122. rész - Mi lesz itt... -

A stúdió épületébe érve már javában folyt a munka. Interjúkat csináltak a tanárokkal, szlogeneket kiabáltak kisebb csoportok. Nagyon benne voltak a munkába. Én egy kisebb táncrésszel fogok szerepelni a kisfilmben a tánccsoportommal. Cery a tánctanár már melegített, mikor beértem a táncterembe. 
Beállította a csajokat & a pasikat a helyükre. Én álltam Cery-től jobbra, a második sorban. Fehér póló, rajta egy nagy fekete kereszt. Mellettem pedig Greg játszotta az eszét. Fehér pólóban és fekete sortban volt. Nathy a harmadik sorban volt, balra a legszélén. Szürke gatyában és mintás, fehér pólóban.
Aztán elindult Jennifer Lopez & Flo Rida közös dala, mi meg elkezdtük táncolni a mini koreográfiát.


A nap végére még egy kisebb táncot is megtanultunk, amiben voltak kisebb-nagyobb akrobatikus mozgások is. Kicsit fáradtan mentem haza. De otthon még nem pihenhettem. Segítenem kellett Emily-nek az otthoni teendőkben. Aztán elmentünk sétálni a parkba, Katy is jött velünk. Megsétáltatta Angel-t. Még elég korán volt, hogy lefeküdjek, így felhívtam Justin-t. Kivettem egy jégkrémet a mélyhűtőből és kimentem a kertbe. Fülledt nyári meleg volt, annak ellenére, hogy mindjárt itt az ősz. bepötyögtem Justin számát és már hívtam is.
-Szia! -szólt bele-
-Szia! Mizu?
-Semmi. Itthon ücsörgök és rád gondolok. -nevetett-
-Aranyos... Figyelj... Oh a francba!
-Mi van?!
-Semmi csak rám folyt a jégkrém... 
-Aww. Kár, hogy nem vagyok ott.
-De rossz vagy... Na, figyelj. Azt akarom kérdezni, hogy nem jössz át mini strandra? Már mindenki pihen és unatkozom. És meleg is van...
-Hát... Vagy te jössz át hozzám.
-Amm... Megkérdezem, hogy kell-e még valamit segíteni és ha nem akkor átmegyek. Okay?
-Rendben. Majd írj, hogy mi van.
-Mindenféleképpen. Szia!
-Szia.
És már le is tettem. Bementem Emily-ékhez és felvázoltam a helyzetet.
-Akkor? Mehetek?
-Nem tudom... -vágta rá Emily- De ha nem engedlek el akkor Justin jön át. Igaz?
-Aha.
-Jó, akkor inkább menj te. Különben Katy éjfélig fenn lesz Justin miatt.
-Köszi Emily! -öleltem át-
-De ha ott alszol akkor tisztelj meg egy sms-el.
-Okay. Sziasztok.
És már a szobámban is voltam. A nagy táskámba már dobáltam is bele a dolgaimat, meg a másnapi cuccosomat, mert tudtam, hogy Justin úgyse fog hazaengedni.

Bepakoltam egy fehér rövidnadrágot és hozzá egy sötétszürke inget. Strandpapucs és pár kiegészítőt. Úgy voltam vele, hogy mivel Justin-t én mini strandra hívtam, így biztos ami biztos viszek egy bikinit magammal. Kiválasztottam a kedvencem a sok közül és azt is beletettem a türkiz táskámba. Arra a délutánra pedig felvettem egy nagyon világos színű ruhát, ami combközépig ért. Hozzá egy rózsaszín sarút, pár kiegészítő és még egy utolsó simítás a hajamon és kész is voltam. Lehuppantam a nappaliban lévő fotelre és hívtam egy taxit. Aztán írtam egy sms-t Justin-nak, hogy megyek.
Alig 5 perc múlva meg is érkezett a taxi. Mondtam a címet és szóltam  hogy siessen egy kicsit.
Amikor megérkeztem Justin rohant a taxihoz. Gyorsan kifizette a sofőrt  annak ellenére, hogy én elleneztem. Majd elhajtott a taxis. Aztán kivette a kezemből a táskát, összekulcsolta ujjainkat és bekísért a lakásba. Legutoljára akkor voltam itt amikor szakítottunk és elmentem... Emlékszem, hogy zokogva ültem be a taxiba és néztem vissza az épületre, aminek csak a körvonalát láttam a könnyektől. Kicsit ki is rázott a hideg, mire Justin reakciója az volt, hogy közelebb húzott magához. Akkor vettem észre, hogy fürdőgatyában van csak. Felül nincs semmi, csak a kockás hasa csillog a víztől. Egy fekete, térdig érő fürdőnaci volt rajta, ami térdig ért. Amolyan szörfnadrág szerű, ami rátapadt a combjára...
-Végre velem vagy. -csukta be az ajtót és át akart ölelni-
-Ne! Csupa víz vagy...
-Okay...
De ennek ellenére, mikor hátat fordítottam neki magához húzott és egész teste hozzáért a hátamhoz. Persze azonnal megszívta magát a ruhám vízzel.
-Remélem hoztál váltóruhát, vagy fehérneműben kell itt lenned.
-Vicces vagy, de  hoztam váltóruhát. De holnapra. -kis huncut mosoly ült ki Justin arcára- De... Hoztam bikinit.
-Remek. -tűnt el az a mosoly- Átöltözöl?
-Aha, jövök egy perc.
És bementem a fürdőbe. Gyorsan levetkőztem és átvettem a bikini alsót és felsőt, de egyszerűen képtelen voltam becsatolni. Így nem volt más választásom, magamhoz szorítottam a bikinit és kisétáltam Justin-hoz a konyhába. Épp limonádét vett elő a hűtőből.


4 megjegyzés: