87. rész - Az nem lehet! -

Annyira megdöbbentett, hogy egyszerűen nem hittem a szememnek. A kávém is kiömlött annyira remegett a kezem. Ijedten bámultam a monitort, hogy most mi lesz. Lassan felálltam a géptől és lassan araszolni kezdtem hátrafelé. Addig-addig, hogy a hátam a szoba falához ért. Ott lassan leültem a földre és üresen bámultam magam elé... Nem, nem lehet! Csak ezt hajtogattam. Aztán töprengeni kezdtem azon, amit a cikk írt. A tünetek alapján két bajom lehet. Vagy valami ritka fertőzés, vagy terhesség. Igen ám, de a fertőzés csak nyers hús fogyasztása esetén fordulhat elő. Az is ritkán, 20 emberből 1 lesz aki megfertőződik. A terhesség... Hát az valószínűbb. Napok óta rosszullétre kelek, ráadásul ha jobban belegondolok pár napja késik a bajom....
Újra lefagytam és bámultam magam elé. Úgy fél óra telhetett el, vagy több mikor hallottam, hogy egy autó leparkol a ház előtt. Ránéztem az órára, fél kettőt mutatott. Aztán becsapódik az autó ajtaja. Pár másodpercre rá a ház ajtaja is kinyílik.
-Sophie! Édesem! Itthon vagyok! Hol vagy?! -hallottam ahogy Justin keres. válaszolni akartam de egy árva hang nem jött ki a torkomon- Sophie! Hol vagy?! Hahóó!... Sophie. Hát itt vagy. Mit csinálsz? -lépett be a szobába- Sophie? Baj van? -rohant oda hozzám Justin-
Gondolom nem voltam valami jó látvány. Körülbelül úgy nézhettem ki, mint egy élő halott. Justin odajött hozzám és letérdelt elém.
-Sophie! Mi a baj?! -idegeskedett Justin-
-... Megnéztem, hogy.... Milyen bajom lehet...
-Igen. És? Baj van? ... Megijesztesz. Áruld már el. -sürgetett Justin-
-Justin! Legutóbb mi... Mi használtunk... Használtunk óvszert? -nyögtem végül ki-
-Nem, vagyis nem tudom... De miért?
-Tudod két bajom lehet... Vagy fertőzés... Vagy..
-Vagy terhesség?
-Igen.
-Ugye nem mondod komolyan? -döbbent meg Justin-
-De igen. A neten utána néztem és ezt a két lehetőséget adta ki... Justin!
-Nem. Nem lehetsz terhes... -zuhant a földre Justin. leült velem szembe és a földet bámulta-
Arcára egyik pillanatról a másikra kiült a félelem. A szemébe néztem és láttam rajta, hogy fél. Fél attól, hogy mi van, ha tényleg állapotos vagyok... Bevallom én is féltem. Féltem, hogy anya, apa, Emily, Pattie és a többiek mit fognak szólni.. Percekig nem szóltunk semmit csak néztünk ki a fejünkből. Aztán Justin megszólalt:
-Csináltál terhességi tesztet?
-Ömm. Nem.
-Van itthon?
-Justin, miért lenne?!
-Akkor menjünk el és vegyünk. -ugrott fel a földről-
-De, Justin!....
-Sophie! Ne. Jobb lesz, ha minél előbb tudni fogjuk, hogy mi van. -segített közben felállni- Elég félelmetes belegondolni abba, hogy a pocidban talán egy kis lény növekszik. És, hogy az a kis lény az enyém... Én még nem akarok apa lenni!
-Szóval... Ha még is terhes vagyok akkor elvetélek? Megöljük az a kis ártalmatlan lényt?
-... Nem tudom Sophie! Csak azt tudom, hogy kell egy teszt és most, azonnal.
-Akkor menjünk és vegyünk egyet.
Ahogy kimondtam már az autóban ültünk és szinte szélsebesen haladtunk az első gyógyszertárhoz. Odaérve gyorsan berohantam és vettem egy tesztet... Otthon elolvastuk a tudnivalókat és úgy cselekedtünk ahogy az le volt írva.... Úgy 10 élethosszú perc után, ami sose akart eltelni megnéztük, hogy mi a végeredmény... 
Mikor megláttam azt hittem ott fogok elájulni. Kicsit meg is szédültem...
-Ez.... ez.... Justin! -bújtam oda hozzá-
-Ez... két csík.... -remegett meg a hangja- Ami azt jelenti.... Sophie. Nézz rám. -nem bírtam a szemébe nézni. de ő felemelte a fejem- Sophie. A teszt szerint... Terhes vagy.
-Ne... Nem akarom! -tört ki belőlem minden és zokogni kezdtem-
-Istenem! Most mit csináljak..?! -rogytunk le a földre mind a ketten-
Egy pillanatra felnéztem Justin-ra. Az ő szeme is tele volt könnyekkel.... Egyszerűen én nem akartam elhinni, hogy terhes vagyok. Nem mintha nem akarnék gyerekeket Justin-tól, de nem most! Még csak 18 vagyok, előttem még az élet! Még nem akarok anyuka lenni! És gondolom, hogy Justin se akar még apuka lenni. És ha be is vállaljuk a kicsit akkor össze is kellene házasodni. Egy törvénytelen gyerek még jobban megnehezíteni a dolgokat... Egyszóval nem lehetek terhes! Jó lehet, hogy legutóbb nem használtunk óvszert és én se szedek tablettát, de... Nem akarok terhes lenni!
Pár síri csönd perc után Justin megszólalt:
-Van nőgyógyászod? El kellene menni hozzá...
-Nem, nincs.
-... Akkor mit csináljunk. Egy nőgyógyász szava úgy is többet ér, mint egy teszté.
-Hát... Maximum annyit, hogy Emily-t felhívom, hogy ki az ő kezelőorvosa... De akkor megkérdezi, hogy miért, és én neki nem tudok hazudni...
-Van más választásunk? Nincs. Akkor hívd fel.
-A nászút közepén?
-Sophie! 100%-ra tudni szeretném, hogy mi van.
-Jó, okay! Én is...
És felhívtam Emily-t. Már készülgettem rá, hogy leordítja a fejem, hogy mennyire felelőtlenek vagyunk meg minden. De úgy voltam vele, hogy már megtörtént...
-Szia Emily!!
-Szia Sophie! Mi újság?
-Semmi különös... Zavarhatlak pár percre?
-Persze... Mondd csak. Hallgatlak.
-Szóval... Adódott itt egy kis baki... Szeretném megkérdezni, hogy ki.... Ki a te...
-Kinyögnéd végre?
-Persze. Szóval ki a te nőgyógyászod?
-Hát.... Dr. Elizabeth. De miért? Baj van?
-Igazából... Ami azt illeti....Igen. Baj van!- kezdtem megint zokogni-
-Mi a baj Sophie? Mi történt?
-Tudod... Napok óta rosszullétre kelek, ráadásul a bajom is késik. Justin-nal ma vettünk egy tesztet és az szerint terhes vagyok.... Most totálisan ki vagyunk készülve, hogy mit csináljunk. Ezért hívtalak.
-Ti nem vagytok normálisak! Védekeztetek egyáltalán?! -akadt ki Emily-
-Hát... Ez az, hogy nem emlékszünk rá.
-Na, ebből lesz a baj. Mikor Katy is megfogant nem emlékeztünk rá, hogy használtunk-e óvszert. Kiderül, hogy nem és világra jött Katy.
-Emily ne ijesztgess!
-Sophie! Tudod mekkora felelősség egy gyerek?! Ti nem vagytok normálisak!
-Kösz. Ezzel sokat segítesz!
-Jó bocs. De ez óriási felelőtlenség volt! Te nem ilyen vagy!
-Tudom, de megtörtént. És tudni szeretnénk 100%, hogy terhes vagyok-e. Érted.
-Okay, szóval azt javaslom, hogy még ma hívd fel Dr. Elizabeth-et. És mindenféleképpen kérjél holnapra időpontot.
-Kösz Emily. Életmentő vagy.
-A kezelés után rögtön hívj fel, hogy mi van!
-Okay. Szia és bocs, hogy megzavartalak titeket.
-Semmi baj.Vigyázzatok magatokra. Szia!
-Na, mit mondott? -tördelte a kezét Justin-
-Hát... Először is leordította a fejem, hogy milyen felelőtlenek vagyunk. Aztán elmondta, hogy hívjam fel az orvost és holnapra kérjek időpontot.
-Okay. Akkor hívd fel.
-Csak meg kell keressem a számát.
És a gép elé ültem. Azonnal rákerestem Dr. Elizabeth, New York.i nőgyógyászra. Pillanatok alatt meg is lett a telefonszám. Bepötyögtem a telefonomba és tárcsáztam...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése