108. rész - Nothing Like Us -

-Hogy, hogy itt vagy? Azt hittem haragszol rám...
-Dehogy haragszom. A legjobb barátnőmre nem tudnék.
-Ez kedves. Mi hozott erre? 
-Leginkább Greg. -hajtotta le a fejét Nathy (Natasha)-
-Ki ne mondd előttem azt a nevet. Falra tudok mászni tőle....
-Tudom, de ezt el kell mondanom.
-Ha muszáj...
-Megtudtam mindent... Tudom, hogy milyen egy szemét alak volt veled. Hülyén érzem magam, hogy nem vettem észre időben a dolgokat.
-Hogy jöttél rá?
-Az mindegy... Látnod kellett volna, hogy mekkora pofont adtam neki, mikor megtudtam. Nem hittem a fülemnek, mikor bevallotta. És azon akadtam ki, hogy csak kihasznált engem. Sajnálom Sophie.
-Semmi baj Nathy. A lényeg, hogy te tudod az igazat.
-Justin-nal mi van? Mi volt tegnap este?
-Honnan tudsz erről? -lepődtem meg-
-Te nem a 21. században élsz? A neten szinte minden oldal erről beszél.
-Naneee.
És gyorsan megnéztem az első bulvár oldalt. És láss csodát, vezető hír: Justin Bieber és Sophie Jordan újra együtt?!
"Számos cikk szólt arról, hogy a híres Juphin pár útjaik elváltak egymástól. Ezt meg is erősítette Justin a napokban tett Interjújában amit már ti is olvashattok. Erre a hírre még inkább rátett egy lapáttal az a kép, ahol Justin és volt barátnője, Selena Gomez együtt bulizik az állítólagos szakítás után. Ám tegnap este egy szemfüles rajongó lencsevégre kapta mikor Justin hazavitte Sophie-t és egy forró ölelés után elváltak útjaik. Ez még mind semmi! Egy szállóból a két tini egymást átkarolva távozott. Ezek után már nehéz megmondani, hogy mi is van kettőjük közt..."

-Látni akarom a másik cikket, az interjút! -jelentettem ki, miután az előbbivel végeztem-
-Mutatom. -keresgetni kezdett Nathy- Itt van.
A napokban Justin Bieber adott interjút lapunkban. A hamarosan megjelenő Believe Acoustic-ról és magánéletéről kérdezte riporterünk a kanadai sztárt.
  • Nemsokára megjelenik legújabb és tervek szerint 5. listavezető albumod, a Believe Acoustic. Hogyan vélekedsz erről? - Áldottnak érzem magam, hogy azt csinálhatom, amit szeretek. Támogathatom a családom, sok nélkülözéssel nőttem fel és tudom, hogy milyen... Szeretek fellépni, és mikor a színpadra megyek és látom azt a rengetek embert mosolyogni. Ezért csinálom. -
  • Mit jelent neked az, hogy 'listavezető'? - Mindenféleképpen bizonyíték, visszajelzés a rajongóimtól, hogy még mindig jó zenét csinálok. És, hogy az emberek támogatnak engem, és nem hagyhatom abba. -
  • Használtad arra a Twittert, hogy reklámozd új albumod, hisz te lettél a legtöbbet követett ember? - Igen, ez nagyszerű! Mindig megkérdezik, hogy mennyi a követőim száma de mindig azt mondtam, csak második vagyok, Gaga a legjobb. De ez most megváltozott és ez szuper. -
  • Eredetileg úgy volt, hogy 2 új dallal leped meg rajongóidat, de most kiderült, hogy hárommal. A Nothong Like Us hogyan került a képbe? - Amikor felvettem, azt hittem, az album már kész van. Scooter hallotta a dalt és azt mondta: Ez csodás. Ha sietek, még rátehetjük az akusztikus albumra, benne vagy?. Szeretném, ha az emberek tudnák, hogy mi van a szívemben, és ez a dal foglalja össze a legjobban, hogy mit is érzek. -
  • Szoktál figyelni a pletykákra? - Nemigazán. Azok valahogy mindig eljutnak hozzám is és van amit már nem tűrök és akkor persze reagálok rá. De van olyan, amin csak nevetünk a srácokkal annyira nevetséges már. -
  • Visszatérve az új dalodhoz? Milyen volt megírni? Tényleg Sophie-nak szól? - LA-ban voltam és valahogy egy zongora közelébe kerültem. Leültem elé és egyszerűen kitört belőlem ez a dal, felvettem a telefonomra. Onnan már egyenes út vezetett oda, hogy felkerüljön az albumra... Ezt már páran kérdezték. Igen, neki szól. -
  • Össze van törve a szíved? - Nem vagyok jelenleg a legboldogabb helyen, ahol valaha voltam. Próbálok keresztülmenni azon, amin keresztülmegyek. Ahogy mondtam, a közeli barátaim mindig felvidítanak, és ez segít továbblépni. -
-Aszta. -döbbentem meg az olvasottak miatt-
-Mi az? Te ezt nem tudtad?
-Honnan tudtam volna Nathy? Alig vagyok neten mióta... Érted.
-Gondolom a dalt se hallottad még.
-Nem...
-Pedig muszáj meghallgatnod. Rákeresek.
-Nem hiszem, hogy képes vagyok meghallgatni...
-Csak fülelj.
És már el is indult az a híres Nothing Like Us.



Már az első hangnál könnyes lett a szemem. Nagyon rossz érzés volt ezt hallgatni úgy, hogy ez igazából nekem, rólam szól. A szövege nagyon szívhez szóló. Összeszorult a szívem minden egyes refrén eléneklésénél... Nincs olyan, mint mi. Én is ezt gondolom. Annyira szép és szinte már tökéletes volt ez a kapcsolat, hogy lehetetlennek tűnt az, hogy vége legyen. De vége lett, sajnos. 
Szívverésem nagyon felgyorsult, azt hittem kiugrik a helyéről. A légzésem szaporább lett az átlagosnál és nagyokat nyeltem. A szemem már fájt, annyira vissza akartam tartani a könnyeket. Alsó ajkamat harapdáltam már annyira nem bírtam tartani magam.

"Mindent megadtam neked, kicsim, 
Mindet, amit meg kellett,
Baby, miért taszítottál el magadtól?
Elvesztem a miértekben, akár egy illúzió
Tudod, ott voltam, hogy boldoggá tegyem a napjaidat
De ez most már a múlté, már nem tatozunk össze
Azt hiszem, így kellett lennie
Mondd el, megérte? 
Tökéletesek voltunk együtt
Csak szeretném, ha látnád"

Ennél a szövegrésznél tisztán tudtam, hogy mire gondol. Utálom magam, hogy ennyire hülye voltam!
Csak ütünk a hintaágyban én & Nathy és hallgattuk a dalt. Aztán mikor vége lett síri csönd vette kezdetét. Nathy várta a reakciómat én meg vártam, hogy mikor tör ki belőlem az a mérhetetlen fájdalom. Csak a lágyan fújó szél töltötte be a teret, de az is minimálisan. Végül Nathy megszólalt:
-Nos, tetszett? -hát ez aztán valami értelmes kérdés. tetszik-e? honnan szedjem mikor darabokra törte a szívem-
-Szerinted? Alig bírom tartani magam... -haraptam rá az ajkamra-
-Add ki magadból. -érintette meg a vállam Nathy-
-Ez nem olyan egyszerű. Nagyon fáj ez a dolog. Az a tudat, hogy Justin már nem az enyém... Belehalok, nélküle nagyon nehéz.
-Tudod mit gondolok? Ő még szeret téged, ez a dal is mutatja.
Amint kimondta azt a szót, hogy szeret onnan nem volt visszaút. Patakokban kezdett folyni a könnyem végig az arcomon. Nem bírtam uralkodni az érzéseimen csak zokogtam Nathy karjaiban, aki próbált vigasztalni sikertelenül...

Forrás: starity.hu/magazin/34734-justin-bieber-nem-vagyok-jelenleg-a-legboldogabb
            magyarszoveg.blogspot.hu/2013/01/justin-bieber-nothing-like-us-magyar.html


4 megjegyzés:

  1. IMÁDOM! Gyorsan hozd a kövit!! <3 :)

    VálaszTörlés
  2. 1. Szerintem valaki mondott neki valamit :) (remélemavalakijustin)
    2.felkeresik justint?:P
    3. Imádom ahogy írsz. Ezt nem lehet leírni hogy miért. Egyszerűen késztetést érzek hogy olvassam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj köszönöm. van aminek a közelében vagy a válaszaiddal. majd meglátod. :)

      Törlés