59. rész - Az új otthonom -

Justin amint kinyitotta az ajtót, már látni lehetett a változást. A falak eddig szürke és fehér színűek voltak. De most nem. Volt egy kis barna és sárga is. Az ebédlőben az asztál már nem 2 személyes, hanem 6 személyes. A többi változást már meg se említem. De a legnagyobb meglepetés a hálóban várt. Egy unalmas ágy helyett egy óriási nagy francia ágy állt. Színes ágyneműhuzatokkal és még virág is volt a szobában. De volt egy virág ami különösen közel állt a szívemhez, a szívünkhöz. Az ágy melletti kis üvegasztalon pihent két száll üvegrózsa.


-Tudod, hogy azok mik? -emelte fel az egyiket Justin-
-Rózsa.
-De milyen rózsa..? Emlékszel, a kórházban adtál egy szál rózsát. Az utolsó esély. Mivel egy igazi rózsa nem tart örökké ezért csináltattam kettő üvegrózsát ami örökké megmarad... És tudom, hogy a szerelmünk is... Nagyon szeretlek Sophie Jordan. Örökké veled akarok lenni. -jött oda hozzám és megfogta a kezem-
-Én is nagyon szeretlek Justin Bieber. -és megcsókoltam-
Aztán Justin bemutatta az új otthonom, mivel kicsit megváltozott. De nagyon tetszett. 
A következő napokban kezelésről kezelésre jártam. Dr. Smith szerint már nagyon jó az állapotom. Talán már 5 kezelés után elkezdhetem a gyógytornát. Az média állandóan követett, hogy kiszedjék belőlem a történteket. De nem mondtam semmit, ahogy a családtagjaim se, megtiltottam nekik. Időközben Justin legújabb videoklipje is kijött. Épp Justin-nal a zenei stúdióban voltunk. Új dalokat vett fel a következő albumához. Sose áll le a munkával. Scoo szólt, hogy nézzünk a monitorra. Az As Long As You Love Me klipje ment a tévében.


Kicsit rossz érzés volt látni a végeredményt. Ott még tudtam járni és táncolni... De amiatt a klip miatt bénultam le. Ha tudtam volna, hogy mi a pontos története ennek az egésznek, akkor nem rohanok el. Nem ülök be az autóba és nem szenvedek balesetet... Ezzel nem azt mondom, hogy Justin a hibás! Csak rossz emlékek kötnek hozzá. Nem tudtam végig nézni. Friss levegőre vágyott a szervezetem. 'Kimentem' a stúdió elé levegőzni. Justin is nemsokára kijött hozzám.
-Mi a baj Szívem?
-Semmi, csak ez a klip... -szipogtam-
-Tudom. Ne haragudj. -ölelt át úgy, mint még soha-
Éreztem, hogy megbánta, azt amint nem tett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése