88. rész - Ez letudva! -

-Hello! Jó napot kívánok. Dr. Elizabeth-et keresem.
-Jó napot. Én vagyok az. Miben segíthetek?
-Sophie Jordan vagyok és időpontot szeretnék kérni holnapra.
-Értem. És pontosan miért?
-Mert... Azt gyanítom, hogy terhes vagyok.
-Értem. Akkor kérem várjon egy pillanatot.
-Természetesen....
-Na, mi van? -suttogta Justin-
-Nem tudom, mindjárt kiderül. -suttogtam-
-Elnézést, hogy feltartottalak Sophie. Akkor holnapra ugye?
-Igen.
-Délelőtt 11 óra megfelel?
-Oh! Tökéletes. Köszönöm.
-Semmiség. Akkor holnap. Visz hall.
-Visz hall. -és letettem a telefont-
-Na?
-Holnap 11 órakor fogad.
-Szuper... Egy kicsit megnyugodtam.
-Jó neked. Minden végtagom remeg az idegességtől....
-Gyere ide... -húzott magához és megölelt- Én itt leszek, vigyázok rád. Ne félj.
-Tudom... El kéne menni Katy-ért.
-Akkor menjünk.
-Figyel. Megígértem neki, hogy ovi után elmegyünk fagyizni...
-Jó, akkor elmegyünk.
Gyorsan összeszedtem magam és már az ovi fele tartottunk. Közben Natasha hívott fel:
-Szia csajszi! Mi a helyzet?
-Szia! Semmi különös. Veled?
-Hasonló. Figyel azért hívlak, hogy holnap délelőtt nincs kedved meginni egy kávét a belvárosban?
-Hát... Igazából más programom van. Bocs.
-Értem. Semmi baj... Amm, mit terveztél?
-Nem én terveztem, a sors.
-Miről beszélsz?
-Nőgyógyászhoz megyünk Justin-nal.
-Ohh! Baj van?
-Ami azt illeti igen, vagy nem tudom.
-Akkor ezt hallom a hangodon... Mi a baj?
-Amit most mondok nem árulhatod el senkinek...
-Ugyan! Ismersz. -nevetett Natasha-
-Szóval... Lehet, hogy terhes vagyok.
-Micsoda?! Ez komoly? -lepődött meg-
-Az. 
-Durva... Nem is tudom, hogy mit mondjak. Jól megleptél.
-Hidd el én is magam.
-Értem csajszi. Hát... sok sikert akkor a holnaphoz... De ugye tudod, hogy ezt majd el kell meséld nekem. Mindent tudni akarok!
-Jó-jó. Majd, ha úgy lesz időnk.
-Okay. Akkor hagylak is. Üdvözlöm JB-t!
-Átadom. Szia.
-Szia.
-Natasha? -érdeklődött Justin-
-Aha.. Üdvözöl.
- :) Nem gondolod, hogy kár volt elárulni neki?
-Mire célzol? -értetlenkedtem-
-Bízol annyira benne?
-Persze! Ő a legjobb barátnőm, vakon megbízom benne... Hogy gondolhatod, hogy elárulna?
-Nem gondolom... Csak aggódom.
-Hát ne aggódj, minden okay.
Alig, hogy ezt kimondtam az ovinál voltunk. Katy már ott várt ránk. Beültünk az autóba és az egyik fagyizóhoz mentünk. Vettünk 1-1 fagyit és leültünk a mellette lévő parkba.
-És mesélj! Mi volt ma az oviban? -érdeklődött Justin-
-Az egyik fiú megfogta a kezem. -dicsekedett Katy-
-Igazán? Ki?
-Leonel.
-Milyen Leonel? -érdeklődtem-
-Most költöztek ide... Leonel Bluth.
-.... És mond csak Katy. Van neki egy bátyja?
-Igen. Greg.
-A francba! -álltam fel és odébb mentem-
-Mi a baj Sophie? -jött utánam Justin- Baj van?
-Nem, dehogy. Semmi baj.
Pedig igen is volt... Katy amint kimondta, hogy Leonel Bluth azonnal tudtam, hogy Gerg tesójáról van szó... Nem elég, hogy Greg állandóan hívogat a napokban, még a tesóját is ráküldni Katy-re. Ez totálisan egy elmebeteg ember. Tutira készül valamire, csak tudnám mire... És igen, Greg a napokban állandóan hívogat. Olyan is van, hogy naponta háromszor. Nem tudom, hogy mi a fenét akar, de ami eddig történt nagyjából tudom... Ahányszor találkozunk folyton engem bámul, Carly-nak meg elárulta, hogy nagyon csinos vagyok. Szinte érzem, hogy csak kihasználja a barátnőmet! Ha megtudom, hogy tényleg úgy van akkor kinyírom az tuti! A barátaimat senki se használhatja ki!
Már sötétedett mikor hazaértünk. Justin gyorsan átöltözött mert neki még egy esti show-ban meg kell jelennie, mint sztárfellépő. Nekem semmi kedvem nem volt ott lenni. Ráadásul még Katy-re is vigyázni kell. Totálisan ki voltam merülve. Inkább lefürödtem és a nappaliban a takaró alá bújva megnéztem a Ted-et. Katy & Angel is velem tartott. Készítettünk popcorn-t és epres szörpöt. Beültünk a tévé elé és élveztük a filmet. Úgy vélem, hogy sokan gondolják, hogy egy 3,5 éves gyerek nem nézheti meg a Ted-et, de ez cenzúrázva volt. A film végére Katy bealudt és Angel már a helyén szuszogott. Felkaptam Katy-t és bevittem a 'szobájába'. Jó éjt puszi és kész.


Én is bebújtam az ágyamba és a laptopomon böngészgettem az online magazinokat. Nem telt bele sok időbe, hogy totálisan kiboruljak... Egy olyan cikkre találtam, ami arról beszél, hogy az álom tinipár, Juphin mennyire felelőtlen....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése