76. rész - Buli!! -

A következő pár napban megpróbáltam felvenni a kapcsolatot Sebastian-nal, a stúdió igazgatójával. Kisebb nagyobb sikerekkel. Emellett még a rohamosan közeledő esküvő utolsó tennivalóit intézgettem. Ide-oda rohangáltam, minden egyes nap. Esténként értem csak haza hulla fáradtan. Ilyenkor Justin vagy már otthon volt és aludt, vagy még nem ért haza. Ha találkoztunk 3 nap alatt kétszer az már sok.
Szokás szerint Sebastian-nal beszélni nem lehetett. Állandóan azt hajtogatta, hogy nem fogok megszabadulni tőle, és elintézi, hogy a szerződésem tovább tartson. Mondjuk ezt elképzelni nem tudom, hisz oda kell az én aláírásom. Az anyáéké már nem, mert 18 éves vagyok. Egyelőre fogalmam nem volt arról, hogy hogyan szabaduljak meg Sebastian-tól. Elképesztő az, hogy régebb az volt az álmom, hogy ide bekerüljek, de most ez a legrosszabb rémálmom. Alig várom, hogy ott hagyjam a stúdiót.
Az eltelt pár napban letettem a vizsgám. Szinte tökéletes eredménnyel. Pár százalékot vesztettem csak. Nagyon boldog voltam, hogy végre van szakmám. És anyáék és a többiek is nagyon büszkék voltak rám, hogy ilyen rövid idő alatt megtanultam és megszereztem az oklevelet. Ennek tiszteletére szerveztek egy bulit nekem a The Hills hotelben. Egy egész emeletet kibéreltek. A mai napig nem tudtam semmit a buliról, de mikor Justin váratlanul betoppant a házba és közli velem, hogy öltözzek ki mert buliba megyünk, akkor kezdtem sejteni a dolgokat.
-De hová megyünk?
-Az titok.
-De honnan tudjam, hogy mit vegyek fel?
-Legyen kényelmes és sexy. -ölelt át Justin hátulról és a nyakam kezdte csókolgatni-
-Ne maradjunk inkább itthon? -fordultam felé és megcsókoltam-
-Ne. Majd mikor hazajövünk folytatjuk... -csókolt vissza-
-Rendben. De akkor segíts ruhát választani.
És a ruhás szekrényem teljesen kirámoltunk. Végül egy sötétbarna koktélruhát választott Justin. A különlegessége az volt, hogy a háta teljesen nyitott volt. Hátulról tökre úgy festett, hogy felül nincs rajtam semmi. És totálisan mini volt. Lehajolni nem lehetett benne villantás nélkül, de Justin választása....


Ehhez egy hosszú szárú, fekete csizmát választottam. Bársonyos anyagból volt. Imádom ezt a csizmát. Még Natasha-val vettük a New Yorker ben.


A hajam megmostam és besütöttem sík egyenesre. Egy gyors füstös szem, pirosító, szájfény. A táskámba beledobáltam a telefonom, a púderem és már mentünk is. Alig bírtam beszállni Justin fehér Ferrari-jába, de végül sikerült.... És a kiszállás, hogy fog menni...? Egész út alatt megpróbáltam kiszedni Justin-ból, hogy hová megyünk de nem mondott semmit. Csak azt hajtogatta, hogy jó buli lesz és reméli hamar hazaérünk. Totál be volt gerjedve. A lábam simogatta és puszikat küldözgetett vezetés közben... Az én kis örült hercegem. De úgy imádom, mikor ilyen. És nekem is hiányzott. Alig láttam az eltelt pár napban. Aztán megérkeztünk a hotelhez. A bejáratnál Justin segített kiszállni, de nem akárhogy.
-Várj!
-Mi az?
-Nem akarom, hogy a fotósok meglássák azt, ami az enyém. -nevetett-
-Te mekkora hülye vagy... -csókoltam meg-
És Justin ekkor közel hajolt hozzám. Az egyik kezével benyúlt a hátam mögé, a másikkal meg a lábaim alá és a ruhámat lehúzta majdnem a térdemig. Azt hittem ott fog elszakadni... A következő pillanatban már a karjaiban is voltam. nevetve fordult a fotósok fele és elindult a bejárathoz. Én meg csak mosolyogtam, ahogy azt kell. Az előtérben aztán végre a saját lábamon álltam. Justin mondott valamit a recepciósnak és a következő pillanatban már a lifthez mentünk. Beszálltunk és már haladtunk is felfele. Pillanatok alatt a legfelső emeletre értünk. Sehol nem volt senki, csak én & Justin. Aztán a következő pillanatban egy csomó ember előugrott és nagy hangzavarban üdvözöltek minket és gratuláltak az oklevelemhez. Az este folyamán tök jó buliban volt részem. Mint már említettem az egész emelet a miénk volt. Egy híres DJ, Avicii tolta egész este a zenét. Nagyon jól éreztem magam. Úgy hajnali 1 lehetett mikor az öregebbek elmentek lefeküdni az emelet másik végébe. Csak Kenny, Scoo és Justin koreográfusa maradt ott abból a korosztályból. A fiatalabbak, mint én, Justin, Natasha, Greg, Carly, Chaz, Ryan és még sokan mások folytattuk a bulit. Ezen a bulin mutatta be Natasha a 'barátját', Greg-et. Elsőre tök szimpatikus volt a srác. Hát ő lenne az:


Tudni kell róla, hogy körülbelül olyan magas, mint Justin. Barna haja és szeme van. És van egy száj piercing-je. 19 éves és ő is, New York-i. Körülbelül 3-4 háznyira lakik tőlünk. Ennyit róla.
A bulin kerültek igazán közel egymáshoz Natasha-val. Szorosan átölelve egymást táncolgattak a szoba közepén. Még egy csók is elcsattant... Ebből lesz valami. De nem csak ezt történt. Meglepetésemre Carly Chaz-re hajtott rá.
-Figyel Sophie.... -jött oda Carly- Te ismered Chaz-t nem?
-De igen, miért?
-Milyen lányok jönnek be neki? És van barátnője?
-Te akarsz valamit... Amúgy szerintem nincs neki barátnője.
-Tutira?
-Persze. Menj oda hozzá és dumáljatok. Nem harap.
-Szoríts.
És már ott is volt Chaz mellet. Látszólag tök jól kijönnek.
Aztán minden bulihoz hozzátartozik, hogy fotók is készülnek. Hát itt is készültek. Hol merészek, hol visszafogottabbak. Egy képet közzé is tettünk a Twitter-en. Justin, Chaz és Alfredo pózoltak a tükör előtt. Tök jó kép lett.


"Meg kell ünnepeljük @sophiejordan sikereit. Ügyes vagy baby. Büszke vagyok rád... Bulira fel mindenki."
Twittelte Justin. Szokás szerint sok gratuláció és faggatózás, hogy hol van a buli. De nem nagyon foglalkoztunk velük. Olyan rég buliztam, most totálisan jól jött. Olyan rég táncoltam és most táncolok. Nem is akárkivel. Az én hercegemmel, Justin-nal. Olyan imádni való! A hátamat simogatta és közben csókolóztunk. Annyira vágytam rá. Ha nem lett volna senki a szobában tutira valami más történne... ;) Az ajkai olyan puhát és tüzesek voltak. Annyira imádom. 
-Kösz a bulit. -súgtam a fülébe-
-Nincs mit. Megérdemelted.
-Nagyon szeretlek.- csókoltam meg az arcát-
-Tudom. És én is téged... -és újra csókolózni kezdtünk-
Még egy kis ideig tartott a buli, de idővel mindenki kidőlt a kanapékra, a székekre, a bárpultra. Félreértés ne essék! Nem azért mert hulla részegek voltunk. Amúgy is Scoo és Kenny nem hagyta, hogy alkoholt igyunk. Végül is ez jó ötlet volt. Hanem azért dőltünk ki, mert hulla fáradtak voltunk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése