45. rész - Én mit is várok ettől a kapcsolattól?! -

Még egy kicsit beszélgettünk, de utána elmentem, be a szobámba és a laptopomat nyomogattam. Megpróbáltam a levelekre válaszolni, kisebb nagyobb sikerrel. Aztán elnyomott az álom. 
Másnap reggel ébredtem csak meg, mikor már készülnöm kellet. Stúdióba kell mennem. Nagy nehezen elkészültem és Peter-rel elmentünk. Bementem a stúdióba, persze páran azonnal lerohantak, hogy kép, meg aláírás... Nem vagyok én sztár! Megértem én, hogy egy világsztár barátnője vagyok de akkor is... Olyan jó volt Natasha-val is találkozni. Minden részletet tudni akart. Én meg el is mondtam, mert a barátnőm és benne megbízom. Olyan figyelmesen hallgatta a történetem, hogy az valami eszméletlen. Persze azért egy két részlelet nem mondtam el. Azt a bizonyos éjszakát például. Aztán jött az első óra, a második, a harmadik és a többi is. Délután Peter jött értem. Hazamentem és a szokásosat csináltam. Vigyáztam Jazmy-re, míg Emily dolgozott és Peter is az otthoni munkáját el nem végezte. Még gyakorolgattam a szobámban az új koreográfiát. Egy átlagos nap volt, míg Jazmy be nem jött a szobámba. Hozott magával 2 Barbie babát, hogy játsszak vele.
-Sophieee! Játszol velem? Apa nem akar. -olyan aranyosan kérdezte, hogy lehalkítottam a zenét és leültem az ágyra. felugrott mellém és játszani kezdtünk- Kérdezhetek valamit?
-Persze. Neked bármikor Jazmy. -mosolyogtam-
-Szereted Justin-t? -megütött ez a kérdés, nem számítottam rá-
-Persze, hogy szeretem. Mindennél jobban. Miért?
-Akkor engem már nem is szeretsz?
-Jaj, dehogy is nem... Téged is szeretlek. De miért kérdezted Jazmy? -néztem rá érdeklődve-
-Mert... Justin azt mondta, hogy egyszer el fog venni feleségül. Úgy mint Brad Pitt Angelina Jolie-t. És majd annyi gyereket szeretne, mint amennyi nekik van... Te is ezt szeretnéd Sophie? -nézett rám boci szemekkel-
-Hát. Tudod Jazmy. Ez egy nagyon komoly dolog. És a jövő még bármit hozhat... Nem tudom Jazmy.
És ekkor megérkezett Emily. Én egyedül maradtam a szobámban és töprengeni kezdtem... Én mit is várok ettől a kapcsolattól? Ezt a kérdést írogattam egy papírlapra, de nem tudtam 100%-os választ adni rá.


Kicsit zavart, hogy nem tudom, hogy mit szeretnék. Eddig bele se gondoltam, hogy mit is várok... Egy gyerek kell felnyissa a szemem?! Még azt se tudtam, hogy Justin mit akar pontosan. Soha nem beszéltünk erről. Mindig csak a mának élt a kapcsolatunk. Zavart, hogy eddig ez meg se fordult a fejemben. Még egy kicsit töprengtem rajta, de utána már készültem a másnapra. Megbeszéljük Sebastian-nal, hogy mi lesz akkor az ALAYLM klipp forgatással. Elmentem letusolni, majd felvettem egy toppot és egy rövidnacit. Bebújtam az ágyba és mielőtt elaludtam dobtam Justin-nak egy üzit:
"Nagyon szeretlek! Vigyázz magadra, millió puszit küldök és álmodj szépeket. Remélem holnap minden rendben lesz... Szeretlek, csók Sophie!"
Pár percre rá már meg is jött a válaszüzenet:
"Én is nagyon szeretlek! Ha veled álmodom, akkor annál szebb már nem is lehet. Nagyon hiányoztál ma, alig várom, hogy holnap lássalak. Álmodj szépeket Sophie! Milliónál több csók ajkaidra édes! Szia."
Mosollyal az arcomon aludtam el. Annyira jól esett Justin üzenete. Annyira nagyon szeretem, el nem tudnám képzelni nélküle az életet... Ő a mindenem!


Másnap reggel a telefonomra keltem. Gyorsan felkaptam magamra egy csőnacit, egy izompulcsit és egy edzőcipőt. Pár kiegészítő és már kész is voltam. Már csak Peter-re vártam, hogy elkészüljön és induljunk.


Nagyon izgatott voltam az autóban. Egyrészt, hogy ma látni fogom a szerelmem. Másrészt meg kiderül, hogy a stúdió engedélyezi-e, hogy meghallgatás nélkül szerepeljek a videóban. Vártam nagyon, hogy mi fog történni...

1 megjegyzés: