61. rész - Happy Morning -

Reggel nagyon korán ébredtem meg. Iszonyatosan izgultam az Interjú miatt. Ma kerül a nyilvánosságra. Fenn lesz a TMZ honlapján és a TV-ben is leadják. Nagyon izgultam, hogy ki mit szól majd hozzá.
Justin még aludt. Olyan aranyos volt. Mosoly ült ki az arcára, gondolom valami szépet álmodik. Készítettem is egy képet, amit feltöltöttem Twitter-re.

"Ezt nézzétek! Az én hercegem... ;) "
Twitteltem hozzá a szöveget. Percek alatt rengetek RT és válasz érkezett a képre. Annyi legyen elég, hogy nem csak szerintem imádni való, amikor alszik. ☻
Már a nap is felkelőben volt, mikor Justin ébredezni kezdett. Amint kinyílt a szeme azt volt az első, hogy adott egy forró reggeli csókot. Annyira finom volt és olyan jól esett. Imádom a csókjait, megunni nem tudnám ezt soha!


 Aztán váratlanul felugrott és ráült a lábamra.
-Héé! A lábam! Ez fáj! -mondtam nevetve-
-Te érzed azt, hogy rajta ülök?! -kérdezte meglepődve-
-Hát ja. Egy kicsit.... Ácsi! Akkor most.... Vááá!
Kapott fel Justin a karjaiba és végigszáguldozott velem az egész házban. Későre esett le, hogy eddig nem éreztem semmit, de most... Nem hittem el. Eddig még csak 5-6 kezelésem volt, de már érezhető a változás.
Justin-nal a konyhában kötöttünk ki. Elővett két tálat, csokis müzlit  tejet és már reggeliztünk is. A kedvenc reggelim! Aztán anya & apa jött el hozzánk. Ugyanis addig maradnak, míg Emily & Peter esküvője le nem jár. Minek utazni annyit, ha már itt vannak? Pár napot, illetve hetet csak kibírnak  Addig is Emily-nél alszanak és még be is segítenek a készületekben. Ők is leültek és annak ellenére, hogy már reggeliztek megettek 1-1 tál müzlit. 
-El nem hiszitek, hogy reggel mi történt. -kezdtem el nekik mesélni a történteket-
-Hát ez csúcs! Haladunk... -olyan jó volt, hogy apával kibékültünk, így teljes erőmmel a gyógyulásra koncentrálok-
-Ez tényleg nagyon szuper... Amúgy pontosan mikor adják le az Interjút? Pattie az este nem tudott semmi pontosat mondani.
-Délben. Legalább is azt mondta Amanda, a TMZ riportere. De ti is meg akarjátok nézni?!
-Hát persze kicsim. -értetlenkedett apa-
-Nem lett olyan szuper, szerintem...
-Majd meglátjuk szívem. Tutira jó lett. Anya már elújságolta, hogy ügyes voltál. Ne izgulj. -csókolt meg Justin-
Aztán később az emlegetett Pattie & Jeremy is megérkezett. Ők még nem is reggeliztek, így kénytelenek voltunk még egy tál müzlit elfogyasztani velük. Nem is bántam... Iszonyatosan jó hangulat kerekedett az asztalnál. Még jó, hogy Justin a költözésemre 6 személyes asztalra cserélte a 4 személyeset. Így mindenki elfért. 
Addig beszélgettünk, hogy totálisan elfelejtettünk a riportot. Anya fél 12 szólt, hogy ideje a TV elé ülni. Épp mikor elhelyezkedtünk Kenny érkezett meg Jazzy-vel és Jaxon-nal. Ők is lehuppantak a fotelra és várták az Interjút. Épp mikor felkonferáltak, akkor toppant be Emily & Peter & Jazmy. Így mindenki ott volt, aki számított. Aztán pár perc késéssel jött a riport. Fura volt magam látni a TV-ben úgy, hogy én a kanapén ülök Justin karjai közt. Ezt még meg kell szoknom azt hiszem...
-Jó munkát végeztél Pattie. -súgtam oda neki, nagyon tetszett a sminkem és a hajam-
-Köszi. De ne izgulj! Justin első interjújánál többen voltunk....
-
Körülbelül fél órás lehetett csak az égész. Vágatlanul adták le. Aztán mikor kikapcsoltunk a TV-t jöttek a vélemények...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése