48. rész - Készületek -

Kis idő után hazamentünk. Elköszöntünk egymástól. Megbeszéltük, hogy másnap délután értem jön. Végre elkezdődnek az As Long As You Love Me dal próbái. Már nagyon várom őket. Este hamar elaludtam. Másnap 10 körül ébredtem meg. Akkor is Jazzy-re.
-Szia kis csaj. -másztam ki az ágyból- Te miért nem vagy oviban?
-Beteg vagyok.
-Mi a bajod kicsi? -fogtam meg az arcát-
-Taknyos vagyok. -nevetett-
-Az nem jó... Gyere csináljuk teát. Az majd segít.
-Már csináltam.
-Tényleg? -mentem ki a konyhába. mindenhol tealevél meg cukor- Mit csináltál Jazzy? Anya meg fog haragudni. Gyere gyorsan pakoljunk el.
-Anyu nincs itthon.
-Hát hol van?
-Dolgozik.
-És apa? Ő hol van?
-Ő is dolgozik.
-Ki mondta, hogy beteg vagy Jazzy?
-Hát a doktornéni.
-És ő most hol van?
-A szobámban. Gyere nézd meg. -fogta meg a kezem és berángatott a szobába- Látod? Ott ül a széken. -a sarokban lévő széken ült egy maci doktor jelmezben-
-Jaj Jazzy! Ő nem orvos. Az csak egy bábú. Nem is vagy beteg... Most mit csináljak? Nem hiszem le... Emily ki fog nyírni.
-Akkor most oviba kell mennem?
-Nem tudom Jazzy. Várj egy picit.
És kimentem a nappaliba hátha találok valami levelet a nagy kupi közt. Fogalmam se volt arról, hogy ma én kell Jazzy-t oviba vigyem. Ahogy sejtettem... Egy összegyűrt levelet találtam a cukorhalom közt.
"Szia Sophie! Remélem nem probléma, hogy ma te kell elvidd Jazzy-t oviba... Tudom, hogy ma délután próbára mész, ezért majd én elhozom. Nagyon hálás lennék. Peter csak este megy haza. Valami probléma van a cégnél. Különben ő kellene Jazzy-vel foglalkozzon. Remélem nem gond. Ja és a koszos ruhákat ki kellene mosni. Már előkészítettem őket, ott vannak a mosókonyhában. Köszi. Puszi, és jó szórakozást délután. Szia."
Hát ez jó..! Most mi a fenét csináljak? Jazzy elkésett az oviból. A ruhákat még be se tettem a gépbe. A kupit is el kell takarítsam... Délután meg próba..! Áhh! Sose végzek. Kis gondolkodás után felhívtam Kenny-t.
-Szia Kenny!!
-Szia. Hogy vagy?
-Erre most nincs időm. Figyelj! Sürgősen segítségre van szükségem. Nem tudnál azonnal idejönni?
-Hol vagy Sophie?!
-Itthon vagyok. Emily-éknél. Akkor ide tudsz jönni?
-10 perc és ott vagyok.
-Oké. Siess.
Addig, amíg Kenny-t vártam Jazzy-t felöltöztettem. Egy farmer szoknya, virágos blúz és farmer mellény. Mellé egy fehér harisnya és egy fekete kis cipő.
Mire végeztünk már Kenny is megérkezett. Mondtam neki, hogy Jazzy-t vigye el az oviba. Addig én rendet rakok. Szó nélkül felkapta Jazzy-t és már el is hajtottak. Elővettem a porszívót és nekiestem a nagy kupinak. Viszonylag hamar végeztem. Kenny is hamar visszajött. Segített a ruhák kimosásában. 3 rend ruhát mostunk ki... Aztán meg kiteregettük. Hulla fáradt voltam, mire végeztünk mindennel. A munka végén lehuppantunk a kanapéra. Egy kis limonádé a kézben és pihenés. Fogalmam se volt arról, hogy a délutánt, hogy fogom túlélni... Bele se merek gondolni.
Mire már rendesen kipihentük magunk már ott volt az ideje, hogy készülődjek a próbára. Gyorsan felkaptam egy fehér pólót, egy fekete cicanacit és hozzá egy edzőcipőt. Összefogtam a hajam és már kész is voltam. Kenny is elment. Jazzy még az oviban. Körülbelül 10 perc múlva már Justin is megérkezett. Beszálltunk az autóba és mentünk a próba helyszínére...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése