49. rész - ...vissza szeretné kapni őt. -

Aznap délután csak próbáltunk és próbáltunk. Késő este értem csak haza. Úgy 11 körül. Tiszta fáradt voltam. Lezuhanyoztam és bebújtam az ágyba. Másnap már déltől próbálunk. Csak 3 napunk volt tökéletesre megtanulni a koreográfiát. Ebből már 1 nap eltelt. Még van kettő, de nem nagyon haladunk... Másnap ugyan az mint előző nap. És a következő nap is. Igaz, hogy élveztem. Nagyon élveztem... Egész végig Justin mellett táncoltam. A videóban is mellette fogok. Már nagyon vártam a forgatást...
Aztán eljött a nap. Reggel korán keltem fel. 5-kor! Összeszedtem magam és már autóztunk is Justin-hoz. Kenny jött értem. Annyira sajnáltam szegényt, hogy ő még hamarabb felkelt. De elmondása szerint már hozzászokott. Justin-hoz érve ő bepakolt a kocsiba és már mentünk is a reptérre. Los Angeles fele vettük az irányt. Ott lesz a forgatás. A nagy nap előtt érkeztünk egy nappal. Így volt egy szabad napunk. Mivel még nem voltam itt Justin elvitt egy kis városnézésre. Persze a rajongók amint tudomást szereztek rólunk körbevettek és moccan se bírtunk. De addig nagyon jól éreztem magam. Kézen fogva sétálgattunk az utcákon. Néha Justin átkarolta a derekam és jó pár csókot adott. Egyszerűen nem tudom megunni. Mindig történik valami más. Valami szokatlan, és ezt úgy imádom...
Délután visszamentünk a szállodánkba. Justin elment lezuhanyozni. Addig én a neten böngészgettem. Találtam is egy cikket rólunk, vagyis Juphin-ról.
¤Dúl a szerelem a Juphin pár közt!
A minap Hollywood tini-álompárja LA-ban tűnt fel. Egyes hírek szerin Justin legújabb dalához, az As Long As You Love Me-hez forgatják a klipet és ezért látogattak el ide. Mások szerint a szerelmes pár csak 'nyaralni'  jött el LA-be. Minden esetre a pár nagyon jól érezte magát. Forró csókok közepette és kézen fogva sétálgattak az utcákon, míg a több 100 rajongó le nem támadta őket egy kép erejéig. Az újdonsült Justin lány jól fogadta a rajongók hadát. Úgy tűnik Justin betartja szavát, miszerint megtanítja kedvesét arra, hogy hogyan kell ezt kezelni. Gratulálunk Bieber tanár úrnak... A múltra visszatekintve úgy látszik Justin már el is felejtette volt szerelmét, Selenát, aki viszont vissza szeretné kapni őt.
Az utolsó mondat váratlanul ért... Selena vissza akarja kapni Justin-t??! Hisz nem is voltak együtt. Színjáték volt az egész 'együtt vagyunk' 'szeretjük egymást' duma! Összezavarodtam. Hirtelen azt se tudtam, hogy akkor most mi van/volt. Mikor Justin kijött a fürdőből megmutattam neki a cikket. Az elején még jó kedve volt, de mikor a végére ért elállt a lélegzete.
-Hogy mi van?! Ezt nem hiszem el..! -akadt ki egy kicsit- Hogy ez milyen egy szánalmas ember. Bár soha az életben nem találkoztam volna vele...
-Justin! Nyugodj meg. Hisz nem történt semmi. Ez csak egy cikk.
-De... Scoo mondta, hogy beszélt Selenával...
-És akkor mi van?
-Az, hogy a karrierje kezd romokba dőlni... Hozzám fordult segítségért.
-Áhh! Értem. Újra azt akarja, hogy játsszátok el azt, amit rég.
-Körülbelül.
-Ezt nem teheted.
-De a barátom Sophie.
-Én komolyan nem értelek...
-Most mit csináltam? -kérdezte Justin-
-Áhh! Semmit. Csak annyit, hogy közlöd velem, hogy újra belemész Selena játékába. Az én véleményem már nem érdekel?!
-De!! Nagyon is. Meg akartam veled beszélni..
-Igazán? És még is mikor? Mikor már azt olvasom az újságban, hogy újra együtt Jelena?
-Nem!
-Justin... Miért csinálod ezt?! Te mondtad, hogy eleged van a színészkedésből. Egy normális kapcsolatra vágysz. Azt mondtad, hogy ez az... Akkor miért csinálod ezt a marhaságot?
-Még nem csinálom... És ezek után már nem is fogom. Ha téged ennyire zavar.
-Már, hogy a fenébe ne zavarna! A pasim a nyilvánosság előtt egy másik lányt szeret. De a színfalak mögött meg egy átlagos táncoslányt. Ez nekem nem megy...
-Komolyan úgy csinálsz, mintha már megtörtént volna az egész..!
-Jó! Inkább hagyjuk! Semmi kedven holnap fáradtan dolgozni. Jó éjt. Szia!
Nem szóltam többet semmit. Bebújtam a takaró alá. Fejemre húztam a takarót és sírtam... Egyszerűen nem hittem el, hogy Justin ezt megpróbálta megtenni. Már nem is szeret?! Már nem is akar velem lenni?! Inkább Selenával lesz, mint velem?! Nem akartam elhinni. Ez nem lehet! Hisz olyan jól megvoltunk. Ő... Ő az... Ő az akit én el... El tudok képzelni magam... Magam mellett... Életem végéig!! Nem teheti ezt meg velem, velünk.
Justin se szólt semmit. Csak azt veszem észre, hogy a takaróját megfogja, meg a párnáját és kimegy a szobából... Hát ez csúcs!! Már most kezdődik! Kezdődik azzal, hogy nem alszik velem. Aztán kimarad éjszakánkét  Később pedig már közli velem, hogy menjek a fenébe, nem érdeklem... Ahogy ebbe belegondoltam rám tört újra a sírógörcs. Nagy nehezen kimásztam a takaró alól és elmentem Justin-t megkeresni. A nappaliban találtam rá, ahogy a takarót csavargatja:
-Mit csinálsz?! -kérdeztem összezavarodva-
-Semmit!
-Justin! Ismerlek!
-Nem tudok aludni. Gondoltam kijövök, hogy ne zavarjalak.
-Én se tudok aludni. -töröltem meg a szemem-
-... Sophie! Én nem akarlak téged bántani. Nem is tudnálak. Utálom, ha veszekszünk...
-Én is. De néha olyan hülyeségeket csinálunk, hogy...
-Hogy másként nem tudjuk megoldani? Próbáljuk meg másként... Figyeljünk már jobban. Utálom, ha kiabálunk. Vagy ha nem alszol velem...
-Nem akarok többet veszekedni! Utálom! -válaszolta Justin-
-Gyere, búj be az ágyba mellém.
És visszamentem a hálóba. Kicsit nyugodtabb voltam, mint az előbb. Justin is visszajött és lefeküdt. Adott egy puszit a homlokomra.
-Jó éjt Sophie!
-Jó éjt Justin!
És már aludtunk is....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése