57. rész - ...Ez a kettőnk harca lesz! -

-Áhh! Sophie! Hát itt vagy. -erőltetett egy mosolyt-
-Igen, itt. Mit akarsz?
-Csak egy fontos hírt hoztam neked.
-Tudok mindenről!
-Pontosabban miről is tudsz? -kényelmesedett el a fotelben-
-Na, jó! Most fejezd be, te kis senkiházi! -kezdett dühöngeni Justin-
-Justin! Ne! Nem éri meg. Ez a kettőnk harca lesz!
-Szóval ha már így lenyugtattad a barátod elmondanád, hogy mit tudsz?
-Tudok róla, hogy te lettél az igazgató! Tudok róla, hogy szünetelteted a szerződésem. És arról is tudok, hogy fel akarod bontani azt. Annak ellenére, hogy még van fél évem ott! Hogy teheted ezt?
-Én vagyok az igazgató! Bármit megtehetek. -mondta gúnyosan-
-Miért csinálod?
-Elegem lett abból, hogy a kis barátod állandóan elviszi a legjobb táncosom. Ezt nem engedhettem meg.
-Chh! Szánalmas. Így csak azt éred el, hogy míg szünetel a szerződés addig nyugodtan dolgozhatom Justin-nak!
-De te, édes, le vagy bénulva.
-Miután felépülök, azután! És ne szólíts édesnek!
-Akkor már újra működni fog a szerződés, édes!
-Ájjal le ember! -ugrott fel az ágyról Justin- Takarodj innen!
-Nem. Még van mit mondjak Sophie-nak.
-Akkor mondd! Ne szórakozz az időmmel!
-Tudom, hogy megfordult a fejedben az, hogy otthagyd a stúdiót...
-Eddig nem. De most, hogy említed...
-Befejezhetem?
-Felőlem.
-Nem lesz rá módod legalább még egy félévig!
-De lesz!
-Ha csak nem akarsz fizetni. A szerződés idő előtti felbontása miatt kárpótlást kell fizetni. A barátod csak tudhatja ezt.
-Igaz ez Justin?
-Sajnos igen. De megoldjuk, ne aggódj.
-Ohh, hát persze! Justin mindig mindent megold... Ha ő nem lenne, te most sehol nem tartanál, édes. Sőt, tovább megyek! Ha én nem harcoltam volna érted 8 hónappal ezelőtt, akkor itt se lennél!
-Fejezd be! Elég! Takarodj innen! -hajtotta el Justin Sebastian-t- Látni se akarlak többet! 
-Megyek is. Nekem itt már több dolgom nincs. Látom elértem a célom... Remélem visszatakarodsz Párizsba te kis senkiházi!
-Húzzál már el innen! Nem érdekelsz te már senkit! Még itt vagy?! -üvöltött Justin-
Még egy kis küszködés után Sebastian elment egy gúnyos mosollyal az arcán. Én köpni-nyelni nem tudtam. Totálisan ledöbbentem azon, amit mondott. Hogy lehet valaki ennyire szemét? Miért használ ki pont engem? Mit ártottam én annak a szerencsétlennek? Ráadásul amit mondott, úgy éreztem, van valami igazság alapja. Ha ő nincs, akkor én se. Nem lennék most New York-ban... Ha Justin nincs, akkor én se. Nem ismerné az egész világ Sophie Jordan-t. Totálisan kiborultam. Sírni nem tudtam. Az elmúlt napok miatt már kisírtam magam. Egy csepp könnyem se maradt. De ha lenne, órákon keresztül sírni tudnék, annyira fájt a dolog. Egyszerűen felfoghatatlan, hogy ennyire a markában tart az a szemétláda.
-Jól vagy kicsim? -ölelt át szorosan Justin-
-Nem... Igaza van Justin! Ha ő nincs, akkor most nem lennék itt. Nem ismernénk egymást...
-Nem. Nincs igaza. Ne is gondolj rá.... Holnap hazamegyünk és teszünk az ügy érdekében.
-Justin, ez az én harcom lesz. Én akarom ezt lejátszani. Eddig mindig segítettél nekem, amiért iszonyatosan hálás vagyok. De most egyedül szeretném ezt végigcsinálni... Ugye megértesz?
-Nem. De ha úgy érzed, hogy ez jobb, akkor választásom nincs. De tudd, hogy hozzám bármikor fordulhatsz. Kicsinálom, ha kell! Persze, ha megkérsz rá...
-Köszönöm.
Lassan az éjszaka is megérkezett. Justin is elment. Anya & apa délután nem jött be, talán jobb is. Emily írt egy sms-t, hogy majd csak másnap délelőtt fog bejönni. Így egyedül voltam.


Aludni akartam, hogy elfelejtsem mindazt, ami ma történt. Zaklatottan hajtottam le a fejem a párnára. Az ablakon bámultam kifele... Holnap már én is ott leszek, ott kinn. Holnap elkezdem életem legnagyobb harcát. Reménykedtem, hogy sikerülni fog. Holnaptól minden más lesz. Holnap is felkel a nap, holnap is felhők lesznek az égen. Holnap is fognak énekelni a madarak. De holnap én már nem leszek itt. Otthon leszek...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése