65. rész - Valentin Nap_1 -

Gyorsan felkaptam egy fehér pólót az alvó pólóm helyett. Kifésültem a hajam és egy kis sminket tettem fel. Nem vittem túlzásba, hisz nem divatbemutatóra megyek. Egy szalmakalap, mert elaludtam a hajam. És már kész is voltam. Kenny elvitt egy szuper kis boltba. Mindenféle mókás és érdekes dolgok voltak ott. Justin-nak irtózatosan nehéz ajándékot találni. Egy kihívás. Állandóan az jár a fejemben, hogy mit tudjak adni annak az embernek, akinek mindene megvan. Vagy fél órán át a cuccok között kutakodtam, míg egy csodálatos ajándékban akadt meg a kezem. Amint megláttam tudtam, hogy ez tökéletes lesz. Gyorsan megragadtam és a kasszához mentem, ahol kifizettem. Amikor mentem volna ki az autóhoz, akkor veszem észre, hogy több tucatnyian vannak kinn. Kicsit be pánikholtam, hogy most mi lesz, de Kenny ura volt a helyzetnek. Megragadta a karom és szorosan magához húzott. A másik kezével megragadta a kocsim fogóját és így mentünk ki az autóhoz. Persze a rajongók azonnal sikoltozni kezdtek, amint kigurultam a boltból. Fotókat és aláírásokat kértek, de én csak töretlenül haladtam Kenny mellett. Gyorsan beszálltunk az autóba és már ott se voltunk. Hirtelen azt futott végig bennem, hogy mi lesz ha a képek felkerülnek a netre és Justin megtudja az ajándékát. De időm nem volt sokat gondolkodni. Szinte pillanatok alatt megérkeztünk egy szuper kis kávézóba. Itt fogok találkozni a legjobb barátnőmmel. Gyorsan begurultunk és elfoglaltunk egy ablak melletti helyet. Már csak Natasha hiányzott. Alig vártam, hogy lássam. Nem sokára ő is megérkezett. Odarohant hozzám és egy szoros öleléssel köszöntöttük egymást. Rendeltünk egy-egy kávét és mellé sütit. Kenny a háttérből figyelt minket.
-Mesélj csajszi! Mi történt veled? Olyan rég találkoztunk. -kezdtem hozzá-
-Vagy ezer éve... Jaj úgy hiányoztál. -ölelt meg újra- Amúgy mi van a lábaddal. 1000 hírt olvasni a médiában rólad.
-Jaj ne is mond. Az imént is Justin-nak vettem egy Valentin napi ajándékot, de már ott körbevettek az emberek.
-Mit vettél neki?
-Megmutatom, de senkinek egy szót se. Nem akarom, hogy idő előtt megtudja. -és a táskámból előhúztam azt-
-Wao! Ez nagyon jól néz ki. Tuti, hogy tetszeni fog neki.
-Remélem. Ohh, emlegetett szamár. Justin hív. Pillanat. Igen? .... Persze. De körülbelül mikor? .... Jó, az úgy jó is lesz. Mit csinálsz? ... Én Natasha-val vagyok. De nyugi, Kenny is itt van. .... Rendben. Akkor délután. .... Én is. Csók!



-Na mi az?
-Semmi csak megbeszéltük, hogy délután mikor találkozunk. Ja és üdvözöl téged.
- ☺
-El se hiszed, hogy tegnap mi történt.... -és elmeséltem neki mindent-
-És hol a gyűrű?
-Itt. -nyújtottam oda a kezem-
-Wao. Ez tényleg szép. Nagy szerencséd van vele. De nekem is van mesélni valóm.
-Na, mi az?! ☺
-A stúdióba jött egy új srác. Olyan aranyos. Greg-nek hívják és a szomszéd utcában lakik. Tök jó fej. Majd meg kell ismerned.
-☺ Tetszik neked mi?
-Hát... Igen. Tök aranyos.
-Ha már a stúdió szóba került... Mi az a nagy felfordulás most?
-Díjátadóra kérték fel a stúdiót. A legjobb táncosokat kiválogattál és ők fognak a nagy napon a sztárok mögött táncolni.
-Melyik díjátadó?
-Az MTV-EMA.
-Huu.... Nem semmi. És te táncolsz?
-Mit gondolsz?! Persze, hogy igen! És Greg is. Már alig várom. Nagyon nagy show lesz.
-Bárcsak én is táncolhatnék. De sok sikert nektek, majd ott leszek én is.
-Remélem is.
Még egy kicsit beszélgettünk, de Natasha próbára kellett menjen. Autóba szálltunk és Kenny a stúdió fele autókázott. Ott kiszállt a barátnőm, mi meg hazamentünk. A ház előtt Kenny kitett, ahol már Justin várt. Megragadta a kocsim fogóját és betolt a lakásba. Már eleve gyanús volt az, hogy Justin kinn várt, de mikor begurultunk a lakásba óriási meglepetés ért....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése