67. rész - ...Sophie-nak & Justin-nak. -

A következő pár napban semmi érdekes nem történt. Én & Justin folyamatosan kezelésre jártunk. Ráadásul még Emily & Peter esküvője egyre csak közeledett. Justin is elég elfoglalt lett. A Believe turnéra próbál szinte folyamatosan, ráadásul hamarosan forgatják legújabb klipjét a Beauty And A Beat-et. Nicki Minaj is közreműködik benne. Justin szerette volna, ha én is szerepelek a videóban, de ilyen állapotban szó se lehetett róla. Én majd csak elkísérem a forgatásra én kívülállóként figyelem a történéseket. Pont jól jött, hogy Justin elfoglalt, mert így koncentrálni tudok a tanulmányaimra. Ugyanis a napokban nagyon elgondolkodtam azon, hogy egyszer nekem és véget fog érni a tánckarrierem. Akkor mivel fogok foglalkozni?! Nagyon érdekeltek a fontos és jeles napok az emberek életében. Főleg a megszervezése. Így úgy döntöttem, hogy rendezvényszervezői szakmát fogok tenni. Párizsban megszereztem az érettségi bizonyítványom  informatika szakon. De ahhoz, hogy tökéletesen el tudjak majd helyezkedni egy szakma is kell. Ezért lesz ez a szakma a rendezvényszervező. És Emily & Peter esküvője pont kapóra jött. Próbára tudom tenni magam, hisz én vagyok Emily jobb keze. ☺
Visszatérve a jelenbe... Egyik nap Emily az egész családot összeboronálta hozzájuk. Ott volt anya & apa & én & természetesen Peter & Jazmy is.
-Nagyon örülök annak, hogy mindenki eljött. -kezdte Emily a beszédét- Nagyon fontos bejelenteni valónk van Peter-rel. Úgy tűnik, hogy.... Hogy Jazmy-nek kis tesói lesznek.
-Hogy érted, hogy kis tesó? Terhes vagy?! -lepődött meg anya-
-Igen. Az vagyok. Peter-rel kisbabákat várunk.
-Kisbabákat?! -értetlenkedtem-
-Igen. Ikreink lesznek. Legalább is azt mondta a doki.
-Mióta tudod kicsim? -lépett hozzá anya-
-Körülbelül 1 hete. -válaszolta Peter-
-Hát... Elég meglepő. De... Gratulálok. -nyökögött apa-
-És milyen neműek lesznek?
-Jaj Sophie! Azt még nem lehet tudni. -nevetett Emily a kérdésemen-
-Jól van na! Honnan tudjam én.
-Anyu! Akkor a gólya hoz nekem testvérkét?
- ☺ Igen, ráadásul kettőt.
-De én csak egyet kértem. A másikat adja másnak.
-Kinek?
-Például Sophie-nak & Justin-nak. -ez a mondat mellbe vágott. nekem és Justin-nak kisbabája?! na az még odébb lesz-
-Hogy mondhatsz ilyet Jazmy? A gólya nekünk hozza és meglátod, hogy jó lesz. Többet nem kell egyedül játssz. -magyarázgatta Peter a történteket-
Délutánig Emily-éknél voltam, de utána kezelésre mentem. Kenny vitt el. Justin a kórháznál várt rám. Elmeséltem neki, hogy Emily & Peter ikreket vár. Körülbelül ő is olyan arcot vágott mint én. Ledöbbent. 
Aztán a következő pár nap megint nem tartogatott semmi érdekeset. De az a tudat, hogy Justin szülinapja napokon belül megérkezik, elég rendesen piszkálta az agyam. Halvány lila gőzöm nem volt arról, hogy mit adjak neki. De most komolyan... Anya & apa & Emily & Peter & Natasha & Pattie & Jeremy & Scoo & Kenny tanácsát is kikértem, de ők se tudtak semmi használhatót mondani. 19 lesz a szerelmem de semmi ötletem nincs. De egyik este egy filmet néztem Angel társaságában. Justin pasi estet tartott Chaz & Rayen & még pár haver társaságában, neki is kell némi szabadság. A film egy szuper kis ötleted adott. Első hallásra azt mondtam, hogy nem. Ezt én nem csinálnám meg, de mivel eddig semmi ötletem nem volt, maradt ez. De, hogy mi az maradjon titok. A nagy napon megtudjátok, ;) Izgatott lettem, hogy Justin vajon mit fog hozzá szólni, de reménykedtem, hogy tetszeni fog. Fel is hívtam Scoo-t, hogy intézkedjen a dolog felől.
-Te mit akarsz azzal? -lepődött meg-
-Justin-nak szülinapi ajándéknak.
-Ez most komoly? Tutira? 
-Persze, de Justin-nak egy szót se. Értve?
-Hát... Figyelj.... Ha rajtam múlik akkor nem tudja meg. De ha Mary vagy Josh megtudja....
-Nem kell tudjanak róla. Ez csak nekem és Justin-nak lesz. Anya & apa tabu ebben a témában. Rendben? És mindenki más is!
-Okay. Akkor holnap intézkedek. Mikor lenne jó?
-Tegnapra!
-Értettem. Na szia.
-Szia.
Kicsit megnyugodtam, hogy végre lesz ajándék. Ezzel vagy nagyot robbantok, vagy nagyon leégek.... Majd kiderül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése