52. rész - Rózsa -

Később arra kelek, hogy valaki az arcom simogatja. Kinyitottam a szemem és Justin állt előttem. Egyből könnybe lábadt a szemem. Annyira sajnáltam, hogy haragban váltunk el. Szinte alig veszekszünk. Egy kezemen meg tudnám számolni, hogy több mint 5 hónap alatt hányszor vitatkoztunk.
-Szia Csipkerózsika. Hogy aludtál?
-Szia Justin. -másztam fel az ágyon- Jól, köszi.
-Jobban vagy már? Hallottam, hogy mi is a helyzet. Nagyon sajnálom. Ha akkor nem engedtelek volna el....
-Fejezd be! -vágtam közbe- Tudom, hogy hová akarsz kilyukadni! Nem a te hibád. A sofőr hibája volt. Nem a tied, felfogtad?
-Tudom Sophie! De akkor is úgy érzem, hogy én vagyok az oka. Én vagyok az oka annak, hogy nem tudsz járni, nem tudsz táncolni. -telt meg könnyel a szeme-
-Fejezd be, jó?! Elég nekem az, hogy haragban váltunk el....
-Tudom, hogy hibáztam. El kellett volna mondanom, hogy mi is lesz pontosan. De nem akartam, hogy amiatt ne szerepelj a videóban. Tudnod kell, hogy én azt akartam, hogy te legyél az a lány. Nem más, te. Mert te tudod csak, hogy mit is akarok. Csak te ismersz ennyire.
-Tényleg el kellett volna mondanod. Tudod, hogy mennyire rosszul esett az, hogy a szemem láttára egy másik lányt csókolgatsz meg ölelgetsz?
-El tudom képzelni.... És tényleg nagyon sajnálom.
-Azt a csokrot te hoztad, igaz?
-Igen, miért?
-Megtennéd, hogy 2 száll rózsát ideadsz?


-Persze. -és odaadta- Miért kell?
-Ez a tied! Addig őrizd meg, amíg szeretsz. Amíg velem akarsz lenni. Amíg csak rám vágysz és senki másra. Addig amíg hű maradsz hozzám. A másik az enyém ugyanezekkel a feltételekkel.
-Ezt nem értem.
-Csak egy száll rózsát kaptál. Csak egy esélyed van.
-... Mindig velem lesz. Örökre megőrzőm! Köszönöm! -és érzékien megcsókolt- Szeretlek. -súgta a fülembe-
-Megtennél még valamit?
-Mit szeretnél?
-Kinyitnád az ablakot? 
-Azonnal. -és amint kinyitotta azt a kis légy azonnal szabad lett. tudtam, hogy Justin segítségével nekem is sikerülni fog újra járni-
-Köszönöm.
-Tudnod kell, hogy nem fogom hagyni, hogy ilyen állapotba maradj. Mindent meg fogok tenni azért, hogy minden olyan legyen, mint rég.
-Tudom. Küzdeni fogok érte...
Kezdtem el sírni. Justin együtt érzett velem. Neki is könnyek szöktek a szemébe. Szorosan fogtuk egymás kezét. Egy pillanatra nem engedtem volna el. Aztán nagy meglepetésre Scooter jött be a szobába, kezében egy nagy lufi és bonbon. Olyan figyelmes. Vele szinte mindenről el tudok beszélni. A legjobb haverom lett. Ráadásul képes arra, hogy a legrosszabb pillanatban is mosolyt csaljon az emberek arcára. Nagyon jó fej.
-Kip-kop!  Remélem nem zavarok fiatalok. -lépett be vidáman-
-Szia Scoo!
-Hogy vagy?
-Fogjuk rá, hogy jól.
-Ezt neked hoztam. Tudom, hogy ez a kedvenced. -kacsintott és átadott egy mogyorós és epres bonbon dobozt-
-Ohh! Köszönöm.
-Ez meg héliummal van töltve.... Csak úgy hozzáteszem. -mondta nevetve-
- :)
-De most Justin-t el kell raboljam. Tudod haver. Koncert.
-El is felejtettem. Figyel Sophie! Ha végzek azonnal jövök vissza hozzád.
-Rendben. Vigyázz magadra.
-Okay.
Megcsókolt, Scoo-tól elköszöntem és már el is mentek. Most már tényleg egyedül voltam a szobában. Elég félelmetes volt. Egyedül egy fehér szobában, ahol csak a fejem fölött lévő lámpa világít már. Semmi zene, semmi nesz... Elég ijesztő volt.
Kezembe vettem a laptopom és nyomkodni kezdtem. 3 napja nem voltam neten. Ez meg is látszott az üzeneteim számából. Szinte milliónyi üzenetet kaptam Twitter-en & Facebook-on. Pár üzenetre válaszoltam. Aztán az online pletykalapokat látogattam meg. Ledöbbenve olvastam, hogy a médi miket feltételez a balesetemmel kapcsolatban:
"Sophie Jordan balesetet szenvedett! Justin Bieber barátnője a napokban súlyos baleset áldozata lett. Egyes, meg nem erősített információk szerint Sophie elviharzott szerelme forgatásáról, majd egy Taxi-val elhajtott a helyszínről. Az út során pedig frontálisan ütközött egy másik személygépjárművel. Hogy pontosan mi történt Sophie-val azt nem tudni, mert az orvosok nem nyilatkoznak. Justin, pedig azóta nem jelent meg a nyilvánosság előtt..."
"Komába esett Sophie! A 2 napja balesetet szenvedett táncoslány kómába esett. Az orvosok semmi konkrétat nem mondtak arról, hogy mennyire súlyos Sophie állapota, de az elmondottakból következtetve elég súlyos a helyzet. De aggodalomra semmi ok! Sophie, a híresztelésekkel ellentétben nincs életveszélyben!"
És ami a legjobban kiborított az az volt, hogy azt állították az újságok, hogy soha többet nem fogok tudni járni. Leginkább táncolni... De szerencsére a rajongóim kiálltak mellettem. Hittek bennem. Biztattak  hogy ne adjam fel. Minden rendbe jön. Jó tudni, hogy ennyien szeretnek. Példaképüknek tartanak. Írtam is egy Twittet az oldalamra:

"Minden rendben van! Igaz, hogy van egy kis probléma a végtagjaimmal, de rendbe fogok jönni. Nem fogom hagyni, hogy a tánc távozzon az életemből! Küzdeni fogok érte! Köszönöm, hogy ennyien támogattok!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése