy tök jó ajánlatot tett.... Képzel, felajánlották, hogy beszerveznek Beyonce turnéjába.
-Waoo. Remélem elfogadod. Ez egy óriási kiugrási lehetőség lenne.
-Hát az. Csak a szüleim nem bírnak dönteni, hogy mi legyen. Pedig én már mennék is az első fellépésre.
-Hát neked jól összejött az élet.
-Ez igaz. Nincs mire panaszkodnom. És veled mi újság? Hogy haladsz Sebastian 'kiirtásával'?
-Hát nem igazán tudom. Annyi ötletem lenne, hogy csak na. Hogy feljelentem vagy valami hasonló, de egyik se lenne a legjobb megoldás. Fogalmam sincs, hogy hogyan csináljam ki. Legutóbbi beszélgetésünkkor is annyira kiakasztott a szavaival...Ha Justin nincs ott én nekimegyek.
-Hu. Hát az tény, hogy nem normális egy ember. De történtek azért változások.
-Mégis mire gondolsz? -ráncoltam össze a szemöldököm-
-Pár diák úgy döntött, hogy melléd áll. Ők se járnak be az órákra, ahogy te és azt fontolgatják, hogy sztrájkolni fognak.
-De miért? Ennek semmi értelme. Csal magukkal szúrnak ki. Végül még kirúgják őket. Én is pont azért nem megyek be, hogy talán kirúg, mert semmi hasznomat nem veszi.
-Pont azért csinálják, amiért te. Kiderült, hogy nem csak veled játssza ezt a marhaságot.
-Az azért durva. Nem hittem, hogy másokkal is ezt műveli... Ez esetben tudni akarom, hogy mikor lesz a tüntetés. -mosolyodtam el- Tök jó lenne ha végre eltűnne az a Sebastian. Elég rendesen keresztbe tette a számításaimat.
-Hát azt elhiszem... De beszéljünk másról. Mi van veled és Justin-nal?
-Mi lenne? Minden úgy megy mint eddig.
-És... A terhesség? Most komolyan az vagy? -húzta fel a szemöldökét Natasha-
-Nem, nem vagyok az. Voltunk dokinál és kiderült, hogy csak összeszedtem valami bacit, ami összezavarta a hormonokat.
-Értem... Amúgy mi van az arcoddal?
-Miért?
-Kicsit, mintha fel lenne dagadva.
-Ja igen... -hirtelen azt se tudtam, hogy mit mondjak. az igazságot mégse, hogy Justin megütött- ... A fogam a napokban vacakol és talán az az oka. Nem tudom.
-Miért nem mész el fogorvoshoz?
-Majd elmegyek. Nyugi.
-Értem. Te tudod.
-Amúgy lehet egy nagyon fontos kérdésem? -tördeltem közben az ujjaimat-
-Persze.
-Szóval arról van szó, hogy... -azt se tudtam, hogyan kezdjek hozzá- Az újságok valahonnan megtudták, hogy lehet, hogy állapotos vagyok. Justin-nal arról beszéltünk, hogy kitől tudhatták meg. Te esetleg nem tudod?
-Ki tudta még rajtatok kívül?
-Hát... Emily & te. Senki másnak nem beszéltünk róla.
-Nem lehet, hogy amikor a tesztet vetted, akkor felismert az eladó és elmesélte az újságoknak?
-Nem hinném. Kapucni volt a fejemen... Esetleg te nem árultad el valakinek?
-Nem! Sose tenném, amúgy is megígértem, hogy nem mondok senkinek semmit.
-Jó ez igaz, de akkor tuti? Nem volt akkor ott senki, aki hallhatta volna?
-Hát... Ami azt illeti Greg ott volt. És rá is kérdezett, hogy mi van. De én csak annyit mondtam, hogy lehet, hogy terhes vagy. És a tesztet is megemlítettem.
-Jaj Natasha! Nem hiszem el...
-De nem hinném, hogy a Greg beárulta volna.
Teljesen kiakadtam, hogy Greg mindenbe beleüti az orrát. Nem elég, hogy az idegeimre megy a váratlan hívásaival, még az életemet is tönkre akarja vágni. Nagyon kiborultam. Hirtelen azt se tudtam, hogy magamra, vagy Natasha-ra haragudjak-e. Nem akartam olyat tenni, amit másnap megbánok. Így szépen felálltam az asztaltól, felkaptam Angel-t és indulni készültem.
-Hová mész? -ugrott fel Natasha-
-El. Innen el!
-De miért?! -lépett közelebb Natasha-
-Elegem van ebből a Greg gyerekből! Tudod sok minden van, amit te nem veszel észre vele kapcsolatban. Eddig bírtam! Azt javaslom, hogy nyisd ki a szem. A szerelem néha elvakít! Szia.
És szó szerint elviharzottam. Nem akartam megbántani a legjobb barátnőmet, de ezt meg kellett tennem. Nem bírtam volna tovább ott maradni úgy, hogy talán másnap megbánom...



2 megjegyzés: