84. rész - Végsó készületek -

Reggel az első utam a fürdőbe vezetett. A WC fölé hajoltam és hánytam... Nagyon rosszul voltam. Napok óta, minden reggel fejfájással, szédüléssel és hányingerrel kelek. Kezdem azt hinni, hogy elkaptam valami fertőzést.
-Jól vagy édesem?- aggódott Justin-
-Nem igazán.... -mostam meg a szám-
-Mi a baj? 
-A szokásos... El kellene mennem dokihoz.
-De nem ma. Ma esküvő!
-Tudom. A mai napot valahogy kibírom...
-Gyere ide! -és szorosan átölelt-
-Ez jól esik. Köszönöm.
-Micsodát?
-Hogy vagy nekem. Hogy mellettem állsz... És minden mást.
-Nem kell megköszönnöd... Amúgy van számodra egy ajándékom.
-Mi az?
-Nézd meg. Ott van a nappaliban.
-Csak nem az amire gondolok?
-Mire gondolsz.... -húzta fel a szemöldökét-
-Justin!
-Mi van! Még meg se nézted.
Abban a pillanatban kirohantam a nappaliba és egy dobozt találtam az asztalon pihenve. Gyorsan nekiláttam kibontani...
-Justin! Mondtam, hogy ne vedd meg!
-De nekem is tetszik. És neked is, akkor miért ne?
-De...
-Egy szót se! Menj és vedd fel ha nem akarod, hogy rád ráncigáljam. 
-Köszönöm. -és egy csókot nyomtam ajkaira-
Berohantam a fürdőbe és felvettem a ruhát. Imádom. Annyira könnyű és lágy az anyaga. És a színe... Bámulatos. Legszívesebben abba mentem volna a buliba, de Emily-nek megigértem, hogy a lilát veszem fel.


Lassan mentem ki a nappaliba. Justin már idegesen várt rám. Amint meglátott egy óriási mosoly ült ki az arcára. Odalépett elém és megfogta a kezem. Lassan felemelte azt és megforgatott.
-Wao.
-Ennyi?
-Nagyon szép vagy, és ebben a ruhában... Gyönyörű vagy Sophie! -kicsit elpirultam-
-Hát... Köszönöm. Imádom ezt a ruhát...
-Én meg téged...
Aztán elmentünk felöltözni. Egy egyszerű kényelmes ruhát vettem fel, mert Emily-nél van a lila ruhám. Azt csak ott veszem fel. Justin meg az öltönyét kénytelen volt felvenni. Elég furán nézett ki benne, de ha ezt kell viselni...


Beszálltunk az autóba és már Emily-ék fele tartottunk. Ott kiszálltam és Justin elment a szertartás helyére. Emily már félig kész volt. Nagyon csinos volt a ruhájában. Jazzy is már fel volt öltözve, anya is. Csak én nem. Gyorsan felvettem a ruhámat, a cipőmet. Megcsináltattam a sminkem és a hajam. Nagyon jól sikerült a hajam. Imádtam. Tök jól nézett ki.


És a sminkem... Imádom. Fekete füstös szemeket csinált a sminkes. Tökéletes munkát végzett. Annyira jól állt.


Aztán, mikor mindenki kész volt beszálltunk a limuzinba és a szertartás helyszínére siettünk. Csodás idő volt. Hét ágra sütött a nap. A helyszínre érve egy hátsó szobába mentünk be. Ott elvégeztünk az utolsó simításokat. Aztán anya és Peter anyja kiment a vendégekhez és elfoglalták a helyüket. Jazzy & én megfogtuk egymás kezét és előre mentünk a székek között, közben Jazzy virágszirmokat szórt az útra. Aztán felcsendült az a bizonyos dallam. Ekkor Emily és apa egymást karolva megjelentek a kert végében. Lassan közelítettek felénk. A pap és Peter már izgatottan várt rájuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése