166. rész - THE END -

4 nap telt el, hogy kitettük Twitter-re a közös képünket. Még aznap este lehozták az újságok, hogy újra van Juphin pár. Persze zaklattak ezerrel a különböző médiák, hogy nekik adjunk interjút először de Justin-nal megbeszéltük, hogy én ezúttal nem fogok vakuk elé állni. Én szépen meghúzódok a háttérben és csak úgy leszek "ismert", hogy Justin Bieber barátnője. Jobbnak láttuk ezt a megoldást.
Viszont nem ez volt a 4 nap legjelentősebb eseménye. Újra egymásra találtunk Justin-nal, olyan jó volt mikor átölelt. Minden vele töltött percnek örültem. 2 randit is terveztünk, amik iszonyatosan jól sikerültek. Elmentünk bowlingozni és ráadásként egyik este Justin egy titkos randira vitt. Izgultam nagyon de hiába, nagyon jó kis programot talált ki, imádtam minden percét. Egy egész mozit kibérelt arra az estére és megnéztük közös kedvencünket a Szerelmünk lapjait. Imádom azt a filmet és Justin társaságában csak még jobb volt...
Az életem újra egyenesbe került. Justin-nal minden annyira könnyű és egyszerű. Semmit nem kell túlbonyolítanom. Segít mindig és isteni, arany szíve van. Igaz, hogy a média ráragasztotta a múltban tett dolgait, de újra azon van, hogy a régi Justin-t "kapja" vissza a közönség. Szerencsére a rajongói mellette vannak ahogy én is és mindenki más is a családban... Én még Emily-éknél vagyok, nem akartunk egyből a közepébe csapni a dolgoknak. Anyát is felhívtam, hogy valószínű kicsit tovább maradok itt New York-ban. De ez pont jól jött ki mert anya most amúgy is minden erejét az új kollekciójába fekteti. És Justin turnéjának is most lett vége , a Believe című új dokumentum filmét pedig már gőzerővel játsszák a mozik. Ami pedig azt jelenti, hogy itt a karácsony. Anyának elküldtem postán az ajándékát a többieknek meg itt odaadtam. Justin csak annyit kért tőlem, hogy ne vegyek semmit csak legyek vele. Nem volt nehéz teljesíteni...
Délután átmentem hozzá. Már frissen készült spagettivel várt és csodaszépen megterített asztallal. Vacsora után a még feldíszítetlen fát teleraktuk csillogó tárgyakkal, majd a kandalló tűzében összebújva élveztük, hogy újra egymáséi vagyunk!
Eszméletlen érzés Justin Bieber barátnőjének lenni. Sokan azt hiszik, hogy az olyan könnyű, pedig nem. Nagyon sokat van távol és van, hogy napokig, akár hetekig nem látom. Az iszonyatosan nehéz, de mikor újra átölelhetem és ajkait csókolhatom felülmúl minden érzést. Még jobban szeretem, mint eddig. Most végképp nem tudnék nélküle élni... Így, hogy megtudtam mennyire rossz nélküle, úgy, hogy ő nem volt a mindennapjaim része... Szívem szerint minden nap felvágtam volna az erem. Komolyan el akarom felejteni azt a sötét korszakom. Hihetetlen, hogy az életemmel játszottam. Máig is alig bírom felfogni, hogy miket tettem. Gyakorlatilag egyik percről a másikba belecsöppentem az élet legsötétebb énjébe. Hihetetlen, hogy mik folynak a sötét sikátorokban, a rejtett kis zugokban és titkos bulihelyeken. Egy normális, átlagember bele se mer gondolni, hogy van ilyen... És sajnos én ezt megtapasztaltam. Minden nap megköszönöm, hogy azon a bizonyos napon anya épp időben talált rám, különben most nem Justin karjai közt élvezném az élet minden apró kis örömét. 
20 éves vagyok és úgy érzem felnőttem ahhoz, hogy végre végleges döntéseket hozzak az életemben. Most véglegesen kezembe veszem az életem irányítását és most már örökre Justin mellett maradva építgetem tovább a táncos álmaim...




~|~××~|~××~|~××~|~××~|~××~|~××~|~××~|~



Saját kis zugában ül Sophie, előtte papírlapok tele apró kis betűkkel teleírt sorokkal. Fürgén járnak az ujjai a billentyűzet gombjain. A sorok csak úgy csúsznak ki a kezei alól. Az asztal felett lévő ablakon a nap édesen melegítő sugarai simogatják a már kicsit megfáradt arcát. Kis szarkalábak pihennek szeme sarkában, de szemébe nézve még mindig ugyan az a fény csillan fel, mint régen, mint 20 évesen. Hirtelen egy édesen csilingelő lány hangja töri meg a szoba nyugodt hangulatát:
Janee: Mami! -szólalt meg a kerek arcú lány- Apu mondta, hogy gyere le a kertbe. Kész az ebéd.
Sophie: És egyedül jöttél fel a lépcsőn? -fordult szembe a lánnyal-
Janee: Igen! -húzta ki magát-
Sophie: Akkor ha apa mondta, akkor menjünk enni.
Sophie megfogta Janee pici, puha kezét és lassan lesétáltak az ívelt lépcsőn. Végigmentek a nappalin, végül ki az óriási nagy kertbe az üvegajtón keresztül. Egy nagy fa alatt volt egy iszonyatosan asztal, körülötte mind ismerős arcok, csak mind megfáradva az idő múlásától. Pár gyerek szaladgált a zöld füvön és nevetve kergették egymást. Sophie odasétált Janee kezét fogva élete szerelméhez, aki egy forró csókkal köszöntötte őt.
Justin: Befejezted mára a munkát?
Sophie: Igen, ma is írtam jó pár oldalt. Lassan kész leszek vele.
Justin: Alig várom, hogy milyen lett. Már az újságok is megírták, hogy könyvet írsz. Itt is van.. -vett elő egy aznapi újságot- Tessék, olvasd el, hogy mit írnak... Én büszke vagyok rád édesem! -és adott Sophie homlokára egy csókot-
Az újság hasábjai között pedig ez volt olvasható:
"Sophie Jordan könyvet ír!
Az immáron 11 éve házasságban élő Sophie Jordan könyvírásra adta fejét. A sokak által úgy ismert nő, hogy Justin Bieber felesége, ezúttal egy sokak által érdekelt világot írja le Our Dance című könyvében. Mi is van a hírnév és a férjével való megismerkedés története mögött, a gyerekvállalás és az esküvő mögött. Így sok titokra fény derülhet, hogy az akkor még tizenéves lány miért jött ki az államokba. Hogyan élte meg a hirtelen jött hírnevet Justin oldalán és, hogy hogyan viseli a mai nap küzdelmeit. A napokban a 11 házassági évfordulójukat ünneplő párost megkérdeztük, hogy szerintük mi szerelmük titka. A válasz egyszerű volt: Feltételek nélküli szerelem és megbízás egymásban. Úgy tűnik, hogy a világ számára tökéletes páros, a Juphin páros jól döntött mikor újra megpróbálták együtt évekkel ezelőtt, hisz azóta is töretlen az ő szerelmük. Hisz tudjuk, hogy három csodás gyerekük van, akik e tökéletes szerelem jelképei.
Mi kíváncsian várjuk, hogy mit is rejt Sophie élete és talán nemsokára kézbe vehetjük a Juphin pár mesébe illő történetét."

A Bieber család birtoka:




~|~××~|~××~|~××~|~××~|~××~|~××~|~××~|~



Szóval, igen... Sophie & Justin összeházasodott. A páros a 11 házassági évfordulóját ünnepli családi és baráti körökben a birtokukon. Sophie most 35 éves, ahogy Justin is. 24 évesek voltak mikor összekötötték az életüket. Azóta számos boldog közösen eltöltött pillanatuk volt. Egy meseszép esküvő után 3 gyerek szülei mostanra. Két lány és egy fiú teszik a mindennapjaikat csodálatossá. A legidősebb Jessica, aki 7 éves, aztán őt követi Janee, aki 5 éves és végül a 4 éves Jeffery.
Mary Jordan otthagyta özvegyi lakását Párizsban és kiköltözött az államokba, ahol újra kezdte a divatvilágot. Egy világhírű design és fashion üzletlánc főnökasszonyaként ismeri a világ. 
Emily egy kávéházláncot indított el New York-ban, míg férje Peter az apja által örökölt véget vezeti ügyesen. Két lányuk Katy & Molly a modellvilágban jeleskedik. Katy már gyakorlott és viszonylag ismert névvé vált, míg Molly csak most próbálgatja a szárnyait. Az ikrek másik fele, Jackson egy hagyományos pályát választott magának, a technika világát.
Natasha & David is összeházasodtak 6 éve. Nekik is van egy csodaszép kisfiúk, Miky. David Greg társaként vezeti a céget. Natasha-nak van egy táncstúdiója Sophie-val közösen, ami szép lassan kezd világhírűvé válni.
Justin Bieber, a híres és neves Justin Bieber. Így 35 évesen is észvesztően néz ki és dalai és természetesen rajongói segítségével még mindig ott áll a ranglisták élén. De már nem csak ott. Dokumentum filmjeinek is köszönhető a filmvilág is felfigyelt rá és így ott is már ragyog a csillaga. És nem utolsó sorban apaként is csodálatosan helytáll minden nap.
Sophie a már említett Nathy-vel vezet egy táncstúdiót, ráadásul New York-ban ismert rendezvényszervezőként tartják számon.






És igen. Befejeződött a blog 166 rész után... Köszönöm mindenkinek, aki több mint egy éven át velem volt és olvasta a blogom. A végét nem írtam valami hú de izgalmasra, de ehhez a történethez ez pont jó, hisz tanúi voltatok, hogy mennyi meglepő csavar volt benne.
Még egyszer köszönöm, hogy ennyien voltatok itt velem, hisz iszonyatosan sok oldalnézettséget tudhat magáénak a blog, számos feliratkozót és sok-sok díjat illetve oklevelet, amiket a végén már nem is említettem mert már megköszönni se tudom nektek.
Sokan írtátok a Vendégkönyvbe is, hogy ne merészeljem befejezni a bloggolás. Azt kell mondjam, hogy most egy kis ideig nem írok. Majd érettségi után, ha lesz annyi szabadidőm, esetleg akkor.
Tényleg köszönök mindent mindenkinek. Remek volt veletek lenni! 

U.I.: a blogot nem fogom törölni de a napokban megcsinálom a végleges állapotát. Felesleges bejegyzések, modulok eltűnnek illetve kikerül a végleges fejléc is. És folyamatosan várom a  leveleket a vendégkönyvbe, hisz mind kikerül a többi, már olvasható mellé. :)

Puszi, legyetek jók srácok és köszönöm: Zsofy :*

8 megjegyzés:

  1. Szia most kezdtem el olvasni a blogot igaz még itt nem tartok csak a 80. Résznél de eddig nagyon jó végig fogom olvasni mert nagyon tetszik nagyon ügyes vagy és minden elismerésem -:-) :-) :-) :-) :-) gondoltam irok most mert mire eddig elérek addigra már nem biztos hogy felfogsz nézni és elolvasni :-) :-) :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  2. tuti h hetente felnézek és amúgy is kapok értesítést ha komit kapok :)
    és köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sikerült elolvasnom néhol kikönnyeztem és sírtam volna (de nem rám vall az ilyen) de egyszerűen ez csodálatos volt nem is tudom szavakba önteni szerintem még párszor elolvasom :-) :-) :-) :-) :'( nagyon jó volt élvezet volt olvasni:-) :-)

      Törlés
  3. Örülök,hogy nem törlöd a blogod,már tervbe van,hogy ismét elolvasom mert egyszerűen imádom! :) Nagyon jó lett a vége is :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Zsófi!
    Én most a napokban olvastam végig mind a 166 részt.Iszonyatosan jól írsz és imádom/imádtam a blogod.Szerintem kezdhetnél egy új,Justinnal kapcsolatos blogot,merr van tehetséged az íráshoz.Ha belekezdenél egy másik történetbe,akkor én rendszeres olvasód lennék.Gratulálok a blogodhoz,és ahhoz is,hogy ilyen sikeres.Minden elismerésem.Szerintem ne hagyd abba az írást!!
    Puszi:egy Belieber,akivel már beszéltél.<3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett az utolsó rész is! Imádtam a blogod, és nagyon sajnálom, hogy végelett. Nagyon jó történet volt!:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Zsòfi!
    Hihetetlenül jòra sikerült ez a blog :)
    Ami pedig nagy szò, hogy mèg úgy is èlveztem, hogy nem vagyok Belieber (nyugodtan tessèk negkövezbi). Imádtam! Folytasd az ìrást mindenkèpp!
    Puszi: egy másik, szárbyait bontogatò ìròlány

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dia :)
      Köszönöm, hogy elolvastad. :) Annak meg nagyon örülök, hogy tetszett is az írásom.
      Nyugodtan bontogassad a szárnyaid ezen a területen, mert itt aztán szabadjára engedheted a fantáziád. Itt nincs határ. :) Sok sikert kívánok neked és az írásaidnak. :)
      Puszika, Zsofy :*

      Törlés