44. rész - Érdekes reggel -

Reggel forró kakaó illatára ébredtem fel. Kivánszorogtam a fürdőbe, ahol letusoltam és a bőröndömből kiválasztott ruhákat felvettem.


A hajam kifésültem és egy kicsit ki is vasaltam. Aztán kimentem a konyhába. Justin nem volt sehol. Átmentem a nappaliba, ott se. Az egész házat felkutattam, de nem találtam sehol. El nem tudtam képzelni, hogy hol lehet. Tegnap egy szóval nem mondta, hogy reggel már el kell mennie. Így elővettem a telefonom és felhívtam. Csörög, csörög, csörög de nem veszi fel. Újra hívom de semmi. Harmadszor is megpróbálom és ekkor felvette.
-Szia Szívem! Te hol vagy?
-Szia. Várj egy picit.... Na, most mondd.
-Te hol vagy? Felkutattam az egész házat de nem találtalak.
-Itt vagyok lent a medencénél.
-Mit csinálsz ott?
-Uszok. Mi mást csinálnék... Te nem jösz le?
-Nincs itt a fürdőrucim...
-Nem is kell. Na, gyere. Itt leszek. Várok rád. Puszi.
És letette a telefont. Nem volt más választásom. Fogtam magam és a forró kakaóm és lementem a medencéhez. A ház alaksorában volt egy óriási nagy medence, szauna, dzsakuzzi és még pár erősítő szerkezet is.



 Kellemes hőmérséklet volt. Justin épp a víz alatt szórakozott. Leültem a medence szélén lévő szék egyikére és vártam, hogy észrevegyen. Nem kellett sokáig várnom.
-Már itt is vagy? -mászott ki a medencéből- Bocs, hogy úgy eltüntem. Vágytam egy kis úszásra. Neharagudj.
-Nem haragszom. Csak írhattál volna egy levelet vagy mit tudom én mit. Azt se tudtam, hogy még itthon vagy-e vagy már elmentél.
-Hova mentem volna? -ült le mellém-
-Hát ezaz!
-Neharagudj. -ölelt volna meg-
-Ácsii! Csupa víz vagy! Nem akarok vízes lenni!
-Már nem szeretsz?! -állt fel Justin és elment pár lépésnyire-
-Jaj! Dehogy nem. Csak nem akarok én is vizes lenni. -tettem le a kakaóm és odamentem hozzá- Szeretlek. -pusziltam meg a hátát-
Ekkor hirtelen megfordult, felkapott és beleugrott velem a medencébe. Egy nagyot csobbantunk. Tiszta víz lett mindenem. Mikor felemelkedtünk a vízfelszínre fogtam magam és lenyomtam Justin-t a víz alá. Persze azonnal  kibújt a kezem alól és a hátamögé kerül. Megragadta a derekam és el nem engedett. Aztán mikor már lenyugodtak a kedélyek elengedett. Elémúszott, megfogta a derekam és megcsókolt. A vízalá merültünk és ott folytattuk tovább a csókolózást. Olyan finom volt az ajka. Nem kaptam semmi levegőt a víztől. Alig vártam, hogy a víz felszínére érjek és egy nagyot lélegezzek. Kicsivel később kimásztunk a medencéből és csurong vizesen mentünk fel a hálóba. Azt se tudtam, hogy mit vegyek fel. Ezt is, ami most rajtam van, prcekig válogattam. Aztán egy rózsaszín ruha akadt a kezembe. Még egyszer se volt rajtam. Így felkaptam a földről és bementem vele a fürdőbe. Észre se vettem, hogy időközben Justin bement és tusol. Hangosan énekel, miközben a sampont mind a fejére nyomja. Mikor meg észrevettem, hogy nem vagyok egyedül a fürdőben halkan megpróbáltam kimenni, de nekimentem a feltörlő szerkezetnek. Persze, hogy eldölt és oltári nagy hangzavart csaptam. Hirtelen elállt az éneklés és Justin a fejét kidugja az ajtón, hogy mi történt.
-Te leskelődsz?! -kérdezte nevetve-
-Nem, dehogy. -válaszoltam zavarba jőve- Csak nem vettem észre, hogy itt vagy.
-Na, persze. Itt éneklek és nem veszed észre. -mondta miközben egy törölközőt magára tekert és kijött a fülkéből- Tessék. Átadom. -ment ki az ajtón-
-De én tényleg nem vettem észre, hogy itt vagy.
-Tudom. -lépett a hátammögé és betuszkolt a zuhany alá-
Megengedte a vízet és levette a törölközőt magáról. Majd rólam is a vizes ruhákat.  Egy közös kis fürdőzés lett az egészből. Életemben nem fürödtem még egyik párommal se, de valahol el kell kezdeni... Még szerencse, hogy a ruhámat ijedségemben kidobtam a kezemből. Így azt még fel tudtam venni. Hosszas és élvezetes zuhanyzás után megszárítkoztunk és felöltöztünk. Megszárítottam a hajam és újra kivasaltam. Felvettem a rózsaszín ruhám, a hozzá illó magassarkúmat és egy rojtos táskát.


Összecsomagoltam és már indultun is Emily-ékhez. Alig vártam, hogy lássam őket. 1 óra utazás után már a ház előtt voltunk. Justin kivette a bőröndöm a csomagtartóból és segített bevinni. Lassan nyitottam be a házba. Sehol senki. Nem hallottam semmit, nem láttam semmit. Bementünk a nappaliba, ott se volt senki.
-Hahó! Van itthon valaki?! -törtem meg a ház csendjét-
-Sophie! -rohant oda Jazmy- Hazajöttél?! -és felkaptam, elkezdtünk forogni a szoba közepén. annyira hiányzott az édes pofija-
-Nekem már nem is örülsz?! -lépett oda Justin-
-Justin! -adtam át Jazmy-t neki-
-Anya & apa hol van? -kérdeztem Jazmy-t-
-Anya a kertben. Apa dolgozik.
-Mint mindig. Na megyek köszönök Emily-nek. Addig magatokra hagyhatlak? Nem csináltok hülyeséget? -kérdeztem nevetve-
Lassan mentem ki a kertbe. Emily épp a medencét takarította. Nem akartam ráijeszteni, hogy nehogy beleessen. Már távolról szólítgattam. Alig pár lépésre voltam tőle, mikor észrevett. Eldobta a hálót és eszeveszettül rohant oda hozzám.
-Sophie!! Hát itthon vagy? Mikor jöttél haza? Miért nem szóltál, hogy jössz?- ölelt meg-
-Szia Emily! Jaj, úgy hiányoztál.
-Jazmy-nek megyek és szólok.
-Nem kell! Vele már találkoztam. Justin-nal épp a nappaliban játszanak.
-Ő is itt van?! Na, de jó. Peter is nemsokára jön haza és akkor együtt ebédelhetünk.
-Nem hinném, hogy menni fog. Justin-nak el kell mennie.
-Ja de kár. Na, menjünk be.
-Oké.
És bemenetünk a házba. Persze Jazmy már elhalmozta Justin-t játékokkal. Justin ha gyerekek közelében van ő is gyerekké lesz. Olyan jól eljátszott Jazmy-vel, hogy észre se vettek minket. Jazmy épp egy Barbie babát mutogatott neki, hogy milyen szép a haja meg minden. Nagy nehezen észrevették, hogy nem csak ketten vannak a szobában. Justin felugrott és átölelte Emily-t.
-Szia Emily! Hogy vagy? Rég láttalak.
-Hát ez igaz. Mint látod megvagyok... És te? Mi van veletek?
-Semmi különös.
-Peter nemsokára jön haza. Sophie mondta, hogy nem tudsz maradni ebédre. Pedig jó lett volna.
-Igen. Tudod mennem kell InterYou-ra és aláírás osztásra. Tudod, hogy van ez...
-Sejtem. -válaszolta Emily- Jazmy, szívem! Kérlek pakold el a játékokat. Tudod, hogy apa allergiás rá és mindjárt itthon lesz.
-Muszáj? -olyan aranyosan kérdezte, hogy kénytelen voltam segíteni neki-
-Majd én segítek. De cserébe te is segítesz kicsomagolni a bőröndömből. Benne vagy?
-Persze. -válaszolta és szorgosan hordta be a babákat a szobájába-
Justin is segített, így hamar ment a dolog. Mire végeztünk már Justin-nak mennie kellet. Kikísértem az autóhoz. Ott forró csókot váltottunk és megbeszéltük, hogy holnapután értem jön a stúdióba. Olyan nehéz volt elengedni, de muszáj volt. Dolgozni kell! Visszaballagtam a házba, ahol Jazmy már félig kicsomagolta a bőröndöm. Kicsivel később már Peter is hazajött. Nekiláttunk az ebédnek, miközben az élményeimet meséltem nekik. Tágra nyílt szemekkel hallgatták a mesémet...


1 megjegyzés: