165. rész - Again! -

Egész éjszakán át csak beszéltünk. Annyira jól esett, hogy végre újra itt van mellettem, fogja a kezem és csillogó szemeit nézhetem... Annyira hiányzott már! Elmondhatatlan boldogságot éreztem a szívemben!
-De nem értem... Hogy, hogy itt vagy? Nem Emily-éknél kellene lenned? -fogta szorosan kezem Justin-
-De igen csak... Rájöttem, hogy hibáztam. Nagyon szerettelek és most is. Sőt még jobban! Tudod... Nekem mindig te leszel a szőke herceg... Nem tudom elmondani, hogy mit érzek cscsak azt tudom, hogy muszáj mosolyognom mert nagyon boldog vagyok.
-Gyere ide! –karolta át a derekam Justin és magához húzott- Szeretlek, mindig szerettelek és mindig is szeretni foglak! Egyszerűen képtelen vagyok arra, hogy más lányra úgy nézzek mint rád. Folyton a te arcos látnom magam előtt és folyton azon jár az agyam, hogy hogyan kaphatlak vissza… Nekem nem kell más csak is te, Sophie!
-Zavarba hozol… -sütöttem le a tekintetem-
-Olyan aranyos vagy! Annyira imádlak! Tudod… Én most már mindig azt akarom, hogy te itt legyél nekem és mellettem. Nem akarlak soha többé elveszíteni! Nem akarom megint átélni azt, hogy egyszerűen kicsúszik az életem a kezemből, hogy már nem tudom kontrolálni! Tudod Sophie… Nekem te jelented azt, aki mindig visszaránt a földre, hogy: Hey! A te helyed itt van nem pedig ott. Hogy te ide tartozol, hogy rossz útra lépsz, gyere vissza!
-Justin… Annyira sajnálom, hogy hibáztam… Sajnálom, hogy közben olyanokat tettem, amiket valóban nem kellett volna, de akkor ezek voltak a számomra létező legjobb megoldások… Szívem szerint azt az időszakot el is felejteném. Szégyellem, hogy olyanná váltam, aki nem is tartozik semmilyen módón hozzám…
-Shhh… -csitított el Justin- Az már a múlt. A jelen az, hogy itt ülsz előttem, fogom a kezed. Az, hogy most az ajkaidat az enyémeken akarom érezni és semmihez sem hasonlítható illatoddal megtölteni testem minden részét…
Justin lassan elengedte a kezem és miközben mosolygós barna szemeivel az enyémeket nézte kézfejébe helyezte az arcom. Lány és gyengéd mozdulatokkal simogatta azt, miközben egyre közelebb húzta magához. Az izgalomtól a szám harapdáltam és a következő pillanatra felkészülve megnyaltam az ajkaim. Justin mosolyra húzta a száját, majd ő is benedvesítette lágyan piros ajkait. Amik már ránézésre égtek a szenvedélytől. A hideg futott végig testemen, mikor Justin ülő helyzetéből feltérdelt elém és fölém hajolt. Összefont ujjaink még szorosabban tapadtak egymáshoz, amit Justin felemelt és szívéhez helyezett. Közben keze a kósza tincseimhez vándorolt, amikkel játszani kezdett. Később ujjaival óvatosan hosszan fésülte a hajam és közben ajkaival megérintette az enyémeken. Csak úgy égett a forróságtól. Szinte már kínzóan forró volt. Lecsókolgattam a cseppeket ajkairól majd kis szünet után szenvedélyesen és lágyan ajkaink összeforrva cuppogtak az éj sötétjében. Néha a kínzóan jó érzéstől belenyögtem csókjaink hadába, amire Justin válasza csak egy-egy fülig érő mosoly volt… Újra egymásra találtunk! Kézfejem, ami Justin kezét szorongatta, miközben hevesen dobogó szíve fölött pihent egyre gyengébb lett. Kezdtem fáradt lenni…
-Justin… -szólaltam meg két csók között-
-Mondd szívem.
-Álmos vagyok… -mosolyodtam el-
-Gyere ide.
Mondta Justin miközben beledőlt a párnatömegbe. Szinte elveszett bennünk… Kezét felém tartotta és intette, hogy bújjak oda mellé. Hátat fordítottam Justin-nak és egy mozdulattal beledőltem az ölébe. Azonnal átkarolta izmos karjával a derekam és testünk abban a pillanatban szorosan egymásnak feszült. Hajam még gyors magam alá gyűrtem, hogy még véletlenül se zavarja Justin-t. Apró pici puszikkal kényeztetett, majd végre azt a szót mondat, amit már nagyon rég hallottam ilyen közelről tőle. Amit szívem mélyén mindig is, csak is tőle akartam hallani:
-Szeretlek Sophie.
-Én is téged! Aludj jól. –fordultam felé és csókoltam meg az ajkait-
-Álmodj szépeket édesem!
És azzal a lendülettel el is aludtam. Iszonyat jól esett, hogy végre vele alhatok. Hogy végre nem egy ruhadarabon érezhetem az illatát, hanem személyesen tőle.

~|~|~|~|~|~|~|~|~|~

Reggel frissen és üdén ébredtem. Csak az zavart, hogy a 3 napja rajtam lévő ruhában vagyok még mindig. Nagy mosollyal az arcomon keltem ki az ágyból. Mérhetetlen boldogságot éreztem. Úgy éreztem, hogy perceken belül felrobbanok a boldogságtól. Mintha három centire lebegnék a föld felett annyira jól éreztem magam. Mindent vidámnak és szépnek láttam.
Beballagtam a fürdőbe ahol lemostam a fáradt de vidám arcom. Kifésültem a hajam és kis kontyba összefogtam. Aztán Justin is bejött a fürdőbe, még alsógatyában, és átkarolva a derekam apró puszikat lehet a nyakamra.

-Jó reggel szépségem.. Gyönyörű vagy.
-Jó reggel... Köszönöm. -fordultam felé-
-Készen állsz?
-Mire? -érintettem össze az orrunk-
-Hogy újra Justin Bieber barátnője legyél...
-A-a... Én tudod kinek akarok lenni a barátnője?
-Na kinek? -húzta fel a szemöldökét-
-Kidrauhl-nak! Aki mindig nevet és boldoggá tesz mindenkit... Meg tudsz változni? Tudsz újra a régi lenni?
-Már miattad megéri változni... De megígértem millió lánynak, akik mellesleg a barátnőim, hogy megváltozom...
-Akkor nem értem, hogy miért akarsz még egy barátnőt...
-Tudod... Azért mert őt nagyon szeretem. És mert csak is vele tudom elképzelni a jövőm... Minek kell más nekem, mikor itt van ő. -mutatott rám- Ő, akiért bármi képes vagyok és tényleg bármire...
-Szeretlek!
-Én is téged!



-Éhes vagyok. -szólalt meg végül Justin-
-Azt hallom. -nevettem el magam a hasa morgásán-
-Menjünk enni kérlek.
-Okay, de előbb öltözz fel.
Visszamentünk a szobába, ahol Justin magára kapott egy szürke pulcsit, egy fekete nadrágot és egy fehér sportcipőt. Megfogta a kezem és az irányt a nappali fele vettük. Ahogy kinyílt az ajtó kíváncsi tekintetek halmazával néztünk szembe.
-Ni csak, felkelt az új pár... -ült le Jeremy egy fotelba-
-Jó reggelt. -mosolygott Justin-
-Sziasztok. -követtem szavait-
-Ez most mit jelent? -nézett kettőnkre Pattie-
-Nos... Az, hogy megtaláltam életem szerelmét akivel ha nem gond most elmennénk reggelizni.
-Reggelizni... Ez komoly? -húzta fel a szemöldökét Jeremy-
-Hoppá! Tán nem új szerelmespár? -toppant be a szobába Scoo-
-De! -vágta rá Justin-
-Hallod, hogy hova akarnak menni? -kérdezte Scoo-t Jeremy-
-Hova?
-Reggelizni...
-Gyerekek... Délután 3 óra van!
-És, akkor ebédelni... -fogta szorosabbra a kezem Justin és a kijárat fele mentünk- Majd jövünk. Sziasztok!
-Sziasztok! -kiáltottam az ajtón kilépve-
Beszálltunk a liftbe és végig egymás ajkain lógtunk míg le nem értünk a földszintre. Justin a fejére dobta a kapucnit és a hátsó kijáratok kiosontunk a szállodából. Amint kiléptem mindent másként láttam mint addig! Mindenki arcán mosoly pihent. Az égre felnézve mintha minden kis és nagy felhő szív formát öltene és úgy lebegne a csillogóan kék égen. A nap hét ágra sütött és élveztem, ahogy a bőröm simogatja lágy sugara. Minden apró kis tárgy mintha rózsaszín lett volna, mindent rózsaszínben láttam! Rám talált a szerelem és vele együtt az a bizonyos rózsaszín köd is!
Pár utcányit sétáltunk, mint egy normális szerelmes pár, míg végül beültünk egy nyugis kis étterembe. Megrendeltük a kajánkat, majd enni kezdtünk.
-Nem kellene tudatni a világgal?
-Mit Justin?
-Azt, hogy boldog vagyok... Veled!
-Justin...
-Tudom, hogy nem akarod a felhajtást, de én mindenkivel meg akarom osztani, hogy újra boldog vagyok.
-De... Lehet egy kérdésem?
-Mondd édesem. -fogta meg a kezem-
-Mi van Selena-val?
-Hmm, róla ne beszéljünk.
-De miért? Legutóbb azt mondtad, hogy együtt vagytok. És a sajtó is ezzel van tele...
-Tudod, nem akarom, hogy a nevemnek ahhoz a nőhöz bármi köze is legyen. Felhívtam míg a börtönben voltam és szó szerint elküldött a picsába... Nekem őrá nincs szükségem, csak rád. Nekem ő nem kell, és nem is kellett soha.
-Ohh.. Annyira imádlak! -karoltam át a nyakát-
-Én is téged... Jöhet az a kép Twitter-re..?
-Jöhet.
És Justin már vette is elő a telefonját- Pár perc múlva kész is volt a "filmbe illő" képünk.
-Ez megy Twitter-re! -jelentette ki Justin-


@justinbieber: "Because i LOVE u! Forever with u babe!"
@sophiejordan: "Because i LOVE u TOO! Forever with u my life!" 




3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett,nagyon tetszik :) Sajnálom,hogy hamarosan vége lesz a blogodnak..nagyon ügyes vagy,szeretem ahogy írsz! :) Siess kövi résszel!

    VálaszTörlés
  2. Jo lett:) hamar kovit:)

    VálaszTörlés
  3. IMÁÁDOM!!! <3 Nagyon jó lett. Remélem, hogy a végére a Juphin pár együtt marad s mindenki boldog lesz .Nagyon sajnálom, hogy nemsokára vége a blognak :( ...Nagyon ügyesen írsz. Gratulálok:* :D

    VálaszTörlés