92 .rész - Telefonok -

Mikor visszamentem a szobánkba Justin az ágyon feküt. Odaültem mellé.
-Nem kéne felhívni a nővéredet? -ült fel az ágyra-
-Ohh. El is felejtettem...
-Már tutira nagyin idegesek. Hívd fel őket.
-Okay.  -és tárcsázni kezdtem a nővérem-
-Halo! -szólt bele-
-Szia Emily.
-Áh, Sophie. Már vártam, hogy mikor hívsz.
-Várj! Kihangosítalak. Justin is itt van és hallani szeretne... Kész is. Hogy vagytok?
-Én inkább azt szeretném tudni, hogy mi volt ma Eliz-nél.
-Csupa jó hírek. -vágta rá Justin-
-Igen, ugyan is a doki megvizsgált és kiderült, hogy nem vagyok terhes.
-Komolyan?! Hála istennek.
-Én is ezt mondom... Meg kaptunk egy jó adag fejmosást is.
-Meg is érdemeltétek.
-Tudjuk. -vágtuk rá egyszerre Justin-nal-
Még beszélgettünk arról, hogy hogyan érzik magukat a Ciprus szigeteken, meg, hogy hogy van Katy. Aztán elköszöntek mert programjuk volt. Mikor letették a telefont egy másik számot kezdtem tárcsázni. Értetlenül nézett rám Justin, de nem szóltam semmit. A végén még kimenne a szobából...
-Szia anya! -és ránéztem Justn-ra, akkorák lettek a szemei mint még soha. már készült volna felállni de megragadtam a karját- Hogy vagytok?
-Szia Sophie, kicsim! Jaj de jó hallani a hangod. Jól vagyunk kicsim. Te, vagy is ti?
-Mi is jól vagyunk. Apa?
-Golfozni van. 
-Még mindig nem unta meg...
-A hobbi már csak ilyen. Na, mesélj. Mi van veletek?
-Hát... Nem tudom, hogy olvastad-e a mai újságokat...
-Nem, még nem néztem bele... Miért kicsim?
-Mert.... Rólam & Justin-ról írnak. De amit írnak hazugság... Azt hittem már olvastad és kiborulva veszed fel a telefont.
-Ugyan... Mi ilyen borzasztó..? -hallottam, hogy egy újságot lapozgat- Úr isten. Sophie!
-Anyu. Nem igaz.
-Terhes vagy?! -borult ki-
-Nem, dehogy. Ma voltam az orvosnál és nem vagyok az. Ne aggódj.
-De... Akkor honnan szedi a média?!
-Nem tudom, hogy ki árulta el nekik, de ki fogom deríteni és neki annyi.
-Jaj szívem. Most nem vagy terhes, de legközelebb azzal hívsz fel, hogy babát vársz?
-Nem hinném, előbb jönne az esküvő. -nevetett Justin-
-Szia Justin! Hát így vigyázol a lányomra? -mondta anya mosolygós hangon-
-Vigyázok én rá Mary! Ahogy csak tudok, de elég kiszámíthatatlan.
-Ez mondjuk igaz...
-Apa tudja?
-Ki is borulna...
-Ne mondd el neki..
-Okay szívem. Figyeljetek édeseim. -úgy imádom mikor így hív minket- Nekem mennem kell, olyan sok dolgom van. De nagyon örülök, hogy felhívtatok. 
-Okay anya. Majd még hívlak. Puszi.
-Szia Mary.
-Sziasztok. -és letette a telefont-
-Ezt most muszáj volt? -húzta fel a szemöldökét Justin-
-Jobb ha tőlem tudják nem az újságból vagy valamelyik szomszédtól.
-Ez igaz....
-Van még egy telefonom... -és újra pötyögni kezdtem egy számot-
-Ki az?
-Majd meglátod, de ne szólj majd bele... -csókoltam meg-
-Igen?
-Szia csajszi!!!
-Szia Sophie. Hogy vagy?
-Jól köszi. Te?
-Megvagyok... Miért hívtál?
-Csak azért mert ma találkozni szerettél volna, de nem értem rá. Arra gondoltam, hogy holnap találkozhatnánk.
-Értem. Ez nem is rossz ötlet. Mikor?
-Délelőtt?
-Az nem valami jó... Délben a szokott helyen?
-Rendben. Akkor holnap. Puszi.
-Puszi. -és letette-
-Na, holnap kiderül, hogy mi van... -néztem Justin-ra-
-Kíváncsi leszek, hogy mi lesz.
-Hát még én... Na megyek zuhanyozni. -és indultam volna a pizsimért, mikor Justin megragadta a karom-
-Én is mehetek? -nézett rám boci szemekkel. bármit elér velük-
-Hát... Ha szeretnél.
Nem is kellett neki több. Már a zuhanykabinban volt és a víz hőmérsékletét állítgatta. Én is gyorsan levettem a ruháim és beálltam mellé. Aztán szép lassan mosni kezdtük egymás testét. Csupa hab volt minden... Aztán Justin egyik pillanatról a másikra máshogy közeledett hozzám, mint addig a pillanatig. Két kezébe vette az arcom és úgy csókolt meg, mint még soha. Az alsó ajkamba harapott, majd nyelvével az ajkaimat kényeztette. Végül szenvedélyes csóktatába kezdtünk. Aztán szép lassan mindkét keze lejjebb vándorolt és már a derekam környékén járhattak, mikor hirtelen elléptem előle. értetlenül nézett rám, hogy mit csinálok.
-Védekezni nem kéne? -húztam fel a szemöldököm-
Intette, hogy igen és kilépett a kabinból. Pár másodperc múlva már vissza is jött a védőfelszereléssel.  Amint belépett a kabinba behúzta maga után a párás üvegajtót.


Aztán újra csókcsatát vívtunk és extrém helyen extrém szexuális együttlét vette kezdetét... És ezúttal jobban figyeltünk a védekezésre. Mégy egyszer nem hibázhatunk! Akkor isten tudja, hogy mi lesz annak a hibának a következménye.
Az aktus után lemostuk egymás testét, majd belebújtunk a köntösökbe. Én gyorsan megszárítottam a hajam, míg Justin megborotválkozott. Sose hagyja reggelre. Nem akarja, hogy puha és édes pofiját szőrszálak csúfítsák el. Mondjuk jól is teszi. Imádok a puha arcához simulni, mikor hosszú idő után újra látom. És ott van a legjobb illata. Talán az arcszesz miatt, nem tudom, de attól az illattól elolvadok, mint egy fülledt nyári melegen a jégkrém.
Aztán felöltöztünk a pizsinkbe vagyis én. Justin mindig alsógatyában alszik. Most egy feketét vett fel, fehér márkacsíkkal a tetején. Majd nagy vigyorral meg kézen fogva sétáltunk vissza a hálóba...



4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :) Mostanra sikerült az eddigi összest részt elolvasnom hogy mindent megértsek :) és én egyszerűen imádom az írásodat .Remélem folytatod :) *.*
    u.i:siess :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kitti. Remélem én is, hogy fogom tudni folytatni... nagyon szeretném, mert van egy csomó ötletem a folytatáshoz (amire még ti se számítanátok).
      Ígérem, hogy sietni fogok! :)

      Törlés
  2. nagyon jó:)) várom a következöt:)) kiváncsi vagyok mi lesz a Juphin párral:)) imádom öket:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Eenie. Hogy mi lesz a Juphin párral?! Hát nemsokára fordulatok veszik a kezdetüket... de hogy mi? Ha továbbra is olvasod a törit megtudod. :)

      Törlés