71. rész - Titkos buli -

-Nagyon jól sikerült. Fantasztikus lett. -kezdett hozzá Chris mikor beértünk az irodába-
-Láthatom?
-Hát persze. Parancsolj. -tényleg elképesztő volt, álmomban nem hittem volna, hogy ilyen lesz-
-Ez bámulatos. Nagyon hálás vagyok. Életet mentettél Chris.
-Ugyan. Nem hinném, hogy Justin az ajándékra vágyik... Főleg ezek után.
-Ugyan már.
-Tudod, én már öreg vagyok. Azt akartam, hogy, talán életem utolsó munkája, tökéletes legyen. És sikerült.
-Az tuti. Nagyon várom, hogy Justin mit szól hozzá.
-Kinek ne tetszene..?
-A média szétcincálna ha kiderül...
-De nem fog. Ahogy ígértem, senki nem tudja, hogy veled dolgoztam. És bevallom, hogy öröm volt veled dolgozni.
-Oh, hát köszönöm. Mennyit kell fizetnem?
-Nem kerül semmibe.
-Ugyan már Chris. Ez a munka elsőosztályú... Tessék, ez a tied. És köszönök mindent. -táskámba tettem az ajándékot és megfordultam. épp kigurulni készültem az épületből, mikor Chris utánnam rohant-
-Sophie! Ezt tedd el. 
-Nem tehetem. Az a tied. És még egyszer köszönöm. Viszlát.
És már utaztam is haza... Otthon gyorsan elrejtettem a titkos ajándékot. A szekrény alá csúsztattam be. Ott tutira nem találja meg senki holnapig. Holnap lesz Justin szülinapja! Már alig várom. 
De a nap hátralévő részében annyi tennivalóm volt. Ruhát kellett vásárolnom holnapra. Kezelésre is kell mennem. És még Pattie-vel is találkoznom kell, hogy a holnapi meglepetés buliról beszéljünk. És ezt mind 6 óra alatt kell elintéznem. Így hát nekiláttam a munkának. Először elmentem a kedvenc butikomba. Ott szinte mindig találok valami kis szuper rucit. Most Natasha jött velem. Így viszonylag könnyebb dolgom lesz. Gyakorlatilag ugyan az az ízlésünk. Nem telt bele sok időbe. Már meg is volt a ruhám. Egy egyszerű fakó rózsaszínű kis ruha. Hozzá egy kendő. Nagyon jól nézett ki. Főleg a mell része tetszett. Nagyon elegáns és fiatalos. Pont ilyet kerestem.


Aztán ehhez a ruhához cipő is kell. Natasha egy csodaszép párt hozott nekem. Szinte azonnal beleszerettem. Sőt kiderült, hogy Kim Kardashian-nak is ugyan ilyenje van. Kétség nem fért hozzá. Nekem ez a cipő kell. Felpróbáltam és nagyon kényelmes volt. Imádom!


A nagy bevásárlás után egy kávézóba mentem. Ott fogok találkozni Pattie-vel. Megbeszéljük a meglepetés buli részleteit. Mikor odaértem Pattie már ott várt. Rendeltünk 1-1 kávét és megbeszéltük a dolgokat:
-Justin sejt valamit?
-Nem hinném. Mostanában annyi dolga van, hogy alig találkozunk. Csak reggel, este meg a kezelésen. Szerintem nem sejt semmit.
-Akkor jó. Holnap mikor ér haza?
-Kezelés után rögtön megyünk haza. Az úgy, körülbelül fél 6-kor lejár. Szóval 7-re érünk haza. És egész nap nem lesz otthon. Simán meg lehet csinálni az előkészületeket.
-Már megrendeltem a lufikat, a tortát és minden egyéb kelléket. Holnap 12-re ér oda hozzátok. Akkora már én is ott leszek. És ketten feldíszítjük a kertet.
-Natasha is ott lesz. Ő is tud segíteni. Ja, és a meghívogat mindenkinek elküldtem. Már csak Scoo & anya & apa kell igent mondjon..
-Akkor ott lesz mindenki más?
-Persze. Kenny, Emily-ék, Jeremy, Rayen, Chaz, a nagyszülők is leutaznak, ugye akkor te, én és még pár ember a stábból.
-Akkor okay. Minden mást elintéztem. És amit megbeszéltünk... alkohol nem hiszem, hogy annyi lesz, amit kértél.
-Mert?
-Egyszerre a cég nem szállít ennyit egy helyszínre.
-Jó, végül is nem az a cél, hogy lerészegedjünk. ☺ Csak legyen jó az este. Az a lényeg.
Még beszélgettünk pár apró dologról. 
Pattie-vel nagyon jól kijövök. Nem hittem, hogy egy anyós jelölttel lehet ilyen jóban lenni. Én imádom Pattie-t. Olyan kedves és közvetlen egy nő. Vele bármiről, és tényleg bármiről el lehet beszélgetni. Nála nincs tabu... Nem csak vele, a fiával is jól jártam. Talán mondhatom, hogy én vagyok a világ legboldogabb embere. Ennél jobb már nem is lehetne. Illetve de, ha járni tudnék & táncolni... Az maga lenne a paradicsom.
A megbeszélés után Justin toppant be a kávézóba.
-Sziasztok!! Szia anya.
-Szia kicsim. Hogy vagy? -érdeklődött Pattie-
-Jól vagyok. Köszi. Szia szívem. -ült le mellém és csókolt meg-
-Hát te mit keresel itt? -érdeklődtem-
-Kenny-t felhívtam, hogy hol vagytok. Hamarabb végeztem. Gondoltam megkereslek.
- ☺
-Nos, én akkor megyek. Még ezernyi dolgom van.
-Már mész? Csak most jöttem anya.
-Tudom kicsim. De mennem kell. Még találkozunk. Na, sziasztok. -ölelt meg mind a kettőnket és elment-
-Hát kettesben maradtunk. -csókoltam meg-
-Hiányoztál. Alig vártam, hogy lássalak. -kezdtünk csókolózni a kávézó közepén-
-Ezt nem itt kéne. -bújtam ki a karajaiból- Majd otthon. -adtam egy puszit az arcára- Most mennünk kell a kezelésre. 
-Ohh. Hát jól van.
És Justin autójához mentünk, illetve gurultunk. Kenny a vásárolt cuccaimat hazavitte. Így Justin nem fog megtudni semmit a buliról. Beszálltunk és már mentünk is a kórházhoz, ahol óriási dolog történt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése