72. rész - Csoda_Cikkek -

Dr. Smith már várt minket. Gyorsan bementünk a terembe, ahol ez a kezelés folyik, mert a lesifotósok követtek minket.
-Nos, először megvizsgállak, hogy történt-e valami változás.
-Rendben.
....
-Úgy tűnik, hogy javul az állapotod.
-És ez mit is takar pontosan?
-Azt, hogy a lábad már érzékeny bizonyos pontokon. Valószínű, hogy már pár kezelés után újra fogsz tudni járni. -mondta csodálkozva-
-És ez miért meglepő? -kérdezte Justin-
-Azért, mert a betegek 98% nem gyógyul ilyen hamar. Ritka az ilyen gyorsaság. Elképesztő.
-Nem hiába doki. Az akaraterő sokat segít. És nagyon hittem abban, hogy menni fog.
-És mint látjuk ez sikerhez vezet. Na, de akkor kezdjünk neki. Most megkérlek rá, hogy próbálj meg a korlát nélkül megtenni 1-2 lépést.
-Rendben. -mondtam félve-
-Menni fog szívem. Hiszek benned.
-Én is magamban.... Megcsinálom!
És már a korlátok közt voltam. Bemelegítés gyanánt először nem engedtem el a korlátot. Tettem pár lépést. Azután pedig elengedtem..... Szép lassan. Éreztem, ahogy a súly a lábamra helyeződik át. Végül teljesen ráálltam. A következő pillanatban a jobb lában felemeltem és léptem egyet előre. Majd ezt követte a bal is.... Olyan jó érzés volt újra járni! A pálya végéig mindössze 3 lépés volt. Azt is gond nélkül megtettem. A végén ott várt rám Justin. Mikor elé értem felnéztem rá. A szemében könnycseppek jelentek meg, de közben mosolygott. A könnyek elárulták, hogy sikerült, megcsináltam. Újra járok! Aztán szorosan átöleltük egymást. Olyan jó volt újra állva ölelni. Hihetetlen érzés volt.


Mintha kisbaba lennék és most tettem volna meg életem első lépéseit. Elképesztő, hogy pár napja még elestem mikor elengedtem a korlátot, de most az nélkül meg tudok tenni pár lépést. Ki tudja a következőn már gyalog hagyom el a kórházat....
-Szeretlek. -súgta a fülembe Justin-
-Tudom.
-Büszke vagyok rád. Megcsináltad. -és megcsókolt-
-Bámulatos. Érzel valamit? -érdeklődött Dr. Smith-
-Hát... Csak annyit, hogy bizsereg.
-Szuper.
Még vagy fél órán keresztül ment a gyakorlás. De a járásom még elég bizonytalan volt. Így a tolókocsiban hagytam el a kórházat. Egyenesen hazafele vettük az irányt. Justin otthon kitett. Ő el kellett menjen. Én is mentem volna vele, de eléggé kimerültem. Így otthon maradtam Angel-el. Olyan kis aranyos az a kiskutyus. Állandóan néz azokkal a fekete szemeivel. És bárhová mész követ téged. Olyan cuki amikor szalad utánad azokon a pici lábakon. Imádni való egy teremtés.
Kigurultam a konyhába és ott enni adtam neki. Míg ő kajált én a laptómóról felnéztem a netre. Már rég nem néztem szét a közösségi oldalakon. Meg is látszik. Több ezer üzenet és vissza nem igazolt ismerős. A Twitter-en is ezrekkel nőt a követőim száma. Aztán az online magazinokat látogattam meg. Meglepő volt, amit találtam. Szinte mindegyiknek a vezető híre a Juphin pár volt.
Sophie és családja a napokban egy esküvői ruhaboltban tettek látogatást. Az okot pontosan senki se tudja... Felröppent volt egy hír, hogy Justin eljegyezte a fél éve barátnőjének mondható Sophie Jordan-t. De ezt a Kiss Fm-ben adott interjúban cáfolták. Akkor talán még is igaz az a hír, hogy Sophie nővére, Emily férjhez megy?! A részletekkel később.
Pattie és Sophie között tökéletes az összhang! Ezt mi sem bizonyítja, hogy pár órával ezelőtt együtt látták őket egy New York-i kávézóban. Felhőtlenül nevetgéltek és a végén még Justin is betoppant a Next Coffee kávézóba. Végül Justin és Sophie együtt távozott. Valószínű, hogy Sophie kezelésére mentek, mert nem sokkal később látták őket kijönni a kórházból. Úgy tűnik, hogy a páros nagyon boldog együtt, annak ellenére, hogy egy komoly 'betegség' akadályozza őket a felhőtlen együttlétben... De ezt ők megoldották.
Sophie suliba fog járni?! A Kiss FM-ben beszélt arról Justin Bieber barátnője, hogy szeretne egy szakmát szerezni. És ez a szakma az Andragógia lenne. Ami azt jelenti, hogy a szakma elvégzése után személyi asszisztensként, vagy rendezvényszervezőként is dolgozhat a jövőben. Sophie azt is elárulta, hogy miért: "Ha egyszer véget ér a tánc karrierem  akkor kell valami, amibe belekapaszkodhatom. Nagyon érdekelnek az emberek és az ünnepek. Így ezt a szakmát láttam a legmegfelelőbbek. [...] El tudom magam képzelni ebben a szakmában. Alig várom, hogy a kezembe kapjam az igazolást, hogy ez a szakmám." Mint látjuk Sophie tele van tervekkel, de vajon így is fog tudni Justin-hoz igazodni? Majd elválik. Minden esetre a rajongóinak azt üzeni, hogy merjenek tenni az álmukért.
Nem semmi. 3 cikk csak rólam és Justin-ról szól. Még mindig elég fura, hogy a legnagyobb online magazinok rólam beszélnek. Mikor még Párizsban éltem nap mint nap ezeket olvasgattam. És most rólam ír. Elképesztő, hogy ennyi idő alatt mennyi ember ismert meg. Mennyi ember ismerni a nevem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése