93. rész - Romantikus este -

Justin a zenelejátszóba egy CD-t tett be. Egy kellemes és lazítós zene szólalt meg a kis hangfalakból. Úgy éreztem magam, mintha a tengerparton sétálgatnék, naplementekor. Justin a lámpákat nem engedte teljes fénnyel égni. Úgy állította be, hogy csak fele annyira világítsanak.  Tök romantikus lett az egész.


Olyan szép volt ez a pár perc.
Aztán lassan odajött mellém és leült az ágyra. Mosolygós szemeivel az enyémeket kereste, de én valamiért annyira zavarban voltam, hogy nem bírtam a szemébe nézni. Csak egy-két pillantásra. Lassan felemelte a bal kezét és államtól fogfa felemelte a fejem. Szép lassan én is a szemébe néztem. Teljesen magukkal ragadtak... Aztán az ütés helyét kezdte simogatni a hüvelyk újával és közben kicsit szomorúan nézett rám:
-Fáj? -szólalt meg halkan-
-Már nem annyira. -sütöttem le a szemem-
-Sajnálom. -hajtotta közelebb az ajkait hozzám- Jóvá fogom tenni. -és egy csókot nyomott az ütés helyére, ami egy kicsit meg volt dagadva-
-Ez lett volna a gyógypuszi? -néztem megint a szemébe-
-Azt hiszem... Igen.
-Ez esetben a szám is fáj... -hajoltam közelebb hozzá-
-Akkor oda is jár puszi... -és megcsókolt. körülbelül azt éreztem, mint a legelső csókunknál  mikor épp hazautazni készültünk a nővéremmel, Párizsba-
Kis csend után a zene újrakezdődött és újra magával ragadt mind a kettőnket.
-Figyel... Megmasszírozhatlak? -csillant fel a szeme Justin-nak-
-Ha szeretnél.... Hozzam a masszázs olajat?
-Aha. -kimentem a fürdőbe és behoztam a tubus olajat- Feküdj le. -utasított Justin mikor visszaértem-
-Okay. -és levettem a köntöst-
Aztán hasra feküdtem és vártam, hogy mi lesz.


Közben Justin is megszabadult a köntösétől, egy száll alsógatyában volt. Aztán szép lassan felmászott az ágyra és ráült a combom felső részére. Az ujjait, a hideg ujjait végigfuttatta a hátamon. Tiszta libabőr lettem. Aztán a két keze megakadt a melltartóm pántjánál. Éreztem ahogy Justin testsúlya elemelkedik a combomról, majd végül a forró ajkait éreztem meg a hátam felső részén. Közben óvatosan Justin kikapcsolta a melltartómat, majd végigcsókolgatta a hátam. Aztán kezébe vette az olajos tubust és egy keveset a hátamra nyomott. Elég váratlanul ért és hideg is volt. Aztán Majd szép lassan és érzékien elkezdte szétkenni az olajat, majd beledolgozta a bőrömbe. Annyira jól esett, ahogy a puha keze a hátamat kényezteti. Apró nyögések hagyták el a szám, amire Justin válasza csak kuncogás volt.
-Kész is. -szólalt meg 10 perc kényeztetés után- Jó volt? -kapcsolta vissza a melltartómat-
-Jaj, nagyon. -ültem fel és megcsókoltam- Köszönöm, de most te jössz. -löktem meg, mire ő kiterült, mint egy béka- Fordulj meg. -utasítottam-
Pillanatok alatt megfordult, én pedig ráültem a combjára. Először csak simogattam a hátát, majd megcsókoltam. Végül egy kevés olajat nyomtam a tenyerembe és szétdolgoztam a hátán. Szép lassan és érzékien az egész hátát bekentem és végül beledolgoztam a bőrébe. Olyan puha lett tőle, mint a baba popsija. Nem bírtam ellenállni neki, de muszáj volt.
-Kész vagy szívem... Jó volt?
-Nagyon... Olyan jó a kezed. Köszönöm. -ült fel és nézett a szemembe-
-Szívesen. -csókoltam meg-
Erre a megmozdulásomra Justin a nyakamra tapadt és ajkaival végigcsókolgatta, majd nyelvével kényeztette azt. Végül nekiesett és kiszívta a nyakam.
-Ennek meg lesz a nyoma. -nyalta meg a száját, miután végzett-
-Azt mondod? -simítottam meg a nyakam-
-Aha... Holnap mit csinálsz? -feküdt el az ágyba-
-Nézzük csak.. -feküdtem mellé- Reggel elviszem Katy-t oviba. Aztán elmegyek Emily-ékhez és rendet rakok a lakásban. Holnapután már itthon is lesznek. Utána találkozom Natasha-val, majd elmegyek hozzád a próbára és végül elmegyek Katy után az oviba. Ennyi. Te?
-Én egész nap próbálok... Muszáj lesz. Sok fellépés lesz..
-Ja, mondta Scoo. Nem tudom te, hogy vagy, de én hulla vagyok.
-Én is. Szóval jó éjt szívem.
-Jó éjt mackó. -csókoltam meg, majd a fejem a mellkasára helyeztem-
Justin a meztelen hátamat simogatta én meg a kockáit rajzolgattam körbe a hasán. Így aludtunk el.

2 megjegyzés: