70. rész - Ruha_Cipő -

Aztán elmentünk reggelizni a kis csatánk után. Ezt követően Justin elment a Believe turnéja fotózására. Kell pár kép a turné népszerűsítésére. Bár nem értem, hogy miért. Már 30 millió Belieber van a Twitter-en, ők csak tudják, hogy mikor van koncert. De ez az ő dolga.
Ezt követően Kenny jött értem. Emily & anya & én ma megyünk el az újabb ruha próbára. Alig várom, hogy milyen lesz. Legutoljára a baleset előtt láttam. Emily azt mondta, hogy egy kis változtatáson átment. Ráadásul az ő ruháján is egy kicsit változtattak. Sajnos Jazzy nem tudott velünk jönni. Az oviból nem engedték kivenni. Így ő a ruháját most nem fogja tudni felpróbálni. 
Mikor a szalon elé értünk hirtelen tucatnyi rajongó vett minket körül, de Kenny ura volt a helyzetnek. Gyorsan bementünk a szalonba. Már várt minket a ruhatervező. Először Emily ruháját vette elő. Egyszerűen gyönyörű volt. Lélegzetelállító, szavakat nem is találni rá. Káprázatos, talán ez a legjobb szó rá.


Aztán Emily felpróbálta. Tökéletesen állt rajta. Semmi hiba. Imádtam azt a ruhát, gyönyörködni nem bírtam benne. Állandóan azt bámultam, hogy milyen gyönyörű a szoknya része. És a fátyol... A földig ért és csak úgy csillogott a ráfújt spray miatt. És utána jött az én ruhám. Lefagytam, mikor kihozta a tervező. Nem hittem volna, hogy egy ruha lehet ennyire szép. Szinte már a menyasszonyi ruhánál is szebb volt, ami egy esküvőn nem megengedhető. De Emily azt akarta, hogy azt a ruhát viseljem. Gyönyörű volt. Waoo! A szoknya része olyan volt, mintha fodros lett volna. Ráadásul kis apró csillogó követ díszítettek azt. A földig ért és félvállas. Imádtam. Ráadásul még kényelmes és pillekönnyű volt. És rejtett egy titkot... Ha már megunom a nagy szoknya részét a hátul lévő kis csattal lecsatolom a ruháról és már is egy szuper kis koktélruha válik belőle.  Bámulatos. Kár, hogy csak egy napig fogom viselni.


Ja és Jazzy ruhája ugyan úgy nézett ki mint az enyém, csak kisebb változatban. Olyan kis cuki volt, amikor megláttam. 'Elképesztő.' Ezt hajtogattam egész nap, mást nem tudtam.
Ezt követően elmentünk cipővásárlásra. Imádok vásárolgatni. És a cipők... Azok valami elképesztőek voltak. Egy óriási nagy cipős üzletbe mentünk be. Valami elképesztő, hogy mennyi cipő volt ott. Lapos talpú, magassarkú, hosszú szárú, bokáig érő... És a listának még koránt sincs vége. Napestig tudtam volna válogatni a szebbnél szebb cipők közül. Emiy cipője rendelésre készült. Így neki nem kellett keresgélnie, de nekem igen. Alig bírtam választani. De végül a kört 3 cipőre szűkítettem. Ami, valljuk be, egy nőnél azért ez még elég sok. Egy fekete, egy sötét rózsaszín és egy vanília színű cipő volt a top 3. Elég sok gondolkozás után a vanília színűt választottam. Ráadásul tök jól passzolt a ruhámhoz is.


Délutánra végeztünk mindennel. Volt még időnk és elmentünk hárman egy jó kis ebédre. Megfordult a fejembe, hogy valószínű, hogy többet így hárman soha nem fogunk együtt ebédelni. Emily férjnél lesz és 3 gyerek anyukája fog lenni. Én meg... kitudja mit szán a jövő nekem és Justin-nak. remélem sok jót...
Aztán az ebéd alatt egy váratlan telefonhívás:
-Igen? -szóltam bele- .... Tényleg? Ez csúcs! .... Most mehetnék is? ..... Akkor körülbelül 20 perc és ott vagyok! .... Jó tudom, csak kíváncsi vagyok, hogy milyen lett. .... Ha ezt egy profi mondja még el is hiszem. Akkor 20 perc. Visz hall.
-Ki volt az? -érdeklődött Emily-
-Chris. Bocs, de most mennem kell.
-Még is hová? Meg se etted az ebédet.
-Sajnálom anya. Sietek.
-De még is hová?
-Hát... -hirtelen azt se tudtam, hogy mit mondjak- Justin ajándéka után megyek.
-Áhh. Kitaláltad, hogy mit adsz neki? És mit?
-Anya. Nem hinném, hogy most ez olyan fontos. Ha Sophie.nak mennie kell akkor menjen. Majd megtudjuk úgy is- Na menj. Szia. -húzott ki Emily a pácból-
-Okay. Sziasztok. -és már ültem is be az autóba-
-Hová lesz az út? -érdeklődött Kenny-
-Tudod, ahová egyszer Scoo küldött. A napokban. Nem tudom a címet...
-Áhh, megvan. Akkor öveket becsatolni.
Alig telt bele 15-20 percbe már az épület előtt voltunk. Kenny be akart jönni, de én nem engedtem. Elvégre átveszem az ajándékot, kifizetem és már jövök is vissza. Végül belement. Begurultam, Chris már várt. Nagy mosollyal jött felém. Odaérve megölet és megragadta a kocsim fogóját. Már suhantunk is az irodájába...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszet igaz hogy csak kb. 3 napja hogy rátaláltam de egyszerüen imádom.
    Alig várom hogy hozd végre a kövit és hogy megtudjam h mi is a meglepi meg minden :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm h követed (még ha 3 napja is) nemsokára kiderül, csak még feszítem az emberek tűrőkepésséget... hamarosan fény derül mindenre. ☻

    VálaszTörlés