78. rész - Nászút?! -

Se kedvem, se időm nem volt ahhoz, hogy Sebastian-nal foglalkozzak. Rohamosan közelgett a nagy nap. Még 4 nap és Emily & Peter összeházasodik. Alig várom. Már minden megvan tervezve. Ától cettig minden tökéletes, csak egy valami nem. Hová mennek nászútra? Addig ki vigyáz Jazmy-re? Ezt még meg kell beszélem Emily-ékkel:
-Halihó!! -léptem be a házukba. amióta elmentem, azóta semmi nem változott. minden ugyan úgy van- Van itthon valaki?!
-Szia Sophie! -jött elő Emily-
-Hol voltál?
-A gyerekszobát rendezgetjük. Segítesz?
-Már azt csináljátok?! -vettem le a pulcsim és dobtam le a kanapéra-
-Érezd nyugodtan otthon magad...
-Jaj, ne haragudj. Már is elteszem.
-Hagyd csak... Akkor?
-Menjünk.
És a szobába érve egy csomó kisbaba holmit találtam. Volt, ami még Jazmy-é volt. Az jó lesz az egyik kicsinek. A másiknak meg már be is vásároltak. Ráadásul Pattie egy csomó rucit adott Jaxon után. Olyan aranyosak a kis nacik és cipők. Alig várom, hogy a 2 kis csöppség megérkezzen. De Peter jobban várta, mint én. Minden apró dolog miatt aggódott, hogy ez jót fog-e tenni a babáknak, stb. Nem hagyta, hogy Emily dolgozzon. Pedig még csak az 2. hónapban van. Így én és Peter rendezgettük a szobát.
-Figyeljetek... Beszélnünk kellene.
-Miről?
-Hát... Arról, hogy hová szeretnétek nászútra menni.
-Jaj Sophie! Elég nagy tehet számodra az, hogy te szervezgetted a ceremóniát. Nem kell a nászúttal foglalkoznod.
-De én szeretnék. Szóval? Már meg van tervezve?
-Nem, még nincs. Azt se tudjuk, hogy hová menjünk. -válaszolta Peter-
-És nem is biztos, hogy megyünk. Nekem és Peter-nek is sok munkája van. Nem hinném, hogy jó ötlet itt hagyni.
-Ugyan már. Te eleve állapotos vagy. És Peter amúgy se hagyja, hogy dolgozz. Te meg, Peter, jár neked egy kis kikapcsolódás.
-És Jazmy? Vele mi lesz?
-Itt vagyok én! Egyelőre a tánc még úgy sem fog beindulni...  Vagy, ha még is Pattie tutira vállalna pár napot.
-Majd meglátjuk.
-Emily! 4 nap és összeházasodtok. Ha lesz nászút, akkor ideje lenne elkezdeni tervezni...
-Nem is tudom... -habozott Emily-
-Na, jó! Én elintézek mindent. Megyek is és elkezdem... Már így is késésben vagyunk.
-De várj! Mit akarsz? Vagyis hová?
-Titok. Na, sziasztok.
És már rohantam is, hogy megtervezzem a nászutat. Beültem egy nettklub-ba és nekiláttam a munkának. Romantikus helyeket keresgéltem a nagyvilágban. Találtam is párat. De én olyat kerestem, ahol lehetőség van küllőn, friss házasoknak, jobban összekovácsolódni. Egyértelmű volt a választás, Ciprus szigetek. Elképesztő, hogy mennyire gyönyörű az a hely. Még csak képeket láttam, de azok elég beszédesek voltak. Fénylően kék tenger, pálmafák és még sorolhatnám. Beleszerettem. Találtam egy olyan hotelt, ami kifejezetten a nászúton résztvevők számára van szakosodva. Ez az Atlantica Aeneas Hotel.  A hotel maga több tucatnyi kis épületből áll. Mindegyikhez kis medence és hangulatos kiskert. Igény szerint megtervezi a friss házasok napjait, így jobban tudnak koncentrálni egymásra.


Éreztem, hogy ez egy jó választás. Gyorsan le is foglaltam 2 főre az egyik lakrészt. A nagy napon lesz egy buli. Gondolom elég húzós lenne, ha közvetlenül másnap kellene utazni. Így csúsztattam egy napot az egészet. Már csak igény szerint meg kell tervezni a napokat... Elég jól ismertem Emily-t & Peter-t. Tudtam, hogy minden új dologban benne vannak. Így elég színes lett a program. Búvárkodás, hajótúra a szigetkörül, pihenés és még minden más. Tutira jól fogják érezni magukat.
Annyira elmerültem a munkában, hogy észre se vettem mennyire eltelt az idő. Összeszedtem magam és már indultam is haza. A nettklub előtt pár lesifotós és két újságíró várt rám. 'Na, most beolvasok', gondoltam. Persze, amint kiléptem az épületből lerohantak és érdekesebbnél érdekesebb kérdéseket tettek fel:

  • Igaz, hogy a napokban megünnepelted a vizsgasíereidet a The Hills hotelben? - Igen, igaz. -
  • Milyen volt az ünnepség? - Nagyon szuper. Jó kis bulit szervezett a közeli hozzátartozóim köre. :) -
  • A hírek szerint részegen érkeztél a helyszínre. Mit gondolsz, ezentúl, hogy nézzenek fel rád a rajongóid? -Először is: Szeretném közölni ezzel a sokat képzelő médiával, hogy nem voltam berúgva! Nem szoktam alkoholt inni és nem is szándékozom. Másodszor: A rajongóim hisznek bennem, és tudják az igazságot. Nem itt fogok magyarázkodni. -
  • Értem. De akkor mi az oka annak, hogy Justin karjaiban mentél be a hotelbe? - Erre egyszerű a válaszom. Sajnos kicsit benéztem a ruhaválasztás. Justin úgy döntött, hogy ne legyen botrány abból, hogy Sophie Jordan villantott, felkapott a karjaiba és bevitt az épületbe. Nem értem, hogy ez miért olyan nagy szám. -
  • És az interneten megjelent képek... Mit szólsz hozzá? - Azokhoz a képekhez semmi hozzáfűzni valóm nincs.... Vagy mégis?! Ami a képeken van az megtörtént dolog. Nem tagadom. De ez nem azt jelenti, hangsúlyozom  nem azt jelenti, hogy a mindennapjaimat is úgy élem. Úgy gondolom, hogy egyszer az életben minden ember érezze jól magát.
  • És mi a véleményed a felháborodásról, amit ezek a képek váltottak ki az emberekből? - Túlságosan komolyan veszik az egészet. Csak pár jó barátommal szórakoztunk a bulin. Nem értem, hogy ez miért lenne probléma. Én azt javasolnám azoknak az embereknek, hogy egyszer próbálják meg magukat jól érezni és ne a szobájukban osszák ki a népet a számítógépük mögött ülve. :)
  • Sophie!!! Sophie várj! Még egy kérdés! -Köszönöm, de nem. Ennyi elég volt. Majd máskor. Viszlát.-
És már Kenny mellett ültem az autóban. Az említett képekhez azt tenném hozzá, hogy azok a bulin készültek. Örültebbnél őrültebb szituban vagyunk lefotózva. Hogy az asztalon fekszünk, a tükör előtt pózolgatunk polgárpukkasztó fejekkel. De ezek a képek, úgy gondolom, hogy hozzátartoznak a buli világához. És a média ezen bukott ki, hogy hogy a fenébe merek ilyet tenni?! Egy híres ember nem teheti eszt! Hát nem, de én nem vagyok híres, csak egy híres ember barátnője és az nem ugyan az... De egy valami a képekkel kapcsolatban nagyon zavart. Azok a képek privátként készültek, ami azt jelenti, hogy nem akartuk, hogy a média kezébe kerüljön... De most még is ott kötött ki. Ki osztotta meg a médiával?! Tudni akarom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése