55. rész - Valamit eltitkoltok... Mit? -

-Hali mindenkinek! -köszönt óriási nagy mosollyal az arcán- Mi ez a jó kedv itt?
-Szia Justin! Képzeld 2-3 nap múlva mehetek haza, vagyis gurulhatok. -szomorodtam el egy kicsit-
-Majd egyszer járni is fogsz. -tette apa a kezét a vállamra-
-Tényleg?! Jöhetsz haza?! -lepődött meg Justin-
-Igen. Már alig várom!
-Akkor én megyek! -és mindenkitől elköszönt Dr. Smith-
-Doktor úr! -szóltam utána- Köszönök mindent. Nagyon hálás vagyok, hogy megmentette az életem. És most a szeretteimmel lehetek. Köszönöm.
-Ez a dolgom... -és elment-
-Akkor ha már Justin is megjött akkor mi elmegyünk, hogy nyugodtan tudjatok beszélni. -folytatta anya-
-De visszajöttök!
-Persze. -válaszolta apa- Vigyázz rá öcskös. -veregette meg Justin vállát és egy mosolyt dobott neki-
-Úgy lesz. -és anyáék elmentek- Na, mi volt? Túlélted?
-Nem hiszed el, de most minden rendben van. Megbeszéltünk mindent. Bocsánatot kért és én is.
-Na, ez remek. Már csak haza kell jönnöd.
-Igen. Most valahogy minden rendbe jön, csak én nem. Miért most jött ez?! -szomorodtam el-
-Semmi baj Sophie! Meglátod, hogy egy pillantás alatt meggyógyulsz és már újra járni tudsz.
-Nagyon remélem Justin, hogy úgy lesz ahogy mondod.
-Úgy fog! Minden megteszek, hogy meggyógyulj. Ezt ígérem!
-Okay! -és megcsókoltam-


Később Justin is elment. Anya & apa még nem jött vissza. Kicsit böngészgettem a neten. De abból is elegem lett, mikor a rólam szóló híreket olvasgattam. Mindenki azt találgatta, hogy mi bajom lehet. Most akkor tudok-e járni, vagy nem..? Stb. Elég idegesítő volt, hogy ennyire beleavatkozik a média az életembe. Bár Justin Bieber barátnője vagyok. Ez ezzel jár. Hozzá kell szoknom valahogy. Azt már megszoktam, hogy a rajongók szinte mindenhol ott vannak. A vakú villanást is kezdtem megszokni, de ezt valahogy még nem sikerült.
Kicsivel később Emily & Jazmy jött el hozzám. Olyan jó volt látni Jazmy-t. Szegénykém kicsit megijedt  mikor meglátta a csöveket. De a lufi elterelte a figyelmét.
-Emily. Kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Hogy értetted, hogy Justin-nal a kapcsolatom nem fog sokáig tartani?
-Sehogy! Csak vicceltem. -nevetett-
-Értem. Amúgy, hogy haladsz az esküvői előkészületekkel?
-Nélküled elég lassan, de már látom a fényt az út végén.
- :) Hamarosan én is tudok neked segíteni. Amúgy a ruhámmal mi a helyzet?
-Alakul. Épp tegnapelőtt voltam megnézni. Nagyon szép lesz. 
-De akkor is a tied lesz a legszebb. Egyszer majd én is viselek olyan ruhát... Csak az a kérdés, hogy majd ki mellett.
-Idővel megtudod.
-Nagyon remélem, hogy Justin lesz az.
-:) Kis szerelmes.
-Az. Remélem ma még bejön.
-Sophie! Mikor jössz haza? Meg kell nézned, hogy mit csináltunk! -vágott közbe Jazmy-
-Mit csináltatok?
-Semmit! -fogta be Emily lányának száját-
-Valamit eltitkoltok... Mit?
-Semmit!
-Okay! Majd úgy is megtudom.
Kicsit még beszélgettünk, de mivel Jazmy elég feszült volt, így elmentek. Egyedül maradtam a szobában. Kicsit netteztem. Aztán egy váratlan vendég jött el hozzám látogatóba:
-Natasha!! Szia csajszi! Úgy hiányoztál. -lepett meg a barátnőm-
-Szia Sophie! Mi újság veled? Rég láttalak a stúdióban...
-Így táncoljak?! Most komolyan?
-Jó! Tudod, vicceltem. Most komolyan... Hogy vagy? -fordította komolyra a szót- Hallottam, hogy mi történt. Most akkor tényleg le van bénulva a lábad?
-Igen. Nekem is még elég szokatlan, hogy nem érzem. Múltkor is mikor Justin itt aludt észre se vettem, hogy azt simogatja. Ő is totálisan elfelejtette. De mikor látta, hogy nem reagálok úgy rá, mint szoktam, akkor esett le neki is a dolog.
-Durva. Nagyon sajnálom.
-Semmi baj. Pár napon belül elkezdjük a kezeléseket. Az is lehet, hogy pár hónap múlva újra járni tudok.
-És mi lesz a tánccal?
-Mi lenne? Folytatom, amint meggyógyulok. Nem fogom abbahagyni. Sőt!
-Akkor te még nem is hallottad, hogy Sebastian mit tervez?!
-Mit?!
-Nem fogsz neki örülni... És én se. -szomorodott el Natasha-
-Elmondanád végre?
-Akkor figyelj!
...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése