115. rész - Forgatás -

A következő pár napban nagyon sok minden történt. 
A stúdióban volt egy maghallgatás Ciara részéről. Egy előre megadott koreográfiát kellett betanulni, amit 1 nappal a meghallgatás előtt kaptunk meg videóban. Aznap délután csak azt tanulgattunk a Natasha-val. Szerencsére elég jól megtanultunk és egy kis egyéniséget is belevittünk a táncba, plusz lépéseket. A meghallgatás napján nagyon izgultam, hogy mi lesz. Visszatérésem óta ez lesz az első meghallgatásom és nem kis névvel kezdek. Ciara elég jó kis dalokat csinál és ráadásul nagyon pörgős az ő stílusa.
A terem előtt várakozott szinte az összes táncos, mikor kinyílt az ajtó és kilépett az egyik tánctanár.
-Örülök, hogy ennyien eljöttetek. Remélem mindenki betanulta a megkapott koreográfiát. A legjobbak kerülnek bele Ciara legújabb videójába. A különlegesség annyi lesz, hogy azonnal megmondjuk, hogy bejutottál e vagy nem. Szóval sok sikert és ne feledjétek  Attól, hogy ez még nem sikerül a következőn tarolhatsz csak többet kell gyakorolnod. Akkor jöjjön az első 5 táncos.
Aztán a következő 5 és utána jöttem én és még 4 emberke. Greg is köztük volt, de nem érdekelt. Elindult az ismerős dal és én már táncoltam is. Nem érdekelt, hogy a többiek mennyire csinálják jól, csak arra koncentráltam, hogy amit elterveztem az jól nézzen ki és sikerüljön. A tánctanárokat és Ciara-t se néztem. Nem akartam, hogy bármi is kizökkentsen a táncból. Úgy 2 perc elteltével a zene megállt, ahogy mi is. Azonnal a 'zsűrire' néztem, hogy mit tudok leszűrni az arckifejezésükből, de semmit.
Egy kicsit tanakodtak aztán Ciara szólalt meg:
-Nagyon jól megoldottátok a feladatot. Tetszett, hogy páran belevitettek egy kicsit a saját egyéniségetekből. Így magatokévá tudhattátok a táncot. De nem dumálok tovább. 3 ember választottunk ki ebből a csoportból. Greg, Amanda és végül Sophie. Gratulálok nektek. Ügyesek voltatok!
-Igen. Nagyon ügyesek voltatok. Holnap nézzetek be mindenféleképpen az irodámba. -folytatta az igazgatónő-
Aztán kimentünk én meg azonnal átöleltem Natasha-t. Ő is be fog kerülni a videóba, mint már kiderült az előttem lévő csoportból. Másnap megkaptuk az információkat, hogy hol, mikor és hogyan lesz a forgatás. Miami partjain lesz egy kis sziklás vidéken, mégpedig a hétvégén.
Ez volt az egyik esemény, ami jelentősebb volt a napokban. A másik ami említésre méltó az az, hogy elhatároztam, hogy megszerzem a jogosítványom. Jelentkeztem és közölték, hogy szigorítottak a szabályokon. Csomót papoltak arról, hogy megváltoztak a szabályok, de ezek csak akkor vonatkoznak rám, ha már megvan a jogsim. Megvettem a KRESZ könyvet és indultam is haza. Ez volt kedden. Egész héten a könyvet bújtam, hogy megtanuljam a szabályokat. Nem is találkoztam Justin-nal, pedig nagyon hiányzik. Szerdán noszogatott, hogy találkozzunk, de én csak a könyvet bújtam. Meg akartam szerezni a jogsit! A barátaim közül mindenkinek megvan már. És ha nekem is meglesz, akkor nem kell állandóan taxit hívnom vagy várni valakire aki értem jön. Csak beszállok az autóba és jövök is haza.
Ráadásul a héten még a koreográfiát is tökéletesíteni kellett, hisz hétvégén forgatás lesz. Vagyis holnap, pontosítva szombaton. Reggel korán jön értem a busz és visz el Miami partjaira.
Este Justin még felhívott. Mikor megfürödtem, átöltöztem és bebújtam a takaró alá, hogy még egyszer megnézzem a koreográfiát a telefonom csörgött:

-Igen? -szóltam bele-
-Szia édes. -csengett Justin hangja- Zavarlak?
-Nem. Most feküdtem le.
-Értem. Csak sok szerencsét kívánni hívtalak fel. Tudom, hogy holnap nagy nap vár rád.
-Jaj. Aranyos vagy. Köszi.
-Holnapután találkozunk?
-Nem tudom Justin...
-Muszáj lesz. Már nagyon hiányzol...
-Te is nekem mackó. -válaszoltam-
-Tudod mit... Holnapután elmegyünk vezetni. Így a kellemeset a hasznossal összekötjük.
-Komolyan?!
-Persze! Vezettél már?
-N..Nem. Még nem.
-Akkor itt az ideje. Holnapután volán mögé ülsz!
-És... És ha összetöröm az autót?
-Nem fogod, ne félj.
-Okay. Mi volt ma veled?
-Semmi sok, csak a szokásos. És veled?
-Tanultam. Már a fülemen csorognak ki a betűk...
-Haha! -röhögött bele a telefonba- Jó lesz, hogy végre kimozdulsz. Fogadjunk, hogy egész héten a házban kuksoltál.
-Nem is... A kertben is voltam. -válaszoltam kuncogva-
-Haláli... Na, akkor holnapután érted megyek.
-Mikor?
-Amm... Jó kérdés. Délben?
-Okay. Addigra kipihenem magam.
-Rendben... Sok sikert holnapra.
-Kösz. Remélem jó lesz.
-Biztos.. Na szia. Álmodj szépeket.
-Te is Justin. Szia.
És már le is tette. Jól esett, hogy felhívott, de fura volt mert eddig mindig ha beszéltünk akkor azzal köszöntünk el: -Szeretlek. -Én is szeretlek. De most nem! Talán azért mert mióta újrakezdtük azóta óvatosabbak és érettebbek vagyunk.
Aztán nagy nehezen elaludtam...
Reggel fél hatkor keltem fel. Gyorsan megmostam a hajam, megszárítottam és kivasaltam egyenesre. A frufrum egy tincsét megfogtam és hátracsatoltam. Kiválasztottam egy nagyon egyszerű, de még is nagyszerű kis ruhaszettet. A föld színei nagyon jól passzoltak a farmer rövidnadrágomhoz és a fehér toppomhoz. Emily-nek volt egy csipkés táskája, ami nagyon jól nézett ki. Elkértem tőle és ő természetesen kölcsön is adta. beledobáltam a cucaim és már mentem is a házunk elé. Kis várakozás után Natasha  is odaért és együtt vártuk a kisbuszt. Úgy öt perc után az is megérkezett. Felszálltunk és egymásmellé ültünk a leghátsó sorban. Elővettem a telefonom és a fülesem. Elindítottam a zenelejátszót és szép lassan álomba merültem....
Az út végéig aludtam. Nem is csoda, hisz sokáig nem tudtam elaludni. Natasha ébresztett fel, hogy megérkeztünk. Nagyon szép volt a helyszín. A nap hét ágra sütött és nagyon kellemes szellő fújdogált. A kisbusszal egy parkolóban leparkoltunk és a tánctanár szólt, hogy kövessük őt.
Egyenesen a partra mentünk, ahol meglepő módon tucatnyi ember volt. Nem értettem, hogy mit keresnek ott, hisz ez egy zárt forgatás lesz. Aztán valami fura járművek jöttek oda mellénk és megálltak. Szólt az táncoktató, Cery, hogy szálljunk fel rá. Mikor mindenki rajta volt a fura jármű elindult mi meg végigszántottunk Miami partját. Egy kis zugos helyre értünk, ahol sziklák, homok és víz is volt természetesen. Számos kamera, fényforrás volt ott. Az emberek meg sürögtek-forogtak Ciara körül. Egy nagyon feszes fehér ruha volt rajta, ami nagyon jól állt neki. Minket, táncosokat egy sátorba kísértek ahol megcsinálták a hajunkat, a sminket és megkaptuk a ruhákat. Kis fülkék voltak kialakítva ahol át tudtunk öltözni.

5 megjegyzés:

  1. júúúj, nagyon jó lett, siess a kövivel

    VálaszTörlés
  2. szia :D imádom a blogot, szerintem nagyon tehetséges vagy :D ha benézel az én blogomra találsz ott egy kis meglepetést :D http://complicated-life-with-one-direction.blogspot.hu/2013/03/dij.html

    VálaszTörlés
  3. SZIA, MEGLEPI A BLOGOMBAN. angiewrightandjustinbieber.blogspot.hu

    VálaszTörlés