116. rész - Végre újra látom Őt -

Elsőként egy fekete ruhaszettet kellett felvenni. A 6 táncost beállítottak Ciara mögé és indult a zene, ők meg táncoltak ezerrel. A pár perces koreográfia után még vagy tízszer felvették a lépéseket, hogy tökéletes legyen minden. Aztán szóltak, hogy öltözzünk át, átmegyünk egy másik helyszínre. Nem értettem, hogy akkor én és még pár ember, köztük Nathy is, miért öltöztünk át. Összezavarodva átöltöztem, majd beszálltunk a buszba és elindultunk. Ciara is jött velünk egy másik autóban. Utunk egy óriási nagy hangárhoz vezetett. Beléptünk és egy csodaszép hely tárult szemünk elé. Az ott szorgoskodó emberek egy sivatagi képet állítottak fel, ami kiköpött olyan volt mint az igazi. A fényekkel szórakoztak mikor mi megérkeztünk. Ott újból átöltöztünk és most már az összes táncos beállították a megfelelő helyre. Aztán elindult a zene mi meg táncoltunk mint aki már ki volt éhezve egy jó kis táncmozdulat sorra. Aztán még vagy hússzor megismételtük ugyan ezt és kész is voltunk. Nagyon fáradt voltam mire végeztünk mert tökéletesen csinálni ugyanazt a táncsort perceken keresztül, szünet nélkül elég megerőltető. Lihegve és fáradtan átöltöztem, leszedte a sminket és vártam a többiekre, hogy induljunk haza.
A táncoktatónk, Cery odajött mellém és beszélgetni kezdtünk:
-Hogy tetszett? -kezdett neki Cery-
-Nagyon jó volt. Alig vártam, hogy újra ezt csináljam.
-Nagyon ügyes voltál. Sokat fejlődtél az első órád óta.
-Az tuti. Felejthetetlen az a nap... -nevettem-
-Legalább megtanultad azt, hogy nem a külsőségek számítanak.
-Csak kár, hogy pont az első napon...
-Valahol el kell kezdeni... De az a múlt. A jelen az most van és te most csodálatos voltál.
-Köszönöm. Jó az oktatóm. -döftem oldalba-
-Áh.. Én is ott kezdtem ahol te. Nem voltam mindig ilyen jó.
-Ne szerénykedj....
-Ugyan már. Kijár egy kis dicséret a munkámért. -húzta ki magát Cery-
-Ez igaz. Szuper munkát végeztél.
Még beszélgettünk, míg vártuk a többieket... Visszatérve az első napomra, amit még nem tudtok. Nagyon izgultam, hogy jó benyomást keltsek a tánc társaimban. Nagyon figyeltem arra, hogy hogyan nézek ki és ez a káromra is vált. Egy jó kis nacit vettem az előtte lévő napon, de egy picit hosszú volt rám. Emily azt mondta, hogy vegyem meg, ő majd megvarrja otthon. Igen ám, de a gép elromlott és nem tudta a méretemre szabni. Mivel nem volt más nadrágom kénytelen voltam abba menni. Elsőre minden okay volt, de tánc közben a feltűrt nadrágszára lecsúszott. Én meg ráléptem és pofára estem a táncterem közepén az első napomon. Nagyon ciki volt, és persze, hogy szinte mindenki kuncogott rajtam... Hát ez volt az első napomon.
Mikor a buszon voltunk és hazafele tartottunk felhívtam Justin-t. Már nagyon, nagyon hiányzott. Tiszta ideg voltam, hogy holnap vezetni megyek.
-Igen? -szólt bele lihegve-
-Szia mackó!
-Sophie! De jó hallani a hangod.
-A tiedet is. Hiányoztál!
-Te is nekem baby. -hallottam, hogy elmosolyodott-
-Amm, mit csinálsz?
-Kondizom. Most tartok épp szünetet.
-Aha, kikel vagy?
-Csak a haverokkal... Mi az? Csak nem aggódsz?
-Nem, csak... Jó, igen! Baj?
-Nem. Sőt, aranyos... Szeretlek! -válaszolta Justin-
-Én is téged mackó! Alig várom, hogy holnap lássalak.
-Én is... Jó lesz! Már végeztél a melóval?
-Aha, és tök jó volt. Ciara is nagyon rendes volt és a hely az valami elképesztő. Majd mesélek.
-Okay. De ahogy hallom jól érezted magad.
-Igen, jó volt.
-Örülök neki. Na, de most mennem kell. Majd este még beszélünk.
-Rendben. Szia.
-Szia Sophie. Szeretlek!!!
-Tudom és én is téged Justin!!
És már le is tette. Nathy elaludt így nem volt kivel elüssem az időt, unatkoztam. Elővettem a zenelejátszómat, füles a fülbe és zenét hallgattam. Közben láttam, hogy Greg elől egyedül ül és halálosan nyomkodja a laptopját.
Amióta felpofoztam azóta hozzám se szól. És csak egyszer vettem észre azt, hogy végignéz rajtam. Elég jó kis eredmény. Sőt a Facebook-on és a Twitter-en is eltűnt a követőim, illetve az ismerőseim közül. Szerencsére, nagyon irritál még mindig az a gyerek. Soha nem fogom neki megbocsájtani, hogy kis híján tönkretette az életem. És, hogy neki köszönhetem a karomat díszítő vágásokat, amit még szerencsére senki nem vett észre. Se a sajtó, se senki más a stúdióból. És szerencsére már javulgat. Emily vett valami kenőcsöt és azzal kenegetem minden este. Elvileg hamarabb eltűnnek a hegek... Hát remélem, mert nagyon ronda a karom tőle. És nagyon megbántam, hogy ezt tettem...
Az út további részében aludtam. Eléggé kimerültem és az is eléggé fárasztó, hogy órákon keresztül utazgatsz. Elég későn értem csak haza. Szinte mindenki aludt, kivétel Emily aki az egyik picit etette. Nagyon aranyosak a kicsik. Pár napja engedték haza Emily-t a kórházból és nagyon sok segítségre van szüksége. Peter & Katy & én is amiben tudunk csak segítünk neki. Most is láttam rajta, hogy nagyon el van fáradva. De nem tudtam mit segíteni, hisz megetetni nem nekem kell. Nekem nincs tejem... De félreértés ne essen. Emily nem szoptatta a picit. Le szokta fejni a tejét, így bárhol adhat a kicsinek anyatejet.
Leültem mellé és kérésének eleget téve elmeséltem, hogy mi történt ma a forgatáson. Csak ömlött belőlem a szó. Aztán mire végeztem a kis Jack is elaludt anyja karjaiban. Így lefektette őt, én meg elmentem átöltözni és lefeküdni. A tusolást másnapra halasztottam most az egyszer.

***

Reggel nagyon izgatott voltam a vezetés miatt. Úgy 10 körül keltem ki az ágyból. Peter dolgozni ment és elvitte magával Katy-t is. Amolyan apa-lánya program volt a cégnél. Gyorsan letusoltam és kiválasztottam arra a napra egy kényelmes ruhaszettet. Elvégeztem a házimunkát, amit Emily-nek még nem szabadott a szülés miatt aztán felhívtam anyáékat Skype-on. Igaz, hogy ott nem nappal volt, de a lelkemre kötötte apa, hogy hívjam fel őket amint végeztem a Ciara-val való munkámmal. Így hát felhívtam az én egyetlen szüleimet, akik már nagyon hiányoztak. Nagyon rég voltam otthon és nagyon hiányzik már a Párizsi hangulat, környék és a párizsi, talán még barátaimnak nevezhető személyek. Nagyon jót beszélgettem anyával & apával. Jó volt őket látni, hogy jól vannak és minden okay. Még Emily is a camera elé hozta a piciket és megmutattuk a nagyszülőknek. Nagyon cuki volt Molly & Jack. Folyton mosolyogtak a camerába. Aztán Molly kedve megromlott és sírni kezdett, mire Jack is rázendített. Éhesek voltak a kis angyalok... 
A beszélgetés végén már nem tudtam mit csinálni. Türelmetlenül Justin-t vártam, hogy mikor ér ide, hogy menjünk vezetni. Már dél volt és Justin még nem volt sehol. Így hát felhívtam. Pont mikor csengeni kezdett a telefonja kopogtak az ajtón. Ledobtam a telefonom a kanapéra és odarohantam az ajtóhoz. Nagy levegőt vettem, megigazítottam a hajam és óvatosan kinyitottam az ajtót. Justin támaszkodott az ajtófélfának és óriási mosollyal köszöntött engem. Szívem azonnal félrevert egy ütemet, annyira örültem, hogy újra látom Justin-t. De legfőképpen, hogy újra egy pár vagyunk... Soha nem akarok nélküle tölteni akár egy napot is.
Nagyon sexy volt az én mackóm. Egy fehér izompulcsi volt rajta, ami kiemelte tökéletes izmait. Hozzá egy mély ülepű  kék mintás gatya, nagyon jól állt rajta. Egy fekete fullcap és szintén fekete edzőcipő. Amikor megláttam azt hittem a mennyországba kerültem annyira jól nézett ki. Kis híján múlt, hogy el ne olvadjak és ki ne folyjak a lába között az utcára. De nem hagyta, mert pár másodperc után, hogy kinyitottam az ajtót, szorosan ölelt magához. Persze én is viszonoztam és közben jó nagyot szippantottam tökéletes és férfias illatából.
-Bejössz? -kérdeztem miközben fejem a vállára helyeztem-
-Hát... Ha adsz egy kis vizet akkor igen.
-Amúgy meg nem?
-Jobb ez így, ahogy most vagyunk... -adott puszit a fejemre-
-Gyere. Én is szomjas vagyok. -engedtem el az ölelésem-
-Menjünk.... Én hideget kérek ha van.
Csukta be az ajtót Justin és jött utánam a konyhába. Elővettem a hűtőből 2 palack hideg vizet és inni kezdtük. Közben folyamatosan egymás szemét bámultuk. Mint akik most találkoztak először és méregetik egymást. De itt közel sem volt erről szó. Csupán annyira vágytunk már egymásra. Hisz elég rég voltunk együtt testileg és lelkileg is egyaránt. És ez meg is látszott a viselkedésemen. Ha valami nagyon kell akkor az ajkaimat kezdem el harapdálni és ez most sem volt másként. És tudtam, hogy Justin ezen  mozdulatomra totál be tud indulni. És igazam is lett. Gyorsabban kezdte kiinni a vizet a palackból  még egy kevés a fehér felsőjére is kifojt. Itt telt be a pohár. Levágtam a vizemet a pultra és nekiestem Justin-nak. Eszeveszett és szinte már őrültek módjára faltuk fel egymás ajkait. Nagyon nem tudtam uralkodni a hormonjaimnak, annyira rég vágytam erre. Justin ráadásul tovább mint, mint az reméltem. A hosszú ruhám alját felemelte a kezével és benyúlt alá. Keze azonnal a bőrömhöz ért, ami kényeztetés volt nekem. Aztán a következő pillanatban Justin megfogta mindkét combom és felkapott. Én a lábammal körbeöleltem őt és a nyakára csimpaszkodtam. Közben folyamatosan egymás ajkait kényeztettük. Aztán Justin szép lassan a nyakamra tért rá. Nyelvével simogatni kezdte és ajkaival pici csókokat lehelt rá. Azt hittem ott fogok meghalni a kényeztetés örömétől. Ezt követően Justin szép lassan a szobám fele vette az irányt miközben visszatért a számra.
-Senki sincs itthon? -suttogta ajkaimra-
-De, Emily.
-És ő hol van?
-A kertben, de menjünk már be a szobába mert itt fogom letépni a pólódat. -és ráharaptam Justin alsó ajkára-
Az ajtó nem volt becsukva így lazán bevitt Justin és az ágyra dobott. Kényelembe helyeztem magam, miközben Justin becsukta az ajtót és bezárta. Majd fölém hajolt és egy puszit adott az arcomra, majd az orromra és végül a számra. Nem volt kedvem ott lassúzni így szélsebességgel levettem Justin ruháit. Csak az alsógatyáját hagytam fen, de az is félig már le volt csúszva. Szerencsére  vette az adást Justin és ő is nekem esett. Nem volt nehéz dolga. Csak egy cicanacit és egy hosszított fazonú felsőt kellett levennie rólam. Csipkés fehérnemű volt rajtam és ahogy láttam Justin-nak ez nagyon bejött mert férfiassága azonnal meg is mutatkozott. Elővettem egy óvszert, felhelyeztem és már zajlottak is az események...

2 megjegyzés: