79. rész - MTV EMA -

A kis interjú után Kenny hazavitt. Otthon gyorsan csomagolni kezdtem, mert másnap lesz az MTV EMA díjátadó és Natasha-nak megígértem, hogy ott leszek. Eredetileg úgy volt, hogy Justin is jön, de végül a turné közbejött dolgai miatt nem fog ott lenni a díjátadón. Így én és Carly leszünk csak ott ebből a körből meg Natasha, aki már előző nap elutazott. Szuper gyorsasággal összecsomagoltam és már az autóban ültem és a reptér fele tartottam. Útközben írtam egy sms-t Justin-nak:
"Szia szívem. Nagyon fogsz hiányozni. Pár nap múlva találkozunk legközelebb. Vigyázz magadra. Szeretlek!! :) "
"Te is fogsz hiányozni. Érezd jól magad. Alig várom, hogy újra átöleljelek. Én is Szeretlek, jobban mint te. ;) Csók!"
Olyan jól esett az üzenete. Úgy imádom... A reptérre érve Carly már ott várt.
-Na, végre ideértél. -ölelt át-
-Bocs. Pedig siettem, ahogy tudtam.
-Mindegy. Most már itt vagy... Utazunk ketten Németországba. Nagy buli lesz.
- ☺ De Justin hiányozni fog...
-Ne aggódj már. Lesz ezer másik fiú ott...
-De Carly. Hova gondolsz?! Én hűséges vagyok!! Nem lennék képes arra, hogy megcsaljam Justin-t!
-Tudom, vicc volt.
-Ajánlom is... De mi van veled és Chaz-el? ☺
-Hát.... Magam se tudom.
-És a bulin... Ott mi volt az a csók?
-Majd elmesélem. De menjünk. Lekéssük a gépet.
Menetrend szerinti járattal mentünk. Egész út alatt Carly a Chaz és közte lévő 'kapcsolatról' beszélt. Hogy nagyon tetszik neki, de fiatalnak tartja hozzá képest. Meg éretlen, stb.
-De a kór az nem számít. Ha vonzódsz valakihez akkor hagyd, hogy az érzéseid vezessenek, ne az eszed... Ha én anno az eszemre hallgatok, akkor most nem lennék együtt Justin-nal. Hisz akkor ő még Selena párja volt. De az érzéseim annyira erősek voltak, hogy már nem tudtam nekik parancsolni. El se tudod képzelni mennyire örültem, mikor először megcsókolt... Minden egyes hívásának úgy örültem, mint egy ovis a piros pontnak. És most is...
-Mondjuk a ti történetetek szép. Egy ismeretlen lány, aki őrült jól táncol, eljön Párizsból és beleszeret Justin Bieber-be. És fordítva. Innen már adott volt a dolog. Irigyellek, hogy ennyire jól megy neked minden.
-Carly tévedsz. 
-Hogy érted?
-A stúdió zsarolgat, hogy nem táncolhatok másnak csak nekik. Különbem óriási mennyiségű pénzt kellene kifizetnem.
-De miért?!
-Mert a szerződésem alapján meghallgatás nélkül nem táncolhatom. Miközben én és Justin többször csináltuk azt, hogy több részesedést fizettünk a stúdiónak, csak azért, hogy Justin videóiban szerepeljek. Az európai turné részesedésének a többszörösét kérték. Akkor megadtuk és minden okay volt. De, amint lebénultam a stúdió közli, hogy a szerződés lejártáig senkinek nem táncolom meghallgatás nélkül.
-És ez miért baj? -értetlenkedett Carly-
-Azért mert nekem nem szabhatják meg, hogy egy hónapban csak 1 munkám lehet! Én akkor akarok táncolni, amikor akarok és annak akinek akarok. Nekem ők nem mondják meg, hogy mit csináljak.
-Ja, így már értem.... Figyelj. Ha segítség kell, akkor szólj. Rám számíthatsz.
-Kösz. Aranyos vagy, de nem kell. Justin is már milliószor felajánlotta, hogy kifizeti a kárpótlást, ha felmondok... De nem kell. Megoldom másként.
Aztán még beszélgettünk. Elég későre értünk Frankfurtba. Egy óriási nagy limuzin várt ránk. A bőröndöket gyors berakták a csomagtartóba és már mentünk is a hotelbe. Csodaszép volt a hotel. Kérésünkre nem 2 szobát, hanem csak 1-et adtak. Nem akartam egyedül lenni ebben az ismeretlen hotelben. Így Carly és én egy szobában aludtunk. Lefekvés előtt még felnéztem a Twitter-re. Nem volt semmi érdekes. Megnéztem Justin oldalát is. Olyan aranyos volt. Egy Twittet írt ki:
"...Szerelem, mikor nem akarsz elaludni, mert a valóság sokkal szebb mint egy álom... Hiányzol!"
Annyira jól esett, de rám tört a hiánya. Most legszívesebben odabújnék hozzá és érezni szeretném az illatát.  Válaszoltam neki, hogy lássa ő is hiányzik:
"Szerelem, mikor nem akarsz mással lenni, csak vele. Mindegy, hogy hol... csak az ő karjaiban... Te is hiányzol!"
Még egy kicsit beszélgettünk Carly-val a holnapról, de nehéz nap vár ránk, így hamar elaludtunk...
Reggel iszonyatosan korán keltünk fel. A napi program nem más, mint a próba, próba és még több próba. Az első próbán nem volt ott mindenki, csak azok, akik az adott időben akkor lépnek fel. Aztán a következő próbákon megjött mindenki. Találkoztam Taylor-al, PSY-al, a Jonas Brother-el, Alicia Keys-el és még sok más híres emberrel. Mindenki arról faggatott, hogy Justin miért nem jött, miért nem hoztam magammal. Nem győztem magyarázkodni, hogy nem volt ideje.
Aztán gyülekezni kezdtek az emberek. Elképesztő, hogy mennyi ember jött el. A vörös szőnyegen meg csak jöttek és jöttek a sztárok. A fények is lassan beindultak, a nézőtér nagy hangzavarba kezdett és végül elkezdődött a show...


Egymás után léptek fel az előadók. És egytől egyik valami elképesztő műsorral szolgáltak az összegyűlt rajongóknak. A díjakat is sorba osztogatták ki. Annyira boldog voltam, mikor Justin neve felcsendült a nyertes kihirdetésekor. És ezt háromszor!! A három kategória amiben nyer: Legjobb Férfi előadó, Legjobb World Stage előadó és a Legjobb Pop előadó. Carly is nyer 2 díjt. Nagyon büszke voltam ár. A legjobb dal és a legjobb push díjakat nyerte el. Taylor is 3 díjt vitt haza. A végén már nem tudott mint mondani, csak, hogy köszönöm. A fellépésekre visszatérve Carly nagyot alkotott. Natasha & Greg mögötte táncolt. Nagyon büszke voltam rájuk és Carly-ra is. Nagyon profik voltak és ügyesek.
A díjátadó nagyon ott volt. Hozta a színvonalat, mint mindig. A show után volt egy kis after party, de semmi kedven nem volt Justin nélkül bulizni. Így visszamentem a hotelbe, lezuhanyoztam és bebújtam a puha és meleg ágyikóba. Elővettem a laptopom és Twitelgettem párat. Aztán egy híren akadt meg a figyelmem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése