60. rész - Interjú -

Másnap beszéltem Justin-nal, hogy szeretnék egy Interjút. Le akartam tudni ezt az egész balesetes dolgot. Ráadásul amióta úgymond ismert vagyok azóta egyszer se interjúztak meg. Scoo hamar elintézte a dolgokat. Másnapra már kész is volt. Egy nagyszabású interjú lesz a kertünkben. Az eddigi életemmel lesz kapcsolatos, hogy mit éltem át és mit élek át most. Justin még adott pár tanácsot. Ha kínos kérdést tesznek fel akkor egyszerűen közöljem, hogy erre nem szeretnék válaszolni.
Aztán a nagy napom Justin-nak el kellet mennie tánc próbára. Pattie & Kenny volt ott velem. Már délelőtt megérkezett a nő a TMZ-től. Beállították a kamerákat a kertben, addig Pattie kisminkelt és megcsinálta a hajam.
Aztán jött az Interjú! Bemelegítésnek a múltamról faggattak. Eddig senki nem tudott semmi biztosat rólam.
  1. Miért jöttél el Párizsból? - Az ok egyszerű. Adódott egy nagyszerű lehetőség, amit úgy gondoltam, hogy ki kell használjak. Mindenem a tánc. Úgy éreztem, hogy ha nem ragadom meg az alkalmat, hogy New York legnagyobb táncstúdiójába táncoljak akkor sokat fogok veszíteni... Hát ezért. -
  2. Már több változatát hallottuk a Justin-nal való megismerkedéseteknek. Mi az eredeti történet? - Justin egy meghallgatást tartott a Boyfriend dalához, ahová az én kedves barátnőm neveztetett. Így kénytelen voltam elmenni és megmutatni, hogy mit tudok.. Ha valamit elkezdek akkor azt maximális fordulaton csinálom. Így volt ez akkor is és bevált. :) -
  3. Az igaz, hogy az elején nem volt szimpatikus számodra Justin? Vagy mondjuk ki, nem  bírtad a Bieber gyereket? - Nos, igen. Ez igaz. De a forgatások szüneteiben rájöttem, hogy nagyon félreismertem. Nagyon rendes, figyelmes és imádni való egy srác. -
Aztán jöttek a Selenás kérdések. A hideg futkosott a hátamon attól a nőtől. Ki nem állhatom, de megpróbáltam a legjobbat kihozni magamból:
  1. Igaz, hogy Justin miattad dobta Selena Gomez-t? - Ezt én nem tudom megmondani. Justin tudja csak, hogy mit miért tett. Sose kérdeztem rá, mert az igazat megmondva nem érdekel, hogy milyen volt Selená-val a kapcsolata. Erről ennyit. -
  2. Kiszivárgott egy olyan hír is, hogy Justin vissza szeretné kapni őt. Miután Selena köztudottá tette, hogy neki kell Justin. Ebből mi az igazság? - El kell, hogy rontsam a Jelena rajongók kedvét. Justin nem... Hogy is fogalmazzak... Justin-t már nem érdekli Selena. Egyáltalán nem értem, hogy a média miért hiszi azt, hogy ők újra egymásra vágynak... Lehet, hogy az egyik fél tényleg úgy érez, de másik nem. És ezt ideje lenne elfogadnia mindenkinek.
Aztán jöttek a balesetes kérdések.:
  1. Rátérek a lényegre, amiért ma idejöttünk! A baleset. Mi történt aznap este Sophie? - De rámenősek vagyunk... De nyilvánvalóan mindenki erre kíváncsi. A forgatáson kezdődött minden. A táncos jelenetek felvétele után jöttek az úgymond intimebb részek. Én erről semmit nem tudtam. Persze Justin előtte mondta, hogy nem lesz szokványos meg minden... De nem számította hasonlóra se. Amikor megláttam, hogy mi is folyik zokogva rohantam el a helyszínről. Beszálltam egy Taxi-ba és  hazafele indultam. De egy óvatlan pillanatban a sofőr áttért a szemközti sávba és megtörtént a baleset. Ez történt... -
  2. Miért rohantál el? - Számomra a jelenetek túl... Túl extrémek voltak. Persze utána mindenki mondta, hogy túlreagáltam meg minden, de akkor abban a pillanatban ezt láttam helyesnek. Hogy elmegyek. Amit mára megbántam, mert akkor ez nem történt volna meg.
  3. Most mi a helyzet Juphin közt? - Minden a lehető legjobban alakul. Megbeszéltük a dolgokat és rájöttem, hogy buta voltam. Persze Justin önmagát okolja a mai napig, hiába mondom el neki minden nap, hogy nem az ő hibája volt. Az én butaságomé. -
  4. Meg tudod erősíteni azt a hírt, hogy összeköltöztetek a kórházból kijöveteled napján? - :) Igen. -
  5. Mi fog történni a karriereddel? - Egyelőre ezt még magam sem tudom. Küzdök azért, hogy minden olyan legyen mint rég. Az orvosom szerint van rá esély, hogy ez meg is történjen... Már a táncstúdiómtól függ minden... -
  6. Ezt kifejtenéd? - Nem szeretném. -
Még tettek fel pár kérdést a jövőmmel kapcsolatban, de azok már nem voltak túl jelentősek. De az Interjú végén még köszönetet mondtam minden rajongómnak és a családtagjaimnak és persze Justin-nak is, hogy kiálltak mellettem.
Mikor elmentek a TMZ emberei Pattie büszkén jött oda hozzám és megölelt. Kenny is odajött és kezét a vállamra helyezte.
-Ügyes voltál kislány. -veregette meg azt-
-Kösz. Szerinted is Pattie?
-Naná. Úgy csináltad, mint egy profi.
-Jó volt a mesterem. -nevettem- Remélem ő is hasonlóan fog vélekedni.
-Biztosan.
-Remélem nem rontottam el semmit... De holnap délben megtudjuk.
-Ahogy mondod.
És begurultunk a lakásba. Kicsit még beszélgettük. Pattie később elment mert az új könyvének lesz a borítójának a fotózása. Kenny addig ott maradt velem, míg Justin meg nem jött. Nem kellett sokat várni. Körülbelül Pattie elmenetele után 30 perccel Justin toppant be a nappaliba, ahol Kenny-vel DVD-t néztünk. Azonnal az Interjú-ról kezdett el faggatni de túl fáradt voltam ahhoz, hogy meséljek. Így abban maradtunk, hogy másnap mindent elmesélek neki...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése