74. rész - Az én ajándékom -

Mikor már senki nem volt nálunk csak én & Justin akkor vettem elő az én ajándékomat. Bevallom iszonyatosan féltem, hogy mit fog hozzá szólni. Mint már említettem ezzel vagy nagyot durrantok, vagy beégek. Nem tudtam, hogy mire számítsak. Mikor a nappaliba mentem, hogy odaadjam Justin-nak az ajándékomat ő épp a már meg kapottakat nézegette.
-Ezt nézd szívem! Nézd mit adott Jeremy.
-Wao. Ez szuper. -egy gitár pengető volt rajta JB monogram-
-És láttad Jazzmy ajándékát? Elképesztő.
-Nem, nem láttam. Mi az?
-Egy szuper kis rajz a családról. Még te is rajta vagy. Nézd csak.
-De aranyos... Figyelj Justin. Tudod mondtam neked, hogy akkor szeretném átadni az én ajándékomat, ha már kettesben leszünk.
-Igen. Még a buli elején. 
-Hát kettesben vagyunk....
-Igen. Szóval?
-Nem tudom mit fogsz hozzá szólni... Tudnod kell, hogy semmi nem jutott eszembe, míg egy filmben nem láttam ezt az ötletet.
-De mond már, hogy mi az.
-Inkább odaadom... -nagy levegőt vettem és odaadtam neki a becsomagolt ajándékot- Boldog Szülinapot.
-Köszönöm. Kíváncsivá tettél. Nézzük mi ez.


A tenyerem tiszta víz volt, nagyon izgultam. A szívverésem kétszer gyorsabb volt a normálisnál. A levegőt meg csak úgy kapkodtam. 
-Na? -kérdeztem Justin-t mikor kinyitotta az albumot-
-Ez.... Hát öö....  Nem tudok mit mondani.
-Nem tetszik?
-Már, hogy a fenébe  ne tetszene. A barátnőm sexy fehérneműkben pózol! Ez kinek ne tetszene.
-Tényleg tetszik?
-Persze. Köszönöm szívem... De, hogy.... Vagy... Elmondanád, hogy hogyan csináltad, hogy nem vettem észre?
-Nem tudom, hogy ismered-e Cris Alexander-t. Ő egy híres fotós. Scoo őt kérte meg, hogy csinálja meg a képeket.
-Stop! Scoo tud a képekről?! -lepődött meg-
-Igen. Ő szervezte meg az egészet, de nyugi! A képeket nem látta.
-Ohh. Rendben.
-Aztán asszem 3-4 napja megcsináltuk a képeket. El se hiszed, hogy mennyire közvetlenek voltak az emberek. Minden kívánságomat lesték. És nagyon jó volt a hangulat.
 -De... Tudod, hogy mekkora botrány lesz ha ezt a média megtudja?
-Nem kell ettől félni. Cris mondta, hogy senkinek nem szól arról, hogy velem dolgozott. Rajta, rajtad és rajtam kívül senki nem látta a képeket.
-Nagyon jó munkát végzett. Nagyon tetszik. És nem is látszik, hogy le lennél bénulva.
-Hát igen. Cris tudta, hogy mit akarok.
Az albumról annyit, hogy 12 kép van benne, ahol fehérneműkben pózolok. Különböző háttér és szín minden egyes képen. Van színes, fekete-fehér, antik stílusú. Itt van egy a 12 kép közül:


Annyira meg könnyebbültem, mikor Justin azt mondta, hogy tetszik neki. Szinte egész este azt nézegette és elemezte, hogy az adott képen mi tetszik neki. Volt, hogy a szemem, a szám, a hajam tetszett neki. Én meg csak áradoztam arról, hogy mennyire jól éreztem magam. Mennyire jó volt Cris-sel dolgozni. És ekkor Justin egy váratlan kérdést tett fel:
-Ugye ezzel nem arra célzol, hogy fehérnemű modell akarsz lenni... Nem azt mondom, hogy nincs meg hozzá a kellő adottságod...
-Nem, dehogy! Eszembe se jutott. Ezt azért csináltam, hogy meglepjelek valami újjal a szülinapodon.
-Hát sikerült. Nem tudom hányadszorra mondom, de nagyon tetszik.
-Annyira örülök, hogy bejön. El se hiszed, hogy mennyire izgultam egész nap, hogy vajon mit fogsz hozzá szólni.
-Hát, most már nem kell.... Szeretlek.
-Tudom... És én is téged.
És szenvedélyes csókolózásba kezdtünk. Annyira puhák voltak Justin ajkai és kívánnivalók. Annyira vágytam rá, mint még soha... És ahogy éreztem Justin is rám. Egyik pillanatról a másikra felkapott a karjaiba és bevitt a hálóba. Ott óvatosan a puha párnák közé helyezett és folytatta a nyakam kényeztetését. Olyan jó érzés volt, mikor a nyakam csókolgatta. Szokás szerint a hideg rázott, de forró teste felperzselte a vérem. A keze lassan a ruhám alá került, és végül levette azt rólam. A hajam kibontotta és mind a két kezével beletúrt. Óvatosan vettem le róla a pólót, közben a kockás hasát csókolgattam. Aztán követte a többi ruhadarab az előzök sorsát. Végül már mezítelenül feküdtünk a takaró alatt és újra megtörtént,aminek meg kellett történnie. Annyira jó volt... Figyelmes és kényeztető volt Justin. Életemben nem volt ilyen szuper éjszakában részem...
-Nagyon szeretlek. -súgta a fülembe Justin az aktus végén-
-Ezt ne csináld... Kiráz tőle a hideg.
-Mi az? Fázol? -kezdett el csikizni-
-Nem. Dehogy. A történtek után fázni... Nem az északi sarkon vagyunk.
-Én ott se fáznék most... Nagyon jó volt.
-Nekem is tetszett. ☺
-Ilyen szuper szülinapban még nem volt részem. Köszönöm.
-Nincs mit.
-De igen, van. A buli, az ajándék és ez... Jobbat nem is kívánhatnék nálad. Te nekem lettél teremtve Sophie. -na itt telt meg könnyekkel a szemem. 'neki lettem teremtve'-  Mi az? Baj van?
- ... Nem. Csak ahogy ezt mondtad... Olyan szép ez... Nem akarom, hogy vége legyen. Örökké a tied akarok lenni. Örökké veled akarok lenni. Érted?
-Értem.
Még beszélgettünk a bulival kapcsolatban, hogy pontosan mik is történtek. Pár kép is készült, amit Justin posztolt a Twitter oldalán. Pillanatok alatt több ezren nézték meg és gratuláltak a 19. szülinapjához... Hát így telt a szerelmem szülinapja. A következő nagy ünnepség már az esküvő lesz...














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése