50. rész - Forgatás -

Reggel, mikor felkeltem Justin nem volt mellettem. Kimentem a nappaliba, ott se volt. Ahogy a fürdőben, vagy a konyhában. A csarnokba érve összefutottam Scoo-val:
-Jó reggelt Scooter!
-Jó reggelt Sophie.
-Justin-t nem láttad?
-Nem. De jó lenne, ha minél előbb előkerülne. Már a forgatáson kéne lennie. Épp hozzátok indultam, hátha még alszik. De ezek szerint nem.
-Hát nem. Hívd fel!
-Már próbáltam, de nem veszi fel.
-Várj! Megpróbálom én.
Elővettem a telefonom és Justin-t hívtam.....
-Csörög! ... A hangpostája az. Megpróbálom még egyszer.
-Oké!
-Semmi.
-... Veszekedtetek az este?
-Hát! Egy picit összevesztünk... De nem komoly!
-Akkor ezért tűnt el... Hol lehet ez a gyerek?! Min vesztetek össze Sophie?!
-Selena!
-A fenébe!!! -és elrohant-
El nem tudtam képzelni, hogy hová rohan... És egyáltalán hol van Justin?! Visszamentem a szobába, hátha találok valami levelet, hogy hová ment. De nem találtam. Még jó párszor hívtam Justin-t, de nem vette fel egyszer sem. Be pánikholtam! Hol lehet? Mit csinálhat? Mi történhetett vele, hogy nem veszi fel? Ideges voltam... Miattam tűnt el! Hisz ha nem csinálok akkora drámát, akkor nem ment volna el! Lelifteztem a hotel előterébe, hátha ott lesz. De nem volt. Újra beszálltam a liftbe és fel a lakosztályunkhoz. Berohantam a hálóba, hogy felöltözzek, azzal a szándékkal, hogy Justin után megyek. Annak ellenére, hogy fogalmam se volt arról, hogy hol lehet. De amint beléptem a hálóba Justin állt velem szembe.
-Te hol voltál?! A frászt hoztad rám! -öleltem meg-
-Neked is szia!
-Hol voltál? Scoo már keresett.
-Futni voltam szívem. Már az is baj, hogy mozgok?
-Nem, dehogy! De egy levelet írhattál volna.
-Nem volt időm.
-Akkor legalább felvehetted volna a telefonod! Vagy ezerszer hívtalak.
-Uhhh! Tényleg. Észre se vettem. Ne haragudj. -csókolt meg-
-Többet ilyet ne csinálj! Most hívd fel Scotter-t, hogy megvagy!
-Igen anyu!
-Fejezd be! És készülődj! Ma van a forgatás!
-Tudom.
Hamar elkészültünk. Beszálltunk az autóba és már robogtunk is a forgatás helyszínére. Ott még párszor elpróbáltuk a koreográfiát, hogy minden jól menjen. Aztán elkezdődött...
Előbb a táncos jeleneteke vettük fel vagy ezerszer. Nagyon jól éreztem magam. Az előkészületekről nem is beszélve. Számos stylist és sminkes volt, na meg fodrász. A hajam olyan apró amerikai  stílusra megcsinálták. Szépen ki sminkeltek és a ruhám is tök jó volt. Imádom mikor velem foglalkozik ennyi ember. Csak azért, hogy jól nézzek ki. Justin is állandóan ott állt mellettem és figyelte az átváltozást. Mikor kész voltam, mint már említettem nekiláttunk a táncos jeleneteknek. Nagyon jól ment. Nem kis kellett annyiszor felvenni, mint a Boyfriend forgatáson. Aztán, mikor végeztünk az 'én' részemmel tartottunk egy 10 perces szünetet. Ezalatt összerakták a következő forgatás helyszínét. Egy szobát hoztak létre a hangár közepén... Ilyet se látni minden nap. Aztán összefutottunk, én és Justin,  azzal a lánnyal akivel a klipben egy párt alkotnak. Kicsit beszélgettünk, de aztán kezdődött a forgatás. Scoo is ott volt. Egy kicsit dumáltunk, de utána elmentem átöltözni. Nekem és Justin számára egy kis szoba volt berendezve. Ott voltak a ruháim. Gyorsan felkaptam magamra, a sminkem letöröltem. A hajam úgy hagytam ahogy volt. Visszafele elvettem egy palack hideg vizet és azt szürcsölgettem. Nagy vidáman megyek vissza a forgatásra, mikor hirtelen lefagyok...
Nem hittem a szememnek. Egyszerűen hihetetlen volt az amit látok... Totálisan kiborultam... Ez nem lehet, ez nem történhet meg. A kezemben lévő palack kiesett a kezemből és a benne lévő víz Justin-ra esett, aki a lányt csókolgatta és simogatta. Megfordult, de én már ott se voltam. Rohantam a kabátomért:
-Sophie! Várj! Kérlek! -rohant utánam Justin-
-Nem! Eleget láttam!
-De ez csak a forgatás része...
-Igazán? Az, hogy úgy bánsz azzal a lánnyal, mint velem?! -borultam ki-
-Sophie meg tudom magyarázni!
-Nem, nem kell! Hagyj menni!
-De... De mondtam neked, hogy ez lesz. Mármint a forgatáson.
-Nem mondtad! Csak annyit mondtál. hogy nem lesz semmi komoly. De ha neked ez a nem komoly, akkor a kapcsolatunk se az!
-Félreérted. Ez teljesen más. Én szeretlek!
-Eleget hallottam Justin! De azért annyit mondhattál volna, hogy 'figyi, holnap smárolni fogok egy másik lánnyal'!
-Tudod mit... Ha ennyire féltékeny vagy, akkor menj! Nekem dolgoznom kell!
-Ohhh! Szóval neked fontosabb a munka, mint a szerelmi életed... Értem.
-Ne kezdjük előröl! Tudod jól, hogy erről mint gondolok.
-Nekem ebből elegem van... Állandóan én jövök rá utolsóként, hogy mi is van.
-Na jó! Most fejezzük be! Azt mondtad, hogy elmész... Még itt vagy?!
-Most elküldesz? Komolyan?!
-Már nem tudok mit kezdeni veled, de nem is akarok!
-Te akartad. Légy boldog!
-Te is. Szia.
-Szia.
És kisétáltam a hangár elé. Ott fogattam egy Taxi-t és beszálltam.  Zokogva mondtam Emily lakcímét.
Akkor most vége? Már nem vagyunk egy pár? Justin már nem a párom? Ezek jártak a fejemben. Mivel késő este volt, így hideg volt a levegő. Ráadásul az eső is elkezdett esni. Szuper! Így még rosszabb lett a kedvem... Mi az, hogy a munka fontosabb a szerelménél, a volt szerelménél?! Egyszerűen nem bírtam felfogni. De tovább már nem is tudtam ezen gondolkodni... Éles fény sütött a szemembe. Teljesen elvakított. Ráadásul hallani se hallottam semmit, csak egy oltári nagy női sikolyt. Aztán egy nagy bumm és reccsenés...! Hirtelen minden elsötétült....


2 megjegyzés: