105. rész - ÉN megyek érted! -

Egy kisebb szállóhoz mentem, kivettem egy egyszemélyes szobát arra az éjszakára. Nagyon hangulatos és aranyos kis szoba volt. 


A kapott ágyneműhúzatókat felhelyeztem és fáradtan dőltem ki az ágyon. Levettem a cipőm és kibontottam a hajam. Bebújtam a takaró alá és megpróbáltam elaludni, de egy váratlan hívás miatt majd kiugrottam az ágyból. Mikor elolvastam a nevet megállt bennem az ütő. Lélegzésem szaporább lett és testhőmérsékletem is megemelkedett. 


Nem tudtam, hogy mit csináljak, de végül a tudatalattim fogatta a hívást:
-Igen? -szóltam bele félve-
-Na, végre. Azt hittem nem veszed fel.
-Scoo? Te vagy az?
-Igen. Tudtam ha erről hívlak akkor felveszed, amúgy meg nem.
-Várj, kitalálom. Emily hívott téged, hogy beszélj a fejemmel. Igaz?
-Gondolat olvasó. Hol vagy?
-A helyemen. Nem megyek haza, ha arra célzol.
-Miért? Mi történt?
-Gondolom Emily mindent elmondott. Az én verziómra, az én véleményemre, az én érzéseimre senki se kíváncsi. Minek járassam a szám..?
-Ez nem így van. Engem érdekel.
-Ismerem már az ilyen trükköket. Megjátsszák  hogy igen is fontos vagyok közben meg le se szarnak. Nem érdekel, elegem van, tudod.
-De jól vagy? Minden okay?
-Igen. Megvagyok csak épp lelkileg most törtem szét a napokban. Alig van erőm...
-Nem vagy egyedül.
-Mire célzol? -kérdeztem összezavarodva-
-Várj. Odaadom valakinek a telefont, beszélni akar veled.
-Ki az?
-Meglátod..... Szia Sophie. 
A hangot azonnal felismertem. Lefagytam, nem tudtam válaszolni. Gyomrom görcsbe rándult és könnyek szöktek a szemembe. Szívverésem hirtelen a plafont kezdte el verni... Nagyot nyeltem, azt hittem álom ez mind.
-Itt vagy még Sophie? -kérdezte Justin-
-I.. Igen. Itt vagyok.
-Scoo-nak igaza van. Haza kell menned.
-Téged mióta érdekel az, hogy mi van velem?
-Várj, lehalkítom a telefont... Mióta? Mindig érdekelt. -akaratlanul is egy kisebb mosoly ült ki az arcomra-
-Nem értem miért kellene hazamennem... Senki se ért meg.
-Ez nem igaz, te is tudod.
-Tudod... Amióta egyedül vagyok azóta semmi se okay. Nem látom annak értelmét, hogy...
-Hogy mi? Mit tervezel?
-Semmit.
-Sophie! Ismerlek. Tudom, hogy valami nincs rendben. Mondd el.
-Miért mondanám el? Állítólag már nem is érdekelek. És ha ismernél akkor tudnád az igazat.
-Honnan veszed ezeket?
-Tudom.
-Hol vagy Sophie?
-A helyemen...
-Ne csinálj semmi butaságot. Kérlek.
-... Miért akartál velem beszélni?
-Mert ismerlek, és nem szoktál ilyeneket csinálni. Kérlek, menj haza.
-Nincs pénzem taxira...
-Akkor... -hallottam, hogy beszélgetnek a háttérben a csend alatt- Mondd meg, hogy hol vagy és Scoo érted megy... Haver, én nem tudok, tudod. -vágott közbe Scoo- Okay Sophie. Akkor én megyek érted. -és érezhetően megnyomta az ÉN szót-
-Ez tuti jó ötlet?
-Mondd a címet. -sürgetett Justin-
-Jól van. -és megmondtam, hogy hol vagyok-
-Körülbelül fél óra és ott leszek... Sophie.
-Igen?
-Ne csinálj semmi hülyeséget. Okay?
-Rendben, de kérhetek valamit?
-Mondd.
-Hozz fájdalom csillapítót, kérlek.
-Viszek, szia.
És letette a telefont. Kisebb mosoly ült ki az arcomra. Hosszú idő után újra látom... Gyorsan felhívtam a recepcióst, hogy vendégem jön:
-Jó estét, miben segíthetek? -szólt bele a női hang-
-Csak azt szeretném mondani, hogy nemsokára értem jön egy férfi. Engedje majd be hozzám, ha megkérhetem.
-Természetesen.
-Köszönöm, visz hall.
Ez elintézve, már csak várnom kell, hogy ideérjen. Nagyon ideges és zihált lettem. Nem tudtam, hogy az ágyon üljek vagy fel-alá járkáljak.
Úgy fél óra elteltével még Justin nem érkezett meg. A légzésem egyre szaporább és a víz is kivert már. Aztán egy erőteljes kopogás törte meg a szoba csendjét. Felugrottam az ágyból és az ajtó fele siettem. Óvatosan kinyitottam azt és Justin ott állt előttem... Azonnal a szemébe néztem, ami megint magával ragadt. A két kezében egy-egy tasak volt.
-Szia Sophie. -törte meg a csendet-
-Szia. Gyere be. -becsuktam az ajtót utána, miközben Justin a tasakokat az asztalra tette-








5 megjegyzés:

  1. izgalmas, remélem újra összejönnek, bár biztos
    siessa kövivel:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon siess mert kíváncsi vagyok :) siess:D

    VálaszTörlés
  3. okay, majd kitalálom, hogy mi legyen :)

    VálaszTörlés
  4. ISTENEM.EZEN A RÉSZEN,NAGYON NAGYON SÍRTAM.:'(:( NAGYON JÓ ÍRSZ.PUSZI.

    VálaszTörlés