64. rész - A terv -

-Szia! De rég láttalak. Hogy vagy? -érdeklődött Selena-
-Szia. Jól vagyok köszi. És te? Mi hír veled? -válaszolta Justin-
-Semmi különös. Áhh, Sophie! Sophie Jordan. Még nem találkoztunk. Selena vagyok.
-Tudom, hogy ki vagy. -válaszoltam kicsit flegmán-
-Értem... És ti mit kerestek itt? -adta a szokásos 'angyali vagyok' pofát-
-A kapcsolatunk fordulóját ünnepeljük. -nézett rám Justin-
-Mióta is vagytok együtt?
-Kerek fél éve!
-Ohh! És ez pont a Valentin napra esik... Micsoda véletlen.
-Igen. Az.
-Na, srácok, nekem mennem kell. Nagyon sok dolgom van. De nagyon örülök, hogy összefutottunk. Egyszer majd elmehetnénk ebédelni. -mondta Justin-nak- Még beszélünk.
-Majd meglátjuk.
-Szia. -adott Justin-nak egy arcra puszit és már el is rohant-
-Én is vagyok. -mondtam volna neki de már ott se volt- Ez fura volt...
-Az. Nem is értem, hogy mit keresett itt.
-És úgy csinált, mintha én nem is lettem volna itt... Menjünk innen jó?
-De ez ugye nem rontotta el az estét? -mosolygott Justin-
-Nem, dehogy!
És ezt követően hazamentünk. Már elég későre járt. És az a tény, hogy Justin másnap korán kezdi a napot, még jobban lehangolt. Hazaérve semmi különös nem történt. Csak lehuppantunk a kanapéra, Justin elindított egy DVD-t. Azt nézegettük, de nem volt túl érdekes. Inkább egymással foglalkoztunk. Kényeztettük egymás testét. Justin a lábamra ült és megmasszírozta a hátam. Közben pár csókot nyomott a nyakamra. Annyira imádom, mikor ilyen romantikus egy srác. És szerencsére sokszor az. ☺ Én a bénulásom miatt túl sok mindent nem tudtam csinálni. Nagy nehezen a combjára ültem és a kockás hasát csókolgattam és simogattam... Aztán Justin felállt és elment zuhanyozni. Utána jöttem én. Az eltelt pár hét alatt elég jól megtanultam, hogy hogyan csináljam. Pofon egyszerű az egész. Nem is csoda, hisz akkora a fürdőnk  hogy 12 ember is elférne  benne. Mikor visszaértem a hálóba Justin a telefonját nyomkodta.
-Segítesz? -gurultam oda mellé-
-Persze. Meg ne mozdulj! Végül úgy jársz mint tegnapelőtt. -akkor megpróbáltam egyedül befeküdni az ágyba, de kiestem belőle, szerencse, hogy Justin akkor is ott volt- Na, kész is. Jó lesz szívem?
-Igen... Miért vagy ilyen feszült?
-Komolyan érdekel?
-Hát persze!
-Sok minden. Az egyik, hogy mi lesz a stúdióval?! Ezen jár az agyam, mióta javulásnak indultál. Aztán meg... Mi lesz, ha véletlenül nem épülsz fel?
-Justin... Ezek a jövő titkai. Ezek majd kiderülnek. De a stúdiós üggyel te csak nem foglalkozz. Én már kitaláltam, hogy mit csinálok.
-Mit?
-Azt mondta, hogy ha kilépek fizetnem kell. De ha ő rúg ki, akkor még ő kell fizessen nekem...
-És ezt, hogy akarod elérni? A legjobb táncosa vagy!
-Tudom. De ha a legjobb táncos nem dolgozik, akkor mit fog csinálni? Nem fogok bejárni, nem fogok meghallgatásokra jelentkezni, nem fogok táncolni. Semmi hasznomat nem fogja venni. Nem lesz értelme annak, hogy megtartson.
-De ha nem adja be a derekát? Akkor mit csinálsz?
-A szerződés végéig nincs túl sok idő! De ha addig nem bírnám, akkor felmondok!
-Tudod, hogy én támogatlak. És ha te ezt így látod jónak akkor rendben. Én nem szólok bele, csak ha kérsz, emlékszel!
-Igen. Kérdezhetek valamit?
-Persze.
-El fogsz menni Selena-val ebédelni?
-Soha. Nélküled legalább is nem.
-Arra akkor várhat. Én egy légkörben nem leszek vele 1 percnél tovább.
- ☺
-Jó éjt Justin!
-Jó éjt Sophie!
Másnap reggel, mikor felébredtem Justin már nem volt mellettem. Már kora reggel elment dolgozni. Kenny volt ott nálunk. A testőröm és a lelki támaszom, mikor nincs ott a szerelmem. Segített felkelni, de felöltözni, már egyedül is ment. Kenny készített amerikai palacsintát. Jó hangulatban el is fogyasztottuk. Közben felvázoltam a mai nap programját:
  1. Elmenni és Justin-nak venni valamit Valentin napra.
  2. Találkozni Natasha-val a belvárosban. De rég láttam...
  3. Irány haza
Körülbelül így nézett ki a délelőttöm. Alig vártam, hogy a legjobb barátnőmet újra átöleljem. A kórházban láttam utoljára. A hírek szerint a stúdióban most óriási munkálatok folynak, a táncosok terén. Valami eseményre készülnek. De erről többet meg fogok tudni nemsokára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése