91. rész - Nyugis nap -

-Segítesz valami ruhát kiválasztani? -dobta le magát Justin az ágyra-
-Látom itt jártak a takarítók. -ültem le mellé-
-Ma még egy új asztalt is kell vennem... Szóval segítesz?
-Persze. Hová kell?
-Interjú.
-Értem. -és már a ruhás szobájában is voltam- Kinek adsz interjút? -ordítottam ki a szobából-
-Mini interjúk lesznek. Újságoknak, tévéknek meg rádióknak vegyesen.
-Aha. Ez jó lesz? -lépem elő egy ruhaszettel- Egy egyszerű kicsit mély ülepű farmer tökre tetszik. Ez a pulcsi meg ki fogja emelni a bicepszed, és ha leveszed, akkor meg egy egyszerű fehér póló.. Mit szólsz?


-Jól néz ki. És cipő?
-Már is hozom! -dobtam le mellé a ruhákat- Ez? -hoztam ki egy fekete, kicsit elegáns cipőt-
-Ne.. Valami más?
-Okay. -és újra a cipő halom közt találtam magam. végül egy szürke Supra akadt a kezembe, tök jól nézett ki- Vagy ez, vagy semmi! -jelentettem ki- Ez tök jól néz ki. Kicsit lakkozott, így elegáns hatást kelt. Én belezúgtam.


-Szuper. Megyek is öltözni. -kapta fel a ruhákat és a fürdő fele ment-
-Siess, látni akarom az összképet!
-Okay. -mikor kijött a fürdőből... waoo! nagyon jól nézett ki.
-Na, hogy tetszik? -fordult meg előttem-
-Szuperül. Nagyon jól nézel ki. -álltam fel és igazítottam meg a pulcsi nyakát-
-Csak szuperül? -karolta át a derekam-
-Na, jó! Szuper sexy... Megfelel? -léptem közelebb-
-Meg. -és megcsókolt. olyan finom volt a csókja. jó volt újra az enyémnek tudni azokat az ajkakat- Már ennyi az idő?! Úr isten! Mennem kell. Majd délután találkozunk. Szia. -rohant ki-
-Okay. Szia!
És már el is ment. Alig, hogy elment én elmentem és átöltöztem valami laza kis ruhába. Felvettem egy fekete cicanacit és hozzá egy fehér pólót, rajta kis kutya fejekkel. Egy kényelmes sportcipő fel hajamat pedig összegumiztam. A válogatott lemezeimet elővettem és kotorászni kezdtem köztük. Majd kivettem egy CD-t és a zenelejátszóba betettem. A házban mindenhol el volt helyezve hangszóró, így az egész ház zengett a zenémtől.




Lassan elindult a zene én meg táncolni kezdtem, vagyis tombolni. Olyan rég táncoltam, jó volt újra pörögni, ugrándozni meg minden. Az egész házat körbetáncoltam. Olyan érzés volt, mintha újra szabad lennék. Annyira jó volt, mint még soha. Vagy harmadszorra kezdődnek újra a dalok, de én mindig szusszal bírom és még mindig táncolok. Aztán hatodjára már nem bírtam, annyira bepörögtem. Gyorsan letusoltam és visszavettem a délelőtti rucim. Kenny-t felhívtam, hogy Katy után kellene menjünk. Szinte pillanatok alatt a ház előtt állt.
-Szia Kenny! -öleltem át, mikor beszálltam az autóba-
-Szia csajszi. Na, mi újság? Minden okay?
-Persze.
-Kibékültetek?
-Honnan tudsz róla?
-Hát... -mondta, mikor már rég elhagytuk a házat- Justin felhívott még az este. Totálisan ki volt bukva.
-Elárulta, hogy miért?
-Nem. Annyit mondott, hogy nagyon felidegesítették és rajtad ütött ki az egész.
-Értem.. Hát ma mindent megbeszéltünk és minden okay.
-Az remek.
-Amúgy ovi után nem megyünk egyenesen haza.
-Hová akarsz még menni?
-Katy-nek megígértem, hogy veszek neki pár új rucit.. Szóval shopingolás!
-Szuper. Csajos nap.
-De te is velünk jössz...  Ez a póló nem áll jól neked.. Veszünk egy másikat.
-Okay főnök.
Aztán megérkeztünk az ovihoz, Katy-t kivettem és már mentünk is a 3 emeletes plázába. A környékiek csak Three Paths-nek hívják (= három út), mert a plázába három út vezet be, 3 emeletes és 3 óriási mozgólépcső van benne. Csupa három... Kenny leparkolt a tetőn és lifttel lementünk. Az egész szintet végigjártuk és minden emeleten vettünk 2 vagy több táska holmit. Végül már nem volt hova menni és éhesek is voltunk, így beültünk a helyi gyors büfébe. Megrendeltük a kajánkat és vártuk, hogy hozzák ki. Közben Justin hívott.
-Szia. Hol vagy édesem? Hazajöttem és az ajtó be volt zárva. 
-Tudom, tudom. Elmentem Katy-ért és útközben bejöttünk a Three Paths-be. Most rendeltük meg a kajákat.
-Értem. Várjatok meg. Odamegyek.
-Okay. Siess. -tettem le a telefont-
-Justin?
-Aha. Idejön.
Pár másodperc múlva már ki is hozták a kajánkat. Katy csupa maszat lett, olyan aranyos volt, mikor értetlenül nézett rám & Kenny-re, mikor nevettünk a mustáros pofiján. Aztán úgy fél óra múlva Justin is megérkezett.
-Megjöttem! Hello haver. -pacsizott le Kenny-vel- Hercegnő... -ölelte át Katy-t és az arcára nyomott egy puszit- És végül.. Édesem, hiányoztál. -csókolt meg és leült mellém- Mizu?
-Semmi különös. Vásárolgattunk, és most kajálunk.
-És hol vannak a cuccok? -nézett körül-
-Felvittem az autóhoz. A csomagtérben pihennek.
-Értem. És mit vettetek?
-Sok mindent. De többek között Kenny-nek egy új pólót. -kacsintottam Kenny-re-
-Hát jól is tettet... Haver, ez a póló.
-Ma mindenki erre van rászállva? -nevette el magát-
-Ohh. Éhes vagyok. -kapott a hasához Justin- megyek és rendelek kaját-
-Ne! Itt az enyém. Nem bírom megenni. -toltam el előlem a tálcát-
-Komolyan? Nem baj?
-Nem, dehogy. Túl sok ez a kaja egyszerre.
-Miért, mit hittél? Az óriás hamburger pici? -nevetett Kenny-
-Nem, de azt se hittem, hogy ekkora... Szóval jó étvágyat szívem.
-Kösz. -és neki is esett a maradék hamburgernek-
-Amúgy mi volt az interjún?
-Hát... -nyelte le a falatot- Vagy 20 interjút adtam. Mindegyikben megkérdezték, hogy akkor most mi is van... Tudod.
-Aha. És mit mondtál?
-Hát az igazat, hogy ez baromság. Aztán jöttek még pár érdekes kérdések, de semmi több. Remélem most már leszállnak rólad.
Aztán úgy negyed óra múlva Kenny szólt, hogy neki mennie kell. Megbeszéltük, hogy a vásárolt cuccokat elviszi hozzánk, majd én holnap elintézem őket. Justin & Katy még nem ajart hazamenni, így arra jutottunk, hogy elmegyünk moziba. Ha már úgy is a plázában vagyunk, bementünk az ott lévő moziba. Megvettük a három jegyet az Asterix & Oberix: Isten Óvja Britanniát című vígjátékra. Aztán elfoglaltuk a helyünket és megnéztük a filmet. Tök vicces volt.


A film után pedig szépen hazamentünk. Gyors vacsora, Katy-t megfürdettem és már aludt is. Hosszú volt számára ez a nap, de nekem még koránt se ért véget...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése