121. rész - Ajándék -

Út közben megálltunk egy üzletnél és vettünk egy kis vörösbort, mert Jeremy azt szereti. 
Odaérve már elég nagy volt a hangzavar. Ott volt mindenki aki számított. És sajnos egy számomra nagyon irritáló személy is, Selena. Amint meglátott minket azonnal odajött és köszönt, Justin-nak:
-Szia. Végre ideértél. Azt hittem itt se leszel. -ölelte át Justin-t-
-Csak beugrottunk egy kis ajándékot venni.
-Értem. Gyere, bemutatlak valakinek. 
És már el is rángatta mellőlem. Justin még visszanézett és tehetetlenül nézett rám. Elég szarul esett, hogy csak úgy elviszi. Meg az, hogy nem is köszönt. Annyit elvárhatok, azt hiszem. Tehetetlenül álltam a kapuban, kezemben az ajándéktasak és azon kattogott az agyam, hogy Selena mit is keres itt. Justin-hoz már tudtommal semmi köze. És más szál nem köti Jeremy-hez. Nagyon idegesített, hogy csak úgy ott hagytak... 
-Sophie! Te mit állsz itt egyedül? -jött oda Pattie-
-Szia Pattie! -öleltem át- Selena elvitte a párom...
-Ohh.
-Amúgy ő mit keres itt?
-Hát, tudod. Ő vitte volt be Jeremy-t a kórházba, mikor eltört a keze. Szemétség lett volna nem meghívni.
-Ez igaz.... Apropó, Jeremy? Hoztam neki valamit. Vagy is hoztunk, de Justin felszívódott. -néztem körül idegesen-
-Nyugi. Előkerül.
És elvitt Jeremy-hez. Mosolyogva adtam át az üveg vörösbort, de nagyon nem volt kedvem mosolyogni. Sőt, úgy éreztem, hogy felrobbanok, ha Justin nem kerül elő 2 percen belül. Ettem egy szeletke húst, aztán leültem az egyik üres asztalhoz. A tekintetem állandóan Justin-t kereste, de nem találtam sehol. Nagyon kezdtem ideges lenni. Hová vihette Selena? Mit csinálhatnak? Ilyen és hasonló kérdések kavarogtak a fejembe. Már vagy fél óra eltelt, mikor elővettem a telefonom és hívni kezdtem Justin-t. De nem vette fel. Totál kiborultam, hogy hol a francba lehet. A napokban beszéltük meg, hogy a turné kezdetéig amennyi időt csak lehet együtt töltünk, de nem úgy látszik, hogy ő ezt betartaná. Teljesen kiborultam, idegesen indultam megkeresni. Körbejártam a kertet, de sehol semmi. Aztán a házat vettem célba. A magassarkúm levettem, kezembe vettem és úgy mentem tovább. Bárhová is néztem be Justin nevét harsogtam, de válasz nem jött sehonnan. Aztán egy nagy csukott ajtó elé értem. Kopogtam, de nem jött válasz, csak valami zörej hallatszott ki a nagy, barna, lakozott ajtón. Nagy levegőt vettem és benyitottam az ajtón. A kertbe nyílott, de nem a kert volt az első amit észrevettem. Egy vörösen csillogó autó, amin Justin ücsörgött. A kezemből kiesett a cipőm és tátott szájjal bámultam a vörös csodát.
Először nem esett le, hogy ez most mi, meg hogy és miért. Aztán lassan Justin felém közeledett, kitárta a karjait és szorosan magához ölelt.
-Ez mi? -kérdeztem összezavarodva-
-Majd megtudod. De minden esetre ez a tied. -mutatott a vörös volkswagen-re-
-Justin?! -lepődtem meg-
-Semmi Justin. Itt a cipőd. -vette fel a földről a cipőimet- És most beülsz és kipróbálod.
-Jogsim sincs még!
-Csak beülsz.
-Jól van.
És már tipegtem is az autóhoz. Justin udvariasan kinyitotta a vezető felőli ajtót és segített beszállni. Valami elképesztő volt. Bézs színben pompázott az egész belső. A műszerfal fekete és itt-ott némi krómos díszítés tette még különlegesebbé az autót. Nagyon kényelmes volt a bőr ülésben ülni és felfedezni az autó egyéb titkos ajándékait.
-Justin, ezt nem fogadhatom el.
-Ne mondj ilyet. Ha tetszik, ha nem ez a tied. -fogta meg a kezem-
-És ha nem sikerül a vizsgám, akkor...
-Semmi akkor. Tudom, hogy sikerülni fog... Gyere ide. -és megcsókolt-
-Nincs más választásom?
-Nem, nincs.
Aztán visszamentünk a többiekhez. Tudni kell, hogy ennek a háznak két kertje van. Egy nagy, ahol most a party van, medencével és minden más hasznos dologgal. Ez a kert, ahol most voltunk, a garázshoz tartozik. Gyakorlatilag a kert mellett van. Általában itt szokták mosni, vagy szerelni napközben az autót. Vagy kis időre ide parkolnak le. Bár nem értem minek, mikor a ház előtt egy viszonylag nagy parkoló van...
Visszasiettünk a többiekhez, ahol Selena jött oda hozzánk.
-Na, tetszett az autó?
-Te honnan tudsz róla? -lepődtem meg-
-Tudod, ő segített választani meg idehozni. Ő ért igazán ahhoz, hogy mi jön be nektek, nőknek. Én, magamtól egy bentley-t vettem volna. De ez nőiesebb, belátom.
-És tetszik? -érdeklődött Selena-
-Ja. -de most, hogy tudtam, hogy Selena választotta már nem voltam annyira boldog, mint az elején-
-Kajás vagyok, megyünk enni? -szólt közbe Justin-
-Én már ettem, míg te eltűntél. -mondtam kicsit mosolygósan-
-Bocsi. -karolt át Justin- De valahogy be kellett vinnem az autót a kertbe. Ne haragudj. -nézett a szemembe azokkal az elképesztő szemeivel-
-Semmi baj. -csókoltam meg-
De ahogy észrevettem ez neki nem volt elég. Karját a derekam köré fonta és magához húzott. Homlokát az enyémnek támasztotta és közben nagyokat lélegzett. Lehelete végigfutott a felsőtestemen, kirázott a hideg tőle. Én a karommal átkaroltam a nyakát és közelebb bújtam hozzá. Már egy hajszál se fért volna el kettőnk között annyira közel voltunk egymáshoz. Aztán szép lassan Justin mosolyra húzta a száját és végül megcsókolt, nyelve keringőt járt az enyémmel. Ez valamennyire enyhítette azt a tudatot, hogy ott hagyott egyedül. Aztán ő evett és mire végzett már elég későre járt. Elköszöntem Pattie-től & Jeremy-től és már az autóban is ücsörögtem. Justin hazavitt, elköszöntünk és már el is ment. Hát így telt a hétfő délutánom.

***

Reggel nagyon izgatottam keltem. Ma a stúdióban nemzetközi reklámforgatás lesz. Eljött az idő, hogy újabb jövevények gazdagítsák a csoportot. Anno még én izgultam, hogy vajon felvesznek-e. Videókat küldtem és éjjel-nappal gyakoroltam. Nekem szerencsém volt és most itt vagyok. Annyi nehézség után újra azzal foglalkozom, amit szeretek és ami az életem. Reméltem, hogy olyan szuper táncosok jönnek majd, akik bármit megtennének azért, hogy a szenvedélyüknek hódoljanak.
Már hétfőn, vagyis tegnap elmondták ennek az egésznek a menetét. Több film lesz felvéve, amit időszakonként mutatnak meg a nagyvilágnak. Végül a tucatnyi kis filmből összeraknak egy nagy reklámot. 
Úgy 9 óra körül értem a stúdió elé, de már akkor szorgosan dolgoztak az emberek. A bejáratnál, a lépcsőn már 6 fiú táncolt Justin Boyfriend c.szerzeményére. 2 kamera is körülöttük ólálkodott, hogy minden mozdulatot felvegyenek. Hogy miért Justin? Ő lett az egyik nagyobb támogatója a stúdiónak a sok közül, hiszen a stúdió sem napfényből táplálkozik. A táncosok által hozott százalékok közel sem elegendőek a fenntartásához.





1 megjegyzés: